"Tänne ei sitten tarvitse enää koskaan tulla!"

Mummot mäkeen(kö)?

Täytyy tänne risuihin kirjoittaa kokemuksestani, kun kävin Radiokirppiksellä Tampereella. En vanhempana ihmisenä siedä ihan minkälaista kohtelua vaan, koska olen ollut ikäni asiakaspalvelutyössä itsekin ja olen sistäistänyt alan pelisännöt. Kävin siis ostoksilla ko. kirpputorilla ja minulla oli pari pientä tavaraa mukana. Pakkauspiste oli aivan täynnä yhden ihmisen ostoksia ja koska minulla oli vain kaksi hyvin pientä tavaraa, niin ajattelin, että menen tyhjään "kahvilapöytään" laittamaan tavarat laukkuuni. En olisi mennyt, jos olisin tienyt, mikä huuto siitä tulee. Myyjä tuli huutaen heti luokseni ja sanoi, että enkö kuullut mitä hän juuri äsken oli sanonut. Minä en ollut kuullut mitään, kun juuri äsken tulin pöytään. Olin avaamassa kassiani ja laittamassa ostoksia sinne, kun myyjä huusi, että täällä ei pakata, vaan pakkauspöydällä. Sanoin, että sehän on täynnä ja minulla ei mene kuin alle minuutti, kun asettelen nämä pienet tavarat laukkuuni ja lähden heti. Koska ainuttakaan ihmistä ei ollut kahvilla ja pöytä oli tyhjä, pidin ehdostustani täysin kohtuullisena. Ymmärrän minä sen, että pöydissä pitkiä aikoja istuvat, jotka eivät osta mitään ajetaan pois, mutta nyt ei ollut sellaisesta tilanteesta kysymyskään, ainoastaan siitä, että nostan pari tararaa kassiini. Se ei kuitenkaan parikymppiselle myyjälle sopinut, vaan hän alkoi huutamaan minulle. Hän huusi, että "Tänne ei sitten enää tarvitse ikinä tulla" ja en tulekaan, se on varma. Olen myynyt tavaroitani aikaisemmin siellä, mutta enää en myy, koska en hyväksy, että meitä vanhempia ihmisiä, tai ihmisiä yleensäkin, kohdellaan yhtä pöyristyttävän epäkunnioittavasti. OLen asunut ympäri Suomea, mutta en ole vastaavanlaista kohtelua saanut vielä missään.

7

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      VAIN IIN

    • hyväkäytöksinen

      kurjaa! ja hävytöntä..No nyt äänestät jaloillasi eli et men ko paikkaan..olisit voinut kysyä ko huutajan nimen ja ilmoittaa paikan johtajalle...

      • Charlotte

        Mulla kans on ikävä kokemus Radiokirppiksestä. Olisitko niin ystävällinen ja kertoisitko, miten otan henkilökohtaisesti yhteyttää kirppiksen pomoon?


    • Turku on paras

      Vain Tampereella voi käydä näin, ikävä juttu

    • Duanssi

      Radiokirppis on kyllä ihan ok paikka, mutta jumansviidu siellä on kyllä nokkava palvelu, sitä en kiistä.

    • Pettynyt valehtelijoihin

      Pir-alkuinen n. 40 v. Ahneelasta nuori uppiniskainen nainen, yrittää laukaista vanhemman takaa, tehdä Hesasta Pirula 1. Panin suhteen poikki. Terveisiä Martin Luther Kingin haudalta.

    • Anonyymi

      Aloitaan siitä 112 pyrkii väkäsin sisään alkaa huutamisen Myynti tänne ei tulla valvontakamera pihat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe