Tyhmääkin tyhmemmät porilaiset!!

LukkoFAN.

Täällä Raumalla on jo pitkään naurettu mm typerille porilaisille jotka ottavat harjoitusottelut tosissaan! Porilaiset myös vetävät kovaa kesätreeniä!!!

Raumalla otetaan kesä rennosti terassilla ja bissellä. Kesän harkkapeleistä ei saa kunniaa tai pisteitä, joten kesällä voi levätä. Rankka kuntokuuri alkaa heti tammikuussa jolloin tosipelitkin alkavat. Porilaiset saavat vuorostaan istua terassilla/bissellä maalis-huhtikuussa kun lukkolaiset hallitsevat kaukaloa ja punttisalia.

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

      oletko varma lol ?= (: ....mitäs jos se hyvä treeni uppoaa kehoon ja ulosmittaa parhaan tuloksen kauden lopussa ja Raumalaiset jää nuolemaan näppejään, kun putoaa eka kierroksella???

      Rauman Lukon perusongelma ollut valmennuksessa ja pelaajahankinnat ei aina parhaasta päästä.
      jotain muutosta pitää tehdä hallintoon, johtoon.

      En teilaa tätä joukkuetta kokonaan, mahdollisuuksia on tulevaisuudessa napata Kultaakin mikäli tilanne muuttuu. (:

      Terveiset Raumalaisille täältä Pohjanmaalta.
      teidän joukkio pieksäisi mun kotikaupunkini ryhmän 100-0 lol.

      • LukkoFAN.

        Älä sössötä! Mitä Lapissa muka tiedetään jääkiekosta tai lihaksista? Tule Raumalle niin saat tietää molemmista. Jääkiekosta pelipäivinä ja lihaksista kun näet minun kulkevan kadulla ilman paitaa kesät talvet.

        130 kg penkistä! Tavaa lukema tarkkaa, poju. Olen YLIVOIMAINEN!


      • Juha82222
        LukkoFAN. kirjoitti:

        Älä sössötä! Mitä Lapissa muka tiedetään jääkiekosta tai lihaksista? Tule Raumalle niin saat tietää molemmista. Jääkiekosta pelipäivinä ja lihaksista kun näet minun kulkevan kadulla ilman paitaa kesät talvet.

        130 kg penkistä! Tavaa lukema tarkkaa, poju. Olen YLIVOIMAINEN!

        Joo kova sana penkistä toi 130 kiloa perkele!!
        ite saan 96 kiloa ilman suurempaa treeniä
        mut veikkaan että en saa noin kovaa lukua vaikka treenaisin enemmän.

        Hieno mies!!

        jääkiekossa pelkillä lihaksilla ei pärjätä silti, pitää olla myös ajattelukykyä ja taitoa mitkä usein teilataan Suomalaisessa jääkiekossa koska täällä uskotaan vähän liikaa ehkä vieläkin pelkkään fysiikkaan ja himoharjoitteluun.
        Ruotsalaiset on laiskempia treenaamaan mutta silti kokonaiskuvassa yhtä hyviä kuin Suomalaiset pelaajat, mut Ruotsin kaikkein kovin kärki ,kaikkein parhaimmat pelaajat on Suomen parhaimpien pelaajien yläpuolella.


    • Makkarapaisti

      Siitähän se Lukon hyvä harjoitusmatsivire johtuukin, pelien tärkeydestä..

      Mikäs tekosyy sitten löytyy kun eka matsi päättyy 6-1 ässille?

      • PATA 10

        Moi LukkoFAN. Itse en perust harkkapeleille sit pätkän vertaa. Tosi pelit ja tulosvastuu alkaa ensi viikol. Yksi juttu vielä. Älä yleistä. Ei tääl kaikki hehkut harkkapeleil. Toinen pointi sit viel. Kyl siel Rauman suunnassaki varmaan joku hehkuttaa HARKKAPELEILLE.


      • LukkoFAN.
        PATA 10 kirjoitti:

        Moi LukkoFAN. Itse en perust harkkapeleille sit pätkän vertaa. Tosi pelit ja tulosvastuu alkaa ensi viikol. Yksi juttu vielä. Älä yleistä. Ei tääl kaikki hehkut harkkapeleil. Toinen pointi sit viel. Kyl siel Rauman suunnassaki varmaan joku hehkuttaa HARKKAPELEILLE.

        Älä sinä harkkaPELLE sössötä! Yhtä asiaa en yleistä: nostan 130 kg penkistä. Raumalla 130 kg penkistä on harvinaista ja Porissa täysin ennenkuulumatonta.


      • LukkoFAN.

        Mikä sille on tekosyy että minä nostan 130 kg penkistä ja sinä et?


    • Vittuuntunut

      Ei ihme. Pataljoonaan on pesiytynyt kateus ja kaksinaamaisuus. Hame päälle joka "ämmälle".

    • ---

      no mikäs siellä nyt on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe