Tänne voit jättää rukouspyynnön
http://www.esirukous.net/rukousaihe.php
Lähetä rukouspyyntö Jumalalle
9
442
Vastaukset
- ei ole vaikeaa
on helppoa jättää rukouspyyntö tuonne...!
- Anonyymi
Se menee suoraan Saunatontulle.
- Jeesuksen sanoja
Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
Luukas 10, Raamattu, Uusi Testamentti - Anonyymi
Esirukousta poikani puolesta Jeesus
Auta tätä poikaa, jolla hyvin vaikeaa elämässään.
Pelasta varjele Herra näet ja tiedät kaiken, katkaise kaikki kahleet jotka sitoo,vapauta päihteistä, nosta epätoivosta, epäonnistumisen tunteesta
Auta ja ilmesty tämän pojan elämässä
Jeesuksen nimessä ja veressä vihollinen väistyy poikani elämää tuhoamasta
Hätä on suuri pojasta- Anonyymi
Tässä linkissä vaikuttaa voimallisesti Pyh Henki ja kaikenlaisia paranemisia yms tapahtuu. https://www.youtube.com/watch?v=QLeRNiEV-eY
- Anonyymi
Sen pojan puolesta voikin pyytää rukousta, joka valittu vuoden lehtikuvaksi.
Se on poika ilman molempia käsiä kun Israelin pommi hävittänyt molemmat kädet.
Voi rukoilla voimia elää kädettömänä tai jopa että saisi kädet takaisin.
Sitä ei uskalla kuitenkaan rukoilla että Israel lopettaisi moisten kärsimysten aiheuttamisen kun monet rukoilee että enemmän noita sattuisi ja Jumalan olisi vaikea päättää kenen rukouksia haluaa toteuttaa. - Anonyymi
hei. demonit melkein tappoi mut eilen, ne on riivannut mua melkein 15 vuotta.. olen ollut aina uskossa, olen rukoillut joka päivä, toivon vain että joku paastoisi minun puolestani. nämä demonit on vihaisia mulle koska joutuu kohta helvettiin, ironista tiedän kyllä..niiden oman kamppailun mokia...
toivon siunauksia itselleni, olen melkein rahaton aina myös. toivon siunauksia tämän riivaajia vastaan taistelun ajaksi... raha parantaisi mieltäni huimastii. olen ollut köyhänä pitkään. ja toivon muutenkin terveyttä itselleni. - Anonyymi
Voi sellaisen rukouspyynnön lähettää että Israel lopettaa pommitukset ja suunnattomien kärsimysten aiheuttamisen.
Saattaa olla ettei Jumala vastaa, jos on enemmän sellaisia rukouspyyntöjä että Israel pommittaisi aivan hillittömästi ettei jäisi kiveä kiven päälle Gazaan.
Jumala joutuu arvalla nostamaan minkä pyynnön toteuttaa. - Anonyymi
Mikäs kanava te olette?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035