eroon näistä mitaleista?Ellei silkka usko ja siitä aikanaan mahdollisesti tai jo eläessä saadut maalliset hyveet riitä palkkioksi uskovien toimille.Minusta maallisuus ei kuulu uskoon kuten eräänlaiset palkitsemisjärjestelmät.
Mitalistit ovat yleensä maallisten asioiden ja kunnian kannattajia.Asioita voisi tehdä ilman että mainostetaan tiettyä henkilöä.Esimerkiksi anonyymisti kirjan kirjoittaminen.Jostain syystä kukaan ei halua toimia näin.Mistä se kielii varmaankin joku "hallinnollinen" juttu että se "nimi" pitää siellä pönöttää ja mitäli rintapielessä kollottaa :)
Kilpailuhenkinen ja kunniahenkinen yhteiskunta ei voi toimia Jumalan asialla vaan itsensä asialla.
Eikö pitäisi pyrkiä
5
65
Vastaukset
- -------------
"Todelliset mitalit näkyvät yleisessä saunassa."
Eipä tuo kirkollisten huomionosoitusten ja palkitsemisien jakaminen ole pahimmasta päästä.
Katson että omassa seurakunnassani prinikan saanut vanha rouva on edistänyt ekumeniaa hienosti. - garidza
Entäs ne jotka eivät ole saanet ja silti ovat tehneet saman?
Mistä tiedät varmasti että se on juuri tuon rouvan ansioita?
Joskus ansioita saavat esillä olijat ja tausta on tehnyt itse työn...- ---------
Eipäs nyt sotkeududa lillukanvarsiin.
- Rillit huurussa?
Olen samaa mieltä: 'todelliset mitat näkyvät yleisissä saunoissa'.
- sd¨rpiy0 35u9
Sinulla se mitta on varmasti aika näkymätön surkastunut olematon ja toiminnallisestikkin mitääntekemätön.Sillä on hyvä ylpeillä.
Varsinkin jos siihen lisää yläpään elimien toimimattomuuden ja surkastuneisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574