joskus vihaan ihmisyyttä

newkind

Olen väsynyt ihmisten välinpitämättömyydelle, oman edun tavoitteluun, oman sosiaalisen statuksensa kasvattamiseen ja lapselliseen käytökseen niin nuorena kuin vielä aikuisenakin.

Olen väsynyt toimettomiin nuoriin jotka eivät keksi muuta tekemistä kuin päristä mopoillansa keskellä yötä muiden nukkuessa ja kumartavat alkoholille, tupakalle ja kavereidensa kunnioitukselle.

Olen väsynyt suomen oikeusjärjestelmään joka antaa tuomioksi ehdotonta vankeutta (lue: vapautta) henkilöille, jotka hakkasivat ihmisen lopunelämäkseen suurilta osin työkyvyttömäksi.

Olen väsynyt ihmisiin, jotka ovat niin täynnä itseään, että ovat asettaneet omat ideologiansa ja mielipiteensä niin korkealla, että tekevät mitä vain omia mielipiteitään puolustaakseen (Suuressa mittakaavassa lue: Breivik, pienessä: kuka tahansa, kenties joskus sinäkin.)

Olen väsynyt ihmisiin, jotka vihaavat uskontoja ja itse uskovat vain ateismiin ja ovat aina valmiina selvittämään sen tosiasan että he nimenomaan ovat juuri ateisteja, kuka hullu sitä nyt mihinkään uskoisi jota silmä ei näe eikä fysiikka, kemia tai matematiikka todista? Ihminenhän on jumala, joka tietää kaiken. Kuka tahansa joka väittää toisin on väärässä.

Olen väsynyt ihmisiin, jotka palvovat maallista omaisuutta ja keräävät sitä itselleen jälleen kasvattaakseen sosiaalista statustansa. Et sinäkään ostanut sitä 10000e sohvaa kertomatta asiasta edes jollekkulle.

Olen väsynyt ihmisiin, jotka eivät kunnioita luontoa eikä planeettaa jolla asumme, ihmisiin, jotka kunnioittavat vain nykyistä hataraa yhteiskuntaamme, rahaa ja politiikkaa, eivätkä ymmärrä sitä pidemmälle, mitä koulussa opetettiin.

Olen väsynyt suomalaisiin naisiin, jotka jostain kumman syystä menevät todistamaan itseään niinsanottuun miesten kouluun ja levittävät kuvia itsestään ympäriinsä armeijan harmaissa.

Olen kyllästynyt suomen armeijaan, joka on vanhanaikainen ja jolla on suuria ongelmia edessä tulevaisuudessa yleisen asevelvollisuuden kanssa.

Olen kyllästynyt suomen armeijaan, joka yrittää pitää yllä uskottavuuttaan suomen suurimman kuntokoulun pitäjänä ja johtajakoulutuksen tarjoajana. Kummatkin näyttää hyvältä paperilla ja ymmärtämättömille ihmisille puhuttuna, mutta todellisuudessa kumpikin väittämä menee metsään. Aikuiset ovat teinejä armeijaan mennessään ja ovat niitä sieltä lähtiessään, elämänkokemus koostuu kotibileistä, känneistä ja ex-kumppaneista ennen ja jälkeen. Ainesta johtajaksi? Tuskin. Kuntokoulun pitäjänä armeija varmasti yrittää pakkosyöttää terveellisiä elämäntapoja loppuelämän ajaksi, mutta niin kauan kun ne yhdistetään vanhoilliseen armeijakulttuuriin niin tuloksena on vanhoihin elämäntapoihin palaaminen armeijan jälkeen (Lue kännit, kotibileet, tupakat yms..)

On jo nähty mitä tapahtuu kun nykyajan länsimaalainen armeija lähetetään sotaan (lue: Yhdysvallat). Sama tapahtuisi myös Suomen johtamalla armeijalla, jos tämän maan ihmiset päästetään sotatantereelle ilman lakeja pitämässä eläimiä irti toisitaan, niin syntyisi samaa jälkeä kuin yhdysvaltojen tapauksessa.

Ihmiset ovat muuttuneet entistä pahemmiksi, välinpitämättömiksi eläimiksi, joilta vanhojen hyvien aikojen käytöstavat, mallit ja tapakoodit ovat unohtuneet täysin. KUNNIOITUS, OIKEUDENTAJU, MAALAISJÄRKI ja MYÖTÄTUNTO ovat lakanneet olemasta. Sankarillisuus on vain historian hyve nykypäivänä. Sosiaalisuus on nykyajan trendi, mutta minkä kustannuksella? Sosiaalisuus voi ajaa ihmisen täysin väärille raiteille jo nuorena..

Sosiaalisuus ja myös väärintehty demokratia on yhteiskunnan myrkky, joka tuhoaa yksilön ajatukset ja asettaa kenet tahansa kuin zombin, valtaväestön yhtenevälle typerälle linjalle.

Minä en lähtenyt nuoruudessani baareihin tai juopotteluihin sen vuoksi että tulisin hyväksytyksi. En halua tulla hyväksytyksi kyseisten ihmisten keskuudessa. Tuollainen elämä johtaa parisuhteeseen vain huoran kanssa, jos ei siltä elämäntyyliltä poikkea, ja se parisuhde johtaa eroon. Peruskaava, eikö vain? Näitä liittoja on nykypäivänä aivan liikaa. "Nuori 19v yh äiti etsii poikaystävää." Voi taas arvata missä olosuhteissa edellinen liitto on alkanut.. Sosiaalisuus on johtanut vääräälle tielle, tielle mitä JUMALA ei ole tarkoittanut olevan olemassa. Avioliittoakaan ei kunnioiteta nykypäivänä, koska sosiaalisuus harhauttaa ihmisen väärälle tielle.

En tuomitse sosiaalisuutta ihmisen piirteenä. Tuomitsen sen yhteiskunnallisena ilmiönä.

14

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäisyysOnVoimaa

      Näkisin enemmänkin, että sosiaaliset mediat ovat kuin anarkismi, jossa outo teinikapot nousevat valtaan ja pitävät haaremeita valheilla, petoksilla, uhkailuilla, kiristyksillä. Tekaistuilla sopimuksilla, valheellisilla lupauksilla.
      Ihmisten mentaalimallit ovat modifioitavissa langattomasti, joten maailma onkin raaistunut ja vaatii itsekuria olla menemättä mukana.
      Pärjäile, monet ovat yksinäisyydessä samaa mieltä siitä, että yhteiskunnat menevät hölmönä ahnuri/hyväksikäyttömentaliteetin mukana kaikessa kuin pässit narusta vedettyinä. Koko maailmasta on tullut kuin South Park, ällöttävyyksien teatteri.
      On erakoitakin olemassa, jotka valitsevat sen mielummin. Ei sitä koirabicciäkään yksin tarvitse tehdä, aina voi kuolla mielummin, siitä tulee se rohkeus vastustaa hölmöjä taajuuksia.
      Ryhmät hirveän vaarallisia, sosiaalisuus, kuin fasismia, 'joukoissa tyhmyys tiivistyy' (ei syrjitä Joukoja silti). Kaikki menevät ryhmissä raakuuksiin kuin maailman pahimmat hullut, niin on ollut aina.

    • jk

      v ai niin

    • PLÄÄÄ

      onko sosiaallisuus kiva sana?

    • Voi sua teini parkaa

      Tarkoitatko siis, että olet kaksinaismoralisti jolle ei merkitse mitään muiden mielipiteet vaan kuvittelet olevasi aina oikeassa? Tajuatko ollenkaan, että kirjoitelmasi mukaan olet itse itsei suurin vihollinen?

      Otatko tarkoituksella kantaa asioihin, joita lapsellisuuttasi et kykene ymmärtämään?

    • SosiaalisuusNössöjä

      Maailmassa, jossa mentaliteetti on:"Me olemme oikeassa, Te väärässä." "Oletteko puolellamme vai meitä vastaan." Ulkoaohjautuva, mukautuva (esim. naarashiiri, heti kun kosket takaruumista on aloillaan ja kopulaatioasennossa). Uroshiiri on erilainen, ei mukaudu, ei kumartele, ei sopeudu. Siksihän tämä koko 'sosiaalinen hiireys' raivostuttaakin todella. Eli siis eniten lässyttäjät, sössöttäjät, hiirimiehet/naiset pitävät valtaa. Hauskaa silti seurata, kuinka kauan se jatkuu. Katsos, kun se toisenlainen kehityspolku on kulkenut sen n. 4.54 miljardia vuotta. Pitäisikö olla tuuliviiri, vaihtaa mielipidettä kuin takkia, kun korvaasi puhalletaan vaihtaa suuntaa. Ainako toisia mielistellä. Ei tule tapahtumaan, monet kuolevat mielummin.

    • newkind

      "jolle ei merkitse mitään muiden mielipiteet"..

      jutun ideahan on siinä, että ei muilla ole omia mielipiteitä, vain he jakavat ns. "yleisesti hyväksytyt mielipiteet", jotka muutkin hyväksyvät ja jakavat. Sellaiset mielipiteet, joista muilta saa kunnioitusta ja hyväksyntää ja kannatusta. Politiikassa tätä peliä näkee kokoajan. Ja politiikka on vain jäävuoren huippu.

      Älä nyt viitsi väittää, että "Minä en mitään ymmärrä, koska olen lapsellinen", koska puhun niin suuresta kokonaisuudesta, että et sinäkään sitä sen paremmin ymmärrä. Minä vain tiedän sen, mitä alkuperäisessä viestissäni kirjoitin.

    • Juha82222

      Henkinen kiusaaminen on kuitenkin kaiken pahan alku ja juuri, SUURIN SYÖPÄ PLANEETALLAMME.

      Suvaitsemattomuus huomatkaa.

      Olen oikeassa, ketjun avaajan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea koska nii n pitkä viesti mutten ainakaan huomannut mitään suvaitsemattomuudesta ja henkisestä sekä fyysisestä kiusaamisesta.

      Se ajaa ihmisiä yksinäisyyteen kun on paha maailma.

    • TheVille555

      Ateismi on aina se suuri paha (heti islamin jälkeen). Itse en näe mitään lohtua tai muutakaan pointtia uskoa johonkin, jonka nimissä on tapettu, kidutettu ja riistetty maailman sivu. Johonkin joka pysäytti koko euroopan älyllisen ja moraalisen kehityksen herran pelkoon ja suisti sen pimeyteen tuhanneksi vuodeksi.

      Maailma ei ole yhtään sen pahempi kuin koskaan. Globalisaation ja mediamyllytyksen seurauksena saamme vain tietoa maailman kauheuksista paremmin kuin ennen. Ihminen on pahin peto maan päällä.

    • I <3 Life

      Melko vähällä, esim. asenteen kääntämisellä hymyksi, voi saada paljon hyvää aikaan. Smile - life is too short.

    • Habatzui

      Tulihan se sieltä!
      Lyhyesti. Tyttöystäväsi jätti kun olit intissä :X

      Lutkuta kuolleen jeesuksesi munaa tahvo ;)>

      Jk.
      Minä muuten panin tyttöystävääsi kun sinä runkkasit kasarmilla :D

    • onko tutkittu

      Onkohan aloittajan kaltaisille henkilöille tehty turvallisuusanalyysit. Itse en haluaisi olla tuommoisten masentuneiden idealistien kyydissä missään olosuhteissa.

      • minä tyhmä

        Viestiketjun aloittaja on hyvinkin fixu!


    • erge1

      Ja minä olen väsynyt sinuun, tapa itsesi jos masentaa niin paljon, hipsteri!

    • Mitä parempaa sinulla on tarjota tilalle? Toivottavasti et ole näitä koulusurmaaja idiootteja? Teokratia on perseestä.

      Olet kova arvostelemaan muita (mikä on hyvä jos arvostelu tulee oikeasti oikeasta syystä ja sinulla on parannusehdotuksia ja kestät itse kritiikkiä ja olet myös omia ajatuksiasi kohtaan kriittinen ) mutta et kestä ateistien uskonnon arvostelua - mikä tulee täysin aiheesta - ota selvää mitä pahaa tehdään islamin ja kristinuskon ja muiden uskontojen nimissä - ja mitä jumaliin tulee ne ovat mielikuvituksen tuotetta kuten joulupukki, mutta jos usko antaa sinulle nautintoa niin pidä siitä kiinni mutta ole kriittinen myös ettet ole sokea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1765
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1362
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      69
      1267
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      285
      1259
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1102
    6. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      1023
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1009
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      957
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      859
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    Aihe