Meitä on melkoinen määrä kirjoittajia, itsekin tunnen monta. Vastaamalla tähän ketjuun asia selviää
Pidetäänkö nimenhuuto?
28
110
Vastaukset
- bulimialainen
huutele vaa ihan itekses
- Kottaraiselle-ss( et
taida voida mitään, tuo perskärpänen sekoittamalla valtaa.
- Niin tekkee ss
ja siitä tuli mieleen uusi tutkimus.
SUURIMMAN OSAN leveätakamuksellisista mummoista on huomattu elävän pitempään
kuin miehet, jotka kertovat heille sen.
- Reino´
NIMEN!!
- ´Ruuneperi
tämä
- sinisirkku-
Ruuneperi kirjoitti:
feikki tämäkin
Siis annatko jonkun käyttää salasanaasi ja kirjoittaa rek. Ruuneperinä? vai minin viittaat ylläolevasta!
Ruuneperi kirjoitti:
feikki tämäkin
nyt en näe sitä" kärpäsenpaskaa" missään oletko antanut jollekkulle onan salasanasi,muuta ei voi kun ihmetellä.
- sinisirkku-
Pääsinpä sateen alta pois:D Vettä alkoi taas tulla kohisten kaatamalla:D
Tässä nimeni, mihin tarvitsen en ehtinyt perehtyä, yksi suosikeista olet kuitenkin ! - Oletko varastamassa
taas kohta? Omakin nikki vaihteeksi taas! :(
Uudetkin hyvät tulijat karkoitat pois. - sinisirkku-
Mitähän järkeä on täällä enään ? Muuta nikkiä ei ole ollutkaan käytössä. Alkuajan nikit on jo lueteltu, Galleria uudistuksen jälkeen sain oman nikkini vasta takaisin.
Käyttäydytte kuin uhmakkaat pahankuriset lapset! - Mitä eroa on mummoll
la ja lokilla?
Toinen sekaantuu kaikkeen,, rääkyy ja räkättää ,, vie kamat ja nokkii.
Ja toinen on lintu. - Ei helvetti
ettekö tosiaan pääse näistä kahdesta palstan häiriköstä eroon. Aika on auttamattomasti ajanut näiden köpeksijöiden ohitse....
Nyt on varmaan hyvä mieli, taputtele nyt sitten tyytyväisenä karvaisia käsiäsi. Olet saanut karkotettua jo kaksi, montakohan aiot karkottaa? Kun kaikki ovat lähteneet, voit kysyä ja vastata ihan itse itsellesi. Tulee kivaa! ;)))
`Ruuneperi ei ole Ruuneperi. Huomatkaa edes feikit, joita on jo enemmän kirjoittajina kuin itse kirjoitan.
- mejoke
Voi, voi Ruuneperi, mikä sinulla on mennyt pieleen.
Et ole koskaan ennen töksäytellyt tuollaisia yksinäisiä sanoja vastauksiksi.
Ja kaiken lisäksi olet itseäsikin väiitänyt feikiksi.
Vaikka me oltais kuinka tyhmiksi kehittyneet vuosien varrella, niin omalta palstaltasi ainakin näkee etä feikki on feikki Ruuneperi .
Olen tosi pahoillani puolestasi.Älä syytä perusteetta!
Kun feikki kirjoittaa Ruuneperi, on teksti musta, jos minä kirjoitan viestin rekisteröitynä on Ruuneperin väri SININEN. Siitä näkee selvästi eron vaikka ei erilaisia pieniä pilkkuja huomaisikaan..
Yksisanaiset tai alilyhyet viestit ovat omiani.Nillä pudotan sinisirkun avaamaa vihaketjua alaspäin.Lopetin tuon jo.
Lienevätkö nuo muutamat sanat kaikkein pahimpia. Miksi tappo- ja murhauhkaukset ovat jääneet ilman huomiotasi?
Uskotko feikkiä mutta et minua , aitoa Ruuneperiä?
Ihmeen sävyisästi minua syytät mutta olet kuin palstaterrorismin kannattaja. Suuri osa palstalaisista on mielissään kirjoituksestasi, mutta väärässä olette.- mejoke.....
Ruuneperi kirjoitti:
Älä syytä perusteetta!
Kun feikki kirjoittaa Ruuneperi, on teksti musta, jos minä kirjoitan viestin rekisteröitynä on Ruuneperin väri SININEN. Siitä näkee selvästi eron vaikka ei erilaisia pieniä pilkkuja huomaisikaan..
Yksisanaiset tai alilyhyet viestit ovat omiani.Nillä pudotan sinisirkun avaamaa vihaketjua alaspäin.Lopetin tuon jo.
Lienevätkö nuo muutamat sanat kaikkein pahimpia. Miksi tappo- ja murhauhkaukset ovat jääneet ilman huomiotasi?
Uskotko feikkiä mutta et minua , aitoa Ruuneperiä?
Ihmeen sävyisästi minua syytät mutta olet kuin palstaterrorismin kannattaja. Suuri osa palstalaisista on mielissään kirjoituksestasi, mutta väärässä olette.Hei Ruuneperi
En tosiaankaan halunnut loukata , pyydän nätisti anteeksi.
Luulen ja uskon että tunnet minun huonon ulosantini , en osannut taaskaan oikealla tavoin kirjoittaa.
Minä uskon mutta en ymmärrä.
- Omalla rekatulla
nikillään hän tämän kirjoitti muutamia päiviä sitten.
Ei hän tuosta ämmästä pidä, mutta kun sille ei mitään voi,
sehän on kiinni kuin takiainen.
Nyt aletaan ymmärtää tuon ss naimisiinmenojensakin tavat !!!
"Ruuneperi 18.8.2011
Ei sinulla sinisirkku ole mitään oikeutta lähteä kertomaan asioitani palstalla.
Ole ystävällinen ja poista se oma viestisi, jota väitetään poistetuksi." En tiedä mitä tässä aloituksessa selviää, samaa sotkua koko juttu, ei näytä tyyli paranevan vaikka olisi minkälainen aloitus tahansa.
Aina on Ruuneperi ja sinisirkku joidenkin hampaissa.
Nimimerkki vastaa melkein nimeäni, muuta en ole koskaan käyttänyt.- Ruuneperin suosikki
lista. Tämmöistäkö porukka tahtoo, Hiriköintiä ja nuolemista.
Todellakin hiriköintihän se onkin tosi kivaa. :)) Josko sitten aloittaisit uuden ketjun hyvällä aiheella.
- sutii tyhjää....
Tänäänkin olen aloittanut ketjun. Parhaana päivänä olen tehnyt aloituksia jopa viisikin. Nyt ollaan kuitenkin vielä seurannalla ja katsotaan mihin suuntaan palsta kallistuu.
- Atolfia
Nimimerkkini on tuo ATOLFIA. Tuolla yhdessä ketjussa joku mainitsi minut mieshenkilönä. Niinhän sinäkin , Ruunepari, joskus aikoinaan luulit.
Pitäneeköhän minun vaihta tuo nikki? Ehkä se tuo mieleen toista sukupuolta edustavan henkilön.
Teetkö sinä tilastoa tänne kirjoittavista "oikeista nikeistä", siis rekatuista tai ei rekatuista?
Taitaa jäädä aika laihaksi tuo saalis. Täältä on todella häipynyt paljon "nikkejä". Kiva kun olet taasen mukana .
Kirjoitinkin jo tänä aamuna että kyllä sinä tulet takaisin , ja nyt vain.
Kirkoittamisiin !
http://www.gartenrosen.de/http://www.gartenrosen.de/
Näistä itse pidän!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357