Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Anonyymi-ap

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?

159

1491

Vastaukset 159

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muutaman vuoden taaksepäin ja laittanut jo silloin jakoon kuvan Tuussarista.

• Anonyymi00092

Elä elä hanki palstaäijän takia sakkoja, vaikka on mikä on siitä saa sanan kuin ihmisestä

• Anonyymi00098
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Elä elä hanki palstaäijän takia sakkoja, vaikka on mikä on siitä saa sanan kuin ihmisestä

Kuva. Kuva on.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Eläkä tuu neuvomaan, mitä mun ei kannata tehdä. Mulla on kuule niin varmat jutut, ettei oo mitään kiistämistä enää kellään. Perässä tulee joukko muita tahoja.

• Anonyymi00002

Vuoteen 2023, ihan vain siksi, että näkisin hänet kasvotusten.

• Anonyymi00012

Näillä kokemuksilla minäkin voisin palata vuoteen 2023.

Tekisin asioita vähän toisin, koska minähän en silloin tiennyt, että MINUN OMA MIEHENI OLI PAIKALLA ASE-VELJIENSÄ KANSSA!

Jos olisin tienny niin olisin lyöny penkillä päähän ja sanonut, että : VITUN HOMO JA AKKAS OLI HUORA JO SIINÄ VAIHEESSA, KUN SINUT TAPASI! MINÄ SENTÄÄN YMMÄRSIN OTTAA ERON MIEHISTÄ JOTKA OVAT SINUN JAKO-RASIA VAIMOSI KALTAISIA!

Munaton mies joka sai ylennyksen, mutta se on kyllä IHME JOS HÄN SAANUT RIKOKSIA SELVITETTYÄ!
        Ei rikostutkijaa pitäis päästää edes eläkkeelle ennen, kuin hän on käynyt hakemassa MAAN KUULUN ANTTI HANHIVAARAN SIELTÄ LAURAVAARASTA JOSSA HÄN KUULEMMA ON JA EI SUOSTU TULEMAAN POIS SIELTÄ!

Minä soitin poliisille ja kysyin, että onko minun poika siellä putkassa vai ei koska kylältä kuulin että hän on putkassa.
        Poliisihan ei saa sanoa ketä siellä on.
        Minä sanoin, että : Pitää tehdä katoamis ilmoitus jos hän ei siellä kerta ole ja hän ei vastaa puhelimeen.
        Anto sen puhelimen sille komialle poliisille ja hän sano, että ; Joo on se poika täällä ja tuolla se nukkuu!
        Minä sanoin äitinä, että : Se on hyvä, että se poika on siellä ja annetaan sen pojan nukkua siellä putkassa rauhassa ja sano sille, että tulee kotona käväsemään, kun herää sieltä putkasta joskus!

Minä olin naimissa tuolloin, mutta ei siitä menny enään kauaa, kun minä erosin koska minun ex-mies löysi uuden.

Poika tuli parin tunnin päästä kotia ja hän sano minulle, että : Poliisi käski tulla suoraan kotia ilmottautumaan.
        Minä sanoin hänelle, että : Minä soitin ja kysyin, että ootkos siellä putkassa ja minä kyllä sanoin, että EI SINUA TARVI HERÄTTÄÄ VAAN OOT PUTKASSA PAREMMASSA TALLESSA, KUIN KYLILLÄ KAVEREIDEN KANSSA!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Näillä kokemuksilla minäkin voisin palata vuoteen 2023.

Tekisin asioita vähän toisin, koska minähän en silloin tiennyt, että MINUN OMA MIEHENI OLI PAIKALLA ASE-VELJIENSÄ KANSSA!

Jos olisin tienny niin olisin lyöny penkillä päähän ja sanonut, että : VITUN HOMO JA AKKAS OLI HUORA JO SIINÄ VAIHEESSA, KUN SINUT TAPASI! MINÄ SENTÄÄN YMMÄRSIN OTTAA ERON MIEHISTÄ JOTKA OVAT SINUN JAKO-RASIA VAIMOSI KALTAISIA!

Munaton mies joka sai ylennyksen, mutta se on kyllä IHME JOS HÄN SAANUT RIKOKSIA SELVITETTYÄ!
        Ei rikostutkijaa pitäis päästää edes eläkkeelle ennen, kuin hän on käynyt hakemassa MAAN KUULUN ANTTI HANHIVAARAN SIELTÄ LAURAVAARASTA JOSSA HÄN KUULEMMA ON JA EI SUOSTU TULEMAAN POIS SIELTÄ!

Minä soitin poliisille ja kysyin, että onko minun poika siellä putkassa vai ei koska kylältä kuulin että hän on putkassa.
        Poliisihan ei saa sanoa ketä siellä on.
        Minä sanoin, että : Pitää tehdä katoamis ilmoitus jos hän ei siellä kerta ole ja hän ei vastaa puhelimeen.
        Anto sen puhelimen sille komialle poliisille ja hän sano, että ; Joo on se poika täällä ja tuolla se nukkuu!
        Minä sanoin äitinä, että : Se on hyvä, että se poika on siellä ja annetaan sen pojan nukkua siellä putkassa rauhassa ja sano sille, että tulee kotona käväsemään, kun herää sieltä putkasta joskus!

Minä olin naimissa tuolloin, mutta ei siitä menny enään kauaa, kun minä erosin koska minun ex-mies löysi uuden.

Poika tuli parin tunnin päästä kotia ja hän sano minulle, että : Poliisi käski tulla suoraan kotia ilmottautumaan.
        Minä sanoin hänelle, että : Minä soitin ja kysyin, että ootkos siellä putkassa ja minä kyllä sanoin, että EI SINUA TARVI HERÄTTÄÄ VAAN OOT PUTKASSA PAREMMASSA TALLESSA, KUIN KYLILLÄ KAVEREIDEN KANSSA!

Unohdin laittaa, että FB kunniallista sekin oli kunnian loukkaus, kun minä sanoin poliisille, että : Kyllä sinä saat POLIISINA hoitaa isän virkaa, koska ei isänsä saa itseään kuriin ja jos pöljäillään niin kyllä pitää oppia vastuut kantamaan teoistaan!

En minä ole koskaan väittänyt, että minun lapset EI OLE TEHNEET KOSKAAN MITÄÄN PAHAA!
        He ovat kyllä saaneet kuulla KUNNIANSA ja minä oon sanonut, että : Minä huudan ja annan tarvittaessa selekäänkin omille lapsilleni, koska heidän synnytykset on KALTOINKOHTELUA JA MIEHET SITÄ SEKSIÄ VINKUU JA EI SE MINUN TEHTÄVÄ OLLU HUOLEHTIA EHKÄSYSTÄ!

Tuo oli kyllä miesten tehtävä ja et ala PUOLUSTAMAAN MINUN EX-MIEHIÄ vaan sinun tehtävä on puolustaa minua, koska minä olen sinun vaimo ja EI ME OLLA LAPSIA TEKEMÄSSÄ, koska he loukkaa kunnioita!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Unohdin laittaa, että FB kunniallista sekin oli kunnian loukkaus, kun minä sanoin poliisille, että : Kyllä sinä saat POLIISINA hoitaa isän virkaa, koska ei isänsä saa itseään kuriin ja jos pöljäillään niin kyllä pitää oppia vastuut kantamaan teoistaan!

En minä ole koskaan väittänyt, että minun lapset EI OLE TEHNEET KOSKAAN MITÄÄN PAHAA!
        He ovat kyllä saaneet kuulla KUNNIANSA ja minä oon sanonut, että : Minä huudan ja annan tarvittaessa selekäänkin omille lapsilleni, koska heidän synnytykset on KALTOINKOHTELUA JA MIEHET SITÄ SEKSIÄ VINKUU JA EI SE MINUN TEHTÄVÄ OLLU HUOLEHTIA EHKÄSYSTÄ!

Tuo oli kyllä miesten tehtävä ja et ala PUOLUSTAMAAN MINUN EX-MIEHIÄ vaan sinun tehtävä on puolustaa minua, koska minä olen sinun vaimo ja EI ME OLLA LAPSIA TEKEMÄSSÄ, koska he loukkaa kunnioita!

Lopeta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sairasta tuoda jotain yksityisasioita tänne. LOPETA!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jostain syystä en usko että puoletkaan noista olis sen omia yksityisasioitaan.
        Osa ainakaan ei ole.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00018 kirjoitti:

FB kunnialliset ovat JULKISUUDEN HENKILÖITÄ joilla EI OLE YKSITYISYYTTÄ, koska HE EIVÄT VEDONNEET YKSITYISYYTEEN VAAN HEIDÄN JULKISEN KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!

Jos heillä olis ollut yksityisyyttä niin kyllä minäkin olisin SOMESSA edelleen, mutta en kyllä tuollaisiin SOME KUNNIOIHIN SUOSTU jossa pitää kaikkea paskaa kunnioittaa!

• Anonyymi00088
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko täti propagandan toimittaja kenties vähän kökköä Spinnausta palstaäijän surrealistista tekstiä päivitellen oikein tällä tavalla muiden yksityisyyden puolesta altruistisesti taistellen? TT

• Anonyymi00091
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jostain syystä en usko että puoletkaan noista olis sen omia yksityisasioitaan.
        Osa ainakaan ei ole.

Haluatko itseksesi palstaäijän takapamauksesta keskusteleva emäntä kertoa jonkun asiantuntevan tiivistelmän keihin tämä nsista esittävän psykedeelinen setti voisi liittyä. Mikäs siinä jos joku alentuu samalle tasolle vielä😬

• Anonyymi00134
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Meinaatko ett on yksityisasioita 🤔🤣 kun näyttää siltä ett kertoo omasta päästään jotain romaanin tekelettä. Tällasia vähän niinku 😵‍💫 on suomi24 pullollaan. Ja et kai sinä nyt tuota tosissa ottanu?

• Anonyymi00135
        Anonyymi00066 kirjoitti:

FB kunnialliset ovat JULKISUUDEN HENKILÖITÄ joilla EI OLE YKSITYISYYTTÄ, koska HE EIVÄT VEDONNEET YKSITYISYYTEEN VAAN HEIDÄN JULKISEN KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!

Jos heillä olis ollut yksityisyyttä niin kyllä minäkin olisin SOMESSA edelleen, mutta en kyllä tuollaisiin SOME KUNNIOIHIN SUOSTU jossa pitää kaikkea paskaa kunnioittaa!

Pitäisköhän sun käydä lääkärissä ja aikas pian ennen ku tulevat sut hakemaan poliisien kera? Jutut on meinaan…. 😳

• Anonyymi00003

2024 ja halaisin mun rakasta kissaa, on niin ikävä.

• Anonyymi00004

1980-luvulle

• Anonyymi00021

Minä myös

• Anonyymi00005

En haluaisi kuitenkaan. Täysi suoruus olisi aiheuttanut itselleni vaan suuremman häpeän, jota en olisi kestänyt.

• Anonyymi00006

Jeesuksen tulemus on joka päivä lähempänä. En haluaisi viivyttää sitä päivääkään. Miettikää: siihen loppuu sodat, parantumattomat sairaudet, luonto alkaa kukoistamaan, ihmisiä aletaan tuomitsemaan oikeudenmukaisesti myös maan päällä jne. Kaikki jumalattomat hävitetään. Maa jää eloon jääville ihmisille ja heidän jälkeläisilleen. Pyhät ovat taivaassa ja jumalattomat menevät kadotukseen.

• Anonyymi00023

Minä odotan Joulupukin ja pääsiäispupun paluuta.

• Anonyymi00027

Sössön söö joku kertoo täällä valheita!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä odotan Joulupukin ja pääsiäispupun paluuta.

Minä en odota noita kumpaakaan koskaan!

• Anonyymi00162

🙏🏼

• Anonyymi00007

Vuoteen 2012. Jättäisin tekemättä ne virheet, jotka tein tuosta vuodesta eteenpäin.

• Anonyymi00036

Rakkaus on kestänyt.
        -eräs nainen eräälle miehelle

• Anonyymi00008

2005 (muistaakseni). Sanoisin sille ruskeasilmäiselle, tummahiuksiselle tytölle bussissa kuinka valloittava on. Siirtäisin reppuni pois vierestäni, jotta pääsisi istumaan siihen.

• Anonyymi00010

En halua palata mihinkään menneisyyteen. Nyt on nyt.

• Anonyymi00030

Mutta menneisyys on yhä läsnä stalkkerin muodossa! Ai, että tulen nauttimaan kun saan hakkua hänet ja toivottavasti monet sen kuulevat!

• Anonyymi00011

Se on täysin mahdotonta

• Anonyymi00013

V.2018-2019.

• Anonyymi00014

Sama, silloin suhteeni oli vielä kunnossa ❤️

• Anonyymi00038

Näihin vuosiin minäkin palaisin.

• Anonyymi00094

Nämä vuodet18-19 olivat minulle elämän ja kuoleman kysymyksiä. Ihmetellyt jälkeenpäin miksi jäin elämään.
        Silläkin täytyy olla jokin tarkoitus.
        Olisitko itse halunnut hypätä noiden vuosien yli?
        En sitäkään kummeksuisi.

• Anonyymi00016

voisi olla hasua minkälaisia ötökäitä on jonkin tgietokoneen sisällä katsoa.. mitä on sisällä joku vanha juttu jonka voi purkaa ja kasoa...

• Anonyymi00019

2006 en eroasi täydellisestä naisoletusta, vaan taistelin suhteen puolesta. Liian helposti annoin periksi ja nyt harmittaa

• Anonyymi00093

Mitä silloin tapahtui kun erositkin? Mikä on naisoletettu, etkö tiennyt kumpi hän on?

• Anonyymi00020

2024 syksy.

• Anonyymi00022

Mitä siinä tapahtuisi?

• Anonyymi00031

Saisinko mäkin tulla?

• Anonyymi00033

Tosi kiva lukea tämmöisiä täältä 🤮

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Saisinko mäkin tulla?

Joo, jos olet nainen, ja tultaisiin sieltä käsi kädessä nykyhetkeen.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Älä unta nää, koska niin ei tule tapahtumaan koskaan! Käsittämätöntä ettei häirikkö ymmärrä sitä, ettei yksikään nainen halua koskaan olla missään tekemisissä, häntä yli kymmenen vuotta stalkanneen henkilön kanssa koskaan!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olen minä nainen.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olen minä nainen.

😘🤗

• Anonyymi00107
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tosi kiva lukea tämmöisiä täältä 🤮

Ei se sinuun liity 🙄

• Anonyymi00024

uusia harraste-ehdotelmia kuin joku magneetti kalastus ja mitää ötökän nällisia juttu tietokoneiden sisällä on...joopah..

• Anonyymi00032

todella typeriä nämä sinun juttusi..

• Anonyymi00086
        Anonyymi00032 kirjoitti:

todella typeriä nämä sinun juttusi..

Koetko, että nämä palstasedän jutut on sinun rienatun anteeksi kaivatun🤮 kirjoittamia mitä ruodit tärkeänä kirjakielellä?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Koetko, että nämä palstasedän jutut on sinun rienatun anteeksi kaivatun🤮 kirjoittamia mitä ruodit tärkeänä kirjakielellä?

Eli onko tuo äijä jotenkin au tistinen k-pää vai pelkkä k-pää

• Anonyymi00136
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Noi sun jutut on ainakin ilman järkeä. Tolkutonta tuubaa!

• Anonyymi00025

mutta niin jos näet jonkin osan jonkin vanhan tietokoneen sisällä ja numeron... niin siitä TI-Texas Instruments voi tietää ja google opastaa

mitä joku elektroniikan osa niin joku helppo ajastinpiiti SA555, ei saa rikki jos juottaa väärin jotain jalkoja..military-class..

• Anonyymi00026

Viimeisten reilun kymmenen vuoden ajalta antaisin kaikki vuodet pois joa sen sijaan olisin saanut tehdä itselle mieluisaa työtä! Hyi teitä projektin aloittajat, minulle olisi ollut todella tärkeää itse ansaita omat rahani ja te ette edes kysyneet koskaan sitä, haluanko todella osallistua projektiin, vai olisinko halunnut tehdä itselle todella mieluisaa työtä! Tuo kysymys olisi ollut todella tärkeä kysymys! Yhä luulette että haluan auttaa stalkkeria, vaikka sitä en ole koskaan halunnut tehdä! Enpä usko sitä, että kukaan haluaisi auttaa stalkkaajaansa! Se on täysin absurdi ajatuskin!

• Anonyymi00034

En olisi koskaan halunnut stalkkerin vainoavan minua! Se on ollut ehdottomasti elämäni kaikkein kauhein kokemus ja kun oli niitä varastalkkereitakin, jotka ulkoiluttivat koiraa! Tulen todella nauttimaan hänen lyttäämisestään!

• Anonyymi00085

Jaa nääkö gubbe et pidä koirista? Liittyykö aiheseen joku trauma esim sakemanni kiinni raajassa? Ehkä kannattaa pysähtyä ens kerralla kun vapaaksi laskevat nämä toppaliivijengiläiset

• Anonyymi00121

Natsi ei tykkää eläimistäkään vaan listis nekin menemään !!

• Anonyymi00124
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Natsi ei tykkää eläimistäkään vaan listis nekin menemään !!

Miltä tuntuu olla yksinkertainen heinähattu?

• Anonyymi00132

Mitä mieltä lapsesi ovat näistä sinun stalkkeri- ja varastalkkeriajatuksistasi?

• Anonyymi00137
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Miltä tuntuu olla yksinkertainen heinähattu?

No sähän voisit sen meille kertoo. Tuttua sulle 🤭

• Anonyymi00035

Muutaman kuukauden taaksepäin - olisin sanonut moi, hänen välttelyistään huolimatta.

• Anonyymi00056

Molemmat käyttäydyimme samoin.

• Anonyymi00058

Minäkin. En tajunnut, että se olisi vihoviimeinen mahdollisuus.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Molemmat käyttäydyimme samoin.

Peilasin sinua. Ymmärsin, että parempi olla tuntematta.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Minäkin. En tajunnut, että se olisi vihoviimeinen mahdollisuus.

Mehän näemme elokuussa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Mehän näemme elokuussa.

Ohi. Meillä ei ole enää mitään yhteistä.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Peilasin sinua. Ymmärsin, että parempi olla tuntematta.

Ja minä peilasin sinua.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Mehän näemme elokuussa.

Mitä on elokuussa?

• Anonyymi00119
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Mitä on elokuussa?

juhlat

• Anonyymi00039

Palaisin takaisin siihen vuoteen, kun olisin menetin itselleni todella rrakkaan työpaikan typerän projektin takia! Olisin ehdottomasti valinnut vakituisen työpaikan ja ne ihanat pienet hoidettavat ja minulle rakkaat työkaverit! Hyi teitä projektin aloittajat! Olen täysin varma, ettei kukaan teistäkään olisi halunnut itseään kohdeltavan niin kuin minua kohdeltiin monen vuoden ajan!

• Anonyymi00041

2018, sanosin hänelle ettei lähtisi pois😥 😥 💔 tosin en tiennyt siitä etukäteen ja tuskin se olisi muuttanut mitään 😔

• Anonyymi00053

Minne hän lähti?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Minne hän lähti?

Opiskelemaan itä-Suomeen

• Anonyymi00043

Itse palaisin vuoteen 2011- 2012

• Anonyymi00125

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi00044

70 luvulle,uisin äkkiä lakanoita kohti.

• Anonyymi00051

😢

• Anonyymi00045

Haluaisin palata siihen vuoteen, kun minulle kerrottiin projektista, mutta niin epämääräisesti etten ymmärtänyt siitä mitään moneen vuoteen ja kun ymmärsin olisin halunnut projektin loppuvan välittömästi Se on ollut aina pelkkää kidutusta, niin olen ajatellut aina! Mihinkään niin typerään en olisi koskaan halunnut osallistua, kun vaihtoehtona oli vakituinen työpaikka! Miksi sitä ei kysytty noilla kysymyksillä, silloin minulla olisi ollut heti valmiina se vaihtoehto, jonka minä olisin halunnut, eli tekisin todennäköisesit töitä minulle rakkaassa työpaikassa vielä tänäkin päivänä! Ja olisin saanut elää juuri sitä elämää minkä minä koin todella rakkaaksi ja tärkeäksi itselleni! Millä oikeudella se ylipäätään aloitettiin!! Todella ajattelematonta olla kysymättä niitä monia kysymyksiä, jotka olisivat selventäneet tilannetta ja siksi projektia ei olisi koskaan ollut mitään syytä edes aloittaa!

• Anonyymi00047

Teitte valtavan virheen aloittamalla projektin!

• Anonyymi00067

Voisitko jo lopettaa tämän saman asian lässytyksen? Juttua ei jaksaisi enää lukea.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Voisitko jo lopettaa tämän saman asian lässytyksen? Juttua ei jaksaisi enää lukea.

No mitä tämä palstaäijän vakioujellus muka sinun hanuria niin kutittaa? Köyhä spinnaaja🥱

• Anonyymi00046

Palaisin siihen vuoteen, kun rakastuin, enkä rakastuisi. Ihastuminen vielä meni, mutta tämä rakkaus, joka ei johda mihinkään. Huoh!

• Anonyymi00057

Kyllä rakkaudessakin pääsee eroon…

• Anonyymi00130

Ja miten voisit estää rakastumisen?

• Anonyymi00048

14-16. En kertoisi ihastuksestani. Tai mikä parasta, en ihastuisi ollenkaan :) säästyisin paljolta. Onneksi nyt menee ihan hyvin, mut silloin ei.

• Anonyymi00049

Ja toisaalta vuoteen -08, en aloittaisi jotain joka ei ollut itselle hyväksi.

• Anonyymi00052

Ainoastaan siinä tapauksessa palaisin taaksepäin jos ois nää tiedot mitä nyt on.
      Sekä jos sieltä voisin palata takaisin tähän hetkeen
      niin että muutokset mitä tekisin olisi tehty.

Muussa tapauksessa en haluaisi palata ajassa taaksepäin,
      koska tarvitsen nämä tiedot mitä nyt on kaikesta.

Jos palaisin niin vuoteen 2023 muutamastakin eri syystä.
      En tyhjentäisi/nollais puhelinta ja konetta.
      Tallentaisin ihan muutaman pikkujutun mitä ei nyt ole muualle.
      Kertoisin asioista, enkä yrittäis selvitä yksin kaikesta.

En antais jonkun tuhota mun lapsen elämää.
      Mut koska joku teki noin oon valmis mihin vaan.

• Anonyymi00150

Oletko nähnyt elokuvan "perhosvaikutus"? Kun lähdet muuttamaan jonkun asian, kaikki muutkin tapahtumat menevät toisella tavalla. Yksi perhosen siiven isku voi aiheuttaa toisella puolella maapalloa tulivuorenpurkauksen, kaaosteorian mukaan.

• Anonyymi00054

Siihen lapsuuden aikaan kun kuunneltiin koko perheen kanssa iltaisin kuunnelmia. Elämä oli mukavaa, vaikka perheemme ei ollut rikas. Äiti ja isä tekivät sen minkä osasivat ja jaksoivat, ja se tuntui hyvältä. Kiitos heille siitä, kuten sisaruksillekin.

• Anonyymi00055

Ps. Tuo aika oli 1960-luvulla.

• Anonyymi00059

Tietenkin menisin ajankohtaan jolloin olin kaikkein onnellisin. Ajankohtaan kun olin menossa naimisiin (2010)..

Mutta jos tulevaisuuden tietämystä ei saisi mukaan. Samat sydän surut tulisi koettua taas uudelleen.

• Anonyymi00147

Tapahtuiko puolisollesi jotain?

• Anonyymi00060

1981 estäisin kuoleman!

• Anonyymi00061

2017 estäisin kuoleman

• Anonyymi00062

1999 olisin lopettanut ammattikoulun

• Anonyymi00063

1999 hyppänyt sillalta alas! Tappanut itseni

• Anonyymi00070

2017 estäisin kuoleman!

• Anonyymi00083

Jaa montakohan ne lahtarit siivos alta poltetun maan taktiikan nimessä? No ei kai, kuhan vaan vedän yhtä pohjat kuin eräät

• Anonyymi00071

1981 estäisin kuoleman.

• Anonyymi00072

1998 tai 1999 olisin hypännyt sillalta! Lähtenyt pois lopullisesti

• Anonyymi00076

Olisi pitänyt silloin tietää, ettei elämäni parannu. Enkä saa puolisoa tai ystäviä tai kavereita tai sukulaisia elämääni.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Olisi pitänyt silloin tietää, ettei elämäni parannu. Enkä saa puolisoa tai ystäviä tai kavereita tai sukulaisia elämääni.

Se oli ehdottomasti elämäni suurin virhe, etten hypännyt silloin.

• Anonyymi00108

Harmi, että olen elossa!

• Anonyymi00109
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Elämäni on täysin turhaa!

• Anonyymi00073

1999 lopettanut ammattikoulun

• Anonyymi00110

Kunpa olisin lopettanut, kun tuhosi minun elämäni!

• Anonyymi00074

1980 estänyt syntymäni!

• Anonyymi00111

Todellakin!!! Käskenyt tehdä abortin.

• Anonyymi00075

1960 luvulla estänyt perheen hajoamisen!!! 😭

• Anonyymi00078

Siihen on yksi ainoa oikea vastaus! En olisi halunnut koskaan aloitettavan projektia ja jos niin ei olisi tapahtunut olisin hyvin todennäköisesti saanut tehdä töitä kauan, minulle tärkeiden työkaverien kanssa!

• Anonyymi00079

1963 olis elämä edessä ja eläisin sen ihan toisella tavalla.

• Anonyymi00080

Vuoteen 2016 häitten jälkeen se reissumökille. Ne tuoksut ja se tunnelma. ❤️

• Anonyymi00081

2017 oisin ahdistanut jo ensimmäisen kummia kyselevän ns nurkkaan, että mikä homma. Toisekseen mitä tulee kuumottaviin tuhannen päreiksi revittyihin asiapapereita sisältäviin kirjekuoriin sattumalta valssin väliin jääneenä niin en ehkä päästäisi prseen jakelukeskusta niin helpolla että jaa sikarillakin poltti reiän valssi

• Anonyymi00116

Mutta on se hyvä etten ketään farmarihousuissa lenkkeilijää kolkannut lähellä oli

• Anonyymi00090

jos todella paljon ajassa taaksepäin niin mikä oli Jumalan äidin nimi?

• Anonyymi00096

Mikähän vuosi se oli, ehkä 2007? En ottaisi koskaan yhteyttä yhteenkään paikkakunnan naiseen. Siitä alkoi helvetti eikä loppua näy! Ehkä silloin loppuu kun on multaa parimetriä päällä. Elämästä tehty helvettiä, enkä ole saanut elää omaa elämääni, kaikki päin vittua eikä ole kuin tämä yksi elämä, sitä ei enää saa mitenkään takaisin tai korjattua.

• Anonyymi00097

Kesällä 2003 oli viimeinen hetki valita toisin. Jos oisin valinnut toisin niin... enpä tiedä, varmaan turhaa jossitella.

• Anonyymi00099

Taisi olla joskus kesällä -93 kun maistoin alkoholipitoista juomaa ensimmäisen kerran. Sen jälkeen on tullut maisteltua lähes päivittäin. En edes itse ymmärrä, miten olen vielä hengissä. Lääkäri veikkasi syyksi sitä, että minulla on alkolin lisäksi muutakin sisältöä elämässäni. Tärkein tietysti on se, että olen ollut viimeiset reilut 20 vuotta kasvissyöjä.

• Anonyymi00102

Varmaan ysärille. Tekisin täysin erilaiset valinnat opintojen suhteen. Ja ehkä yrittäisin iskeä jonkun kivan tytön omalta luokalta.

• Anonyymi00103

6/1998

• Anonyymi00105

Vuonna -85, paljon on aikaa siis...

• Anonyymi00106

2007. Olisin selvinpäin....

• Anonyymi00112

2017 estänyt kuoleman!

• Anonyymi00113

1985, en sitoutuisi mihinkään. Luovuin silloin vapaudestani ja elämästäni hänen vuokseen. Vaikka on hän sen kaiken arvoinen lopulta. T. Vaari

• Anonyymi00114

30.12.2023 valitsisin muun paikan harrastaa.

• Anonyymi00115

2014-2015

• Anonyymi00118

Nykytietämykseni valossa päättäisin toisin itsenäisen elämän alkumetreillä. Kaikkea ei voi saada. Monessa kohtaa olen ollut uskollinen itselleni. Se ei vain johda välttämättä parhaaseen mahdolliseen elämään. Saatoin valita kahdesta kaupungista väärän. Se tuntuu jälkeenpäin virheeltä joka ei niinkään horjuta minuutta mutta olisi voinut hyvinkin johtaa suoraviivaisemmalle tielle. Elämä on sattumankauppaa. On noustava näiden huonojen valintojen yläpuolelle.

• Anonyymi00122

Se ois 94 tai 95,ei muista mutta ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin:Tottakai mennään 🕺💃

• Anonyymi00123

'Minusta ei ole tarpeellista miettiä enää menneitä! Tulevaisuus on edessä ja menneisyys takana!

• Anonyymi00126

Sen täytyisi olla vuosi 2018, jolloin ohitin kaikkea sellaista mikä olisi muuttanut elämänkulun. Sanoisin kyllä. Jospa vain. En kai olllut valmis. Tai sitten olen vain muuttanut historiaa jälkikäteen, eikä mitään vaihtoehtoja ollut, tai unohtanut kuka edes olin. Turhaa jauhamista. Menneisyydestä puhumista aivan kuin se olisi todella tapahtunut. Ja vakuuttelua että ensi vuonna tähän aikaan asiat tulisivat olemaan toisin.

• Anonyymi00127

1992 ja laukeaisin sisään.

• Anonyymi00128

2012 olisin pitänyt puoliani sun tekoa ja sun julkaistua mun kirjoituksia uhkauksilla höystettynä. Niin oltaisiin käsitelty asia silloin, eikä se olisi vaivannut päälle kymmentä. Tuskin olisin saanut niin paljon rohkeutta siihen . Mutta nyt toivon unohdusta, koska hän on tehnyt mielipiteensä selväksi.

• Anonyymi00129

Kesäkuuhun 1996.
      Koulu loppui, mopo alla ja kiljupönttö porisemassa 🎊🎉

• Anonyymi00131

Palaisin vuoteen 2009 kun bitcoin keksittiin ostaisin sitä vain 100 eurolla se riittäisi..

• Anonyymi00133

Loppukesään 2004. En pyytäisi häntä jäämään yöksi.

• Anonyymi00138

on vuosi 85....

• Anonyymi00139

kokeile nukkumaan sitten aamulla kuin heräät, missä ihmeessä on tyyny, niiin jotenkin tipahtanut jod´s hijy höbbö ybu buuub

• Anonyymi00140

Jeesus tulee!

• Anonyymi00159

Jaa no sitten varmaan minäkii

• Anonyymi00141

Riippuu minkä takia palaisin. Sehän on selvä, että elämää eläisi eri tavalla tämän elämän opeilla. Jos jonkun ihmisen takia, sanoisin -24.

• Anonyymi00142

Palaisitko ottaaksesi vai jättääksesi hänet?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Palaisitko ottaaksesi vai jättääksesi hänet?

Ottaakseni tietenkin. Mutta en halua ottaa ketään, tai jättää, olisin kertonut/kysynyt suoraan, onko meidän välillä jotain. Yhdessä asiat mietitään ja tuumitaan.

• Anonyymi00144

Vanhempieni kuoltua mun omaatuntoa jäi kolkuttamaan se, että mä olin ollu niin hankala kasvatettava heille, osin kiukuttelevan käytöksen takia. Ja tällaisia tilanteita ajoittui useisiinkin vuosiin, joten olisi vaikeaa määritellä jotain yhtä ja tiettyä vuotta, johon palata korjaamaan erheitä. Mutta jos nyt jotain yhtä tiettyä vuotta tässä lähtisin ehdottamahan ja kommentoisin siihen hetkeen liittyviä tapahtumiakin jotenkin, niin mää voisin matkustaa ajassa vuoteen 1989 ja ehdottaa isälle, että varattaisiin jokin toinen ajankohta silmän karsastuksen korjausleikkaukselle Meilahteen, jotta meillä voisi olla mahdollisuus matkustaa Pariisiin 14.7.1990 elektronisen musiikin pioneerin Jean-Michel Jarren ulkoilmakonserttiin. Meillä päin kaikki ovat aina olleet vannoutuneita Jarre-faneja.

• Anonyymi00145

Palaisin vuoteen 2025 kevääseen. Pitäisin suuni kiinni enkä pettäisi häntä. Se oli väärin. Karma on sen mulle ko kostanut.

• Anonyymi00146

Miten karma sen kosti?

• Anonyymi00149

Olet mies?

• Anonyymi00158
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Miten karma sen kosti?

Jos sillä tippu slaikka raitin varrelle? T kiusaaja

• Anonyymi00148

24.5.2024

• Anonyymi00153

Mitä silloin tapahtui?

• Anonyymi00151

Palaisin vuoteen 1972 kesäkuun alkuun, jolloin Risto Herlin Turussa väkisin makasi minut! Sillä seurauksella, että teetätin abortin. Ja vajaan 10 vuotta sain paniikkikohtauksia, jos televisiosta tuli elokuvia, joissa mies väkisinmakasi naisia.

• Anonyymi00152

Ja toivotan hänet alimpaan helvettiin!

• Anonyymi00156

Olisiko naisia tampioille esittävä setämies mitenkään mahdollista, että lopettaisit itsesi? Kukaan tuskin jäisi kaipaamaan, kaivatuista kaipaamisesta ym potaskasta proosaileva erotomaaninen katkera huru-ukko. Toistan, ei kukaan. Naiselta oikein ihanaa aamua kaikille, tai no ei aivan kaikille

• Anonyymi00157
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Olisiko naisia tampioille esittävä setämies mitenkään mahdollista, että lopettaisit itsesi? Kukaan tuskin jäisi kaipaamaan, kaivatuista kaipaamisesta ym potaskasta proosaileva erotomaaninen katkera huru-ukko. Toistan, ei kukaan. Naiselta oikein ihanaa aamua kaikille, tai no ei aivan kaikille

1972 silloin ei monikaan muuten ole nääs edes isänsä nyyteissä uinunut, minäkään. Lisäys. Miltä nyt tuntuu lukijat, onko hiukkasen töhnäinen olo jo kun likaa lokaa haettu otsa hiessä niska limassa? Alkon kautta ja uuteen nousuun☺️

• Anonyymi00154

Ehkä 2025 ja halaisin kun yks yhdistys sulki ovensa

• Anonyymi00155

1849. En pettäisi, niin kaikki ois ollu paljon helpompaa...

• Anonyymi00160

Vuosituhannen vaihde (1999-2000) Valmistuin ja aloitin uran. Silloin oli vapaampi ilmapiiri ja hyviä keikkoja pk-seudulla esim. Public enemy, Jamiroquai, Brand New Heavies, Red hot chili peppers.

• Anonyymi00161

2018 kun eräs mies avasi minulle oven ruokakaupassa ja päädyttiin vaihtamaan numeroita.

Vuosi eteenpäin olin korviani myöten veloissa, joita mies oli minulta salaa ottanut nimissäni. Isosta talostani oli pikku hiljaa hävinnyt elektroniikka. Pankkitililtä tuntui häipyvän rahaa kuin itsestään. Jouduin aloittamaan uudelleen toisella paikkakunnalla päästäkseni tästä virallisen psykopaatin diagnoosin saaneesta miehestä.

• Anonyymi00163

v.2000ja en olisi koskaan tutustunut ravintola Königissä mahtailevaan,epäluotettavaan egoisti "purjehtija-konsulttiin"

• Anonyymi00164

V.1956 ja hän ei olisi syntynyt!

• Anonyymi00165

90-luvun alkuun. Saarnaisin kansalle, että monikulttuurisuus, kukkahattukasvatus ja EU ei johtanut rikkauksiin, vaan passivoituneeseen kansaan, perseaukiseen Suomeen ja vähemmistövaltaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1028
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      301
      952
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe