Lähetä rukouspyyntö Jumalalle

rukous on tärkeää

9

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole vaikeaa

on helppoa jättää rukouspyyntö tuonne...!

• Anonyymi

Se menee suoraan Saunatontulle.

• Jeesuksen sanoja

Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

Luukas 10, Raamattu, Uusi Testamentti

• Anonyymi

Esirukousta poikani puolesta Jeesus
      Auta tätä poikaa, jolla hyvin vaikeaa elämässään.
      Pelasta varjele Herra näet ja tiedät kaiken, katkaise kaikki kahleet jotka sitoo,vapauta päihteistä, nosta epätoivosta, epäonnistumisen tunteesta
      Auta ja ilmesty tämän pojan elämässä
      Jeesuksen nimessä ja veressä vihollinen väistyy poikani elämää tuhoamasta
      Hätä on suuri pojasta

• Anonyymi

Sen pojan puolesta voikin pyytää rukousta, joka valittu vuoden lehtikuvaksi.

Se on poika ilman molempia käsiä kun Israelin pommi hävittänyt molemmat kädet.

Voi rukoilla voimia elää kädettömänä tai jopa että saisi kädet takaisin.

Sitä ei uskalla kuitenkaan rukoilla että Israel lopettaisi moisten kärsimysten aiheuttamisen kun monet rukoilee että enemmän noita sattuisi ja Jumalan olisi vaikea päättää kenen rukouksia haluaa toteuttaa.

• Anonyymi

hei. demonit melkein tappoi mut eilen, ne on riivannut mua melkein 15 vuotta.. olen ollut aina uskossa, olen rukoillut joka päivä, toivon vain että joku paastoisi minun puolestani. nämä demonit on vihaisia mulle koska joutuu kohta helvettiin, ironista tiedän kyllä..niiden oman kamppailun mokia...
      toivon siunauksia itselleni, olen melkein rahaton aina myös. toivon siunauksia tämän riivaajia vastaan taistelun ajaksi... raha parantaisi mieltäni huimastii. olen ollut köyhänä pitkään. ja toivon muutenkin terveyttä itselleni.

• Anonyymi

Voi sellaisen rukouspyynnön lähettää että Israel lopettaa pommitukset ja suunnattomien kärsimysten aiheuttamisen.

Saattaa olla ettei Jumala vastaa, jos on enemmän sellaisia rukouspyyntöjä että Israel pommittaisi aivan hillittömästi ettei jäisi kiveä kiven päälle Gazaan.

Jumala joutuu arvalla nostamaan minkä pyynnön toteuttaa.

• Anonyymi

Mikäs kanava te olette?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      72
      5374
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2815
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      115
      2276
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1925
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1790
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      277
      1325
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      62
      1267
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1264
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1130
    Aihe