Luovun mielihyvin nyt palstakirjoittelustani yhteisön hyväksi:)

sinisirkku-

En halua olla se, joka aiheutta närää keskinäisessä kirjoittelussanne, toivon sydämestäni hyvää ja antoisaa aikaa tulevaisuudessakin suomi24:n 70 osiolle.

Kiitos tästä ajasta, joka auttoi yksinäisyydessä jäätyäni yksin.

Virheitä olen ehkä tehnyt tahattomasti, tarkoitukseni se ei ole ollut!

Kaikkea hyvää !

Terveisin sinisirkku.

61

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit poistanut profiilisi, mutta kirjoitin sinulle suomi24n sähköpostiisi, joka lienee nimimerkilläsi edelleen. Toivottavasti saat sen.

Ei ole oikein ketään ilkeillä kirjoituksilla häätää, kun et nähdäkseni ole tehnyt kenellekään täällä mitään pahaa. Olen huomannut, että joku tai jotkut ovat ottaneet Sinut hampaisiinsa - ja se on VÄÄRIN!! Olen itsekin jo muutaman kerran pitänyt pidempää paussia, jos olen tuntenut olevani jonkun mielestä niin ärsyttävä, että aletaan kulkea perässä ja jankuttaa ikäviä. Eihän tämä koko elämä ole, mutta pitäisi täällä saada olla ihminen toisten joukossa.

Olen pahoillani, että olet nyt saanut mittasi täyteen! Toivottavasti pieni paussi auttaa ja voit palata. :)

• 69sid

minä olin kanssa täällä jonkun aikaa ja menin seniorinettiin,viihdyn.
        hei tinat

• 69sid kirjoitti:

hei tinat

On minulla varmaan rekattu nikki seniorinetissä, joskus kävin jonkin aikaa, kun täällä taas tuli mitta täyteen, kuten nytkin on tulossa. Tosin harrastuksetkin alkavat tällä viikolla ja aikaa ei ole liikaa näihin tämmöisiin.
        Tartteepa kurkata tässä jossakin vaiheessa ja onhan minulla toinenkin foorumi, missä ei mollata ikinä ketään. Ei kaikkiin ehdi. :))

• seniori net.....
        69sid kirjoitti:

hei tinat

Siekkä keskustelet itsesi kanssa kehnosti sielä kukaan toisilleen vastailee.

• seniori net..... kirjoitti:

Siekkä keskustelet itsesi kanssa kehnosti sielä kukaan toisilleen vastailee.

Ajoittainhan minä täälläkin olen kirjoitellut, kesäisin on ollut enemmän aikaa. Eihän sitä välttämättä ole pakko keskustella missään, ei tämä niin tärkeäksi saisi tullakaan. :)

• lomailija

Oletko tosissasi että aiot jättää palsta kirjoittelun, älä ihmeessä vai mittauttatko kannatustasi, vaikka saat paljon pahan suopia kirjoituksia niin on myöskin paljo niitä jotka haluaa sinun jatkavan.

Kyllä se mitta täyttyy vähemmästäkin, mutta sinä olet kyllä saanut enemmän, mitä olet ansainnut, sinulla on kuitenkin aina jotain sovinnolista sanottavaa, vaikkakin painostus on ollut kovaa sinua kohtaan.

Toivon kuitenkin että jatkat palsta kirjoittelua, ja voit sivuuttaa ne ikävät palautteet joita sataa joka oksalta,,,, siitä paljon puhutaan kestä paljon pidetään,,, se kannattaa muistaa.

Terveisin monica

• En voi muuta kuin pahoitella päätöstäsi, olen aina tukenut sinua ja toivon, että jatkat, mutta pidä nyt oieni paussi ja palaa.
        Huomasin että olit poistunut minä profiilista ja aloin etsiä missä syy,ja löytyihän se.

Palaathan kuitenkin,toivoo Late Vaan.

• Tuo oli feikki

ei ikinä kirjoita noin.

• Miehen ei sovi sanoa, että tuntee naisen mielen...ehkä joku Muhammed ta Mooses tms. Olen tavannut netissä muutaman 'vaikean' naisen.
      Kun en ole heidän mokkasiineissaan kävellyt päivääkään, en tiedä muuta keinoa kuin väistellä heitä.
      Sinisirkku tai kukaan muukaan nainen tällä palstalla ei kuulu näihin - On kai aika tehdä väyryset, nukkua yön yli.

Katellaan taas huomenna, syyskuun ekana sapattina. Säätoimittajat lupasivat poutaa ja lämmintä. Vaikka sienestämään lähtisi.
      Terveisin cc.

• en olisi halunnut tällaista sinun kohdallesi.
      Olet herkkä ihminen ja ymmärrän ,että juuri siksi näitä ilkeyksiä satelikin .
      Nämä sairaalloiset kiusaajat vaistoaa , että otit tosissasi kaikki solvaukset.

Onhan se todettu, että kiusaajat etsii sellaista kohdetta joka haavottuu .

Mutta tulethan taasen.

• :)))

Samoin teen! :))) Nukkukaa hyvin!

• Voi Sinisirkku!

Ymmärrän tunteesi. Vähemmästäkin ilkeilemisestä voi pahoittaa mielensä, mutta Sinä olet kaiken aikaa ollut älyttömien irvileukojen hampaissa aivan syyttä.

Toivon kuitenkin, että pienen hengähdystauon jälkeen palaat palstoille.
      On paljon meitä, jotka olemme nauttineet kirjoitustesi lukemisesta, ja lähtösi on meille tappio.

Ystävyydellä: Venlastiina

• kirjoittepotilas mv

Tärkeä terapeuttinen itsehoito on taasen suoritettu ja olo on hyvin seestynyt ja rauhallinen.

• *Kukkahame*

Sinisirkku!
      Älä poistu, nuku yön yli ja tule taas.

Ne ihmiset, tai paremminkin yksikkömuoto ihminen joille toisten solvaaminen on ainoa aihe kirjoituksissa ovat niitä joiden elämässä ei juurikaan tapahdu mitään. Pahinta on vielä tuo jakautuva ajatusmaailma keskustelua itsensä kanssa, riidellen ja sopien, antaa kyllä aiheen ihmetellä mihin joku voi yltää kirjoituksillaan.

Tule Sinisirkku aamulla sitä odotan, älä poistu.

• akkka

Aivan suotta sen teet. Ole vain mukana ja anna turhien pälätysten mennä menojaan aivan huomaamatta. Katsos, kukaan ei ole parempi toistaan, joku vaan luulee olevansa. Antaa luulla jos tulee siitä autuaaksi. Sellaiset voi aina sivuuttaa huomiotta ja vastaamatta, eivät ole vastauksen arvoisia. Mukavaa syksyä ja palaamista takaisin.

• oikea on suunta

Annataanpas nyt vähän palstan jählähtää. Tyhjänpäiväpset ja riitaketjut ovat pysähtyneet . Laatu tässä kirjoittelussakin on oikea linja ei tyhj'npäiväisellä hölyn pölyllä ja riitelyllä täytetty palsta.

• ??+#%#

Laatutarkkaajalla työmääräys annettu 1pykälän 6momentin mukaan.....

• put, putte

?? #%#

Moi ! sinäkö pistit Runen ja kottaraisen pihalle tältä palstalta. Oot muuten kova jätkä...

• Se sama

Sinisirkulle!

Älä nyt suo noilla räkänokille sellaista riemua, että jätät heidän typeryyksiensä takia koko palstan.

Minä en ole mikään välkky kirjoittelija, mutta lueskelen mielelläni sinunkin leppoisia viestejäsi. Melko köyhäksihän tämä ketjujen kirjo täällä menee, jos kaikki noista joutavuuksista mielensä pahoittaa ja poistuu.

Äläpä moisista välitä. Kirjoitellaan vaan. Annetaan huutia noille puberteetti-ikäisille vanhuksille, niitäkin täällä tuntuu löytyvän.

Myöhäiskirjoittelija Atolfia

Hyvää Yötä!

• Rööslain

Höpsistä nyt Sinisirkku. Kuka nyt kanssani pistää muistiin monimerkityksellisiä sanoja?
      Ja nyt tulee ansaitut kehut sulle: Sinä olet maalaisjärkisesti sivistynyt ihminen. Et ole "räkänokkien" ja pikkusielujen ilkeilystä pareitäsi polttanut - tietenkin mielesi pahoittanut, mutta et ole sortunut samanlaiseen loan heittoon kuin nuo typerykset. Olet avoimesti (joskus mielestäni liiankin rohkeasti) kertonut elämästäsi ja sekös on joitakin ärsyttänyt.

Kuule, älä todellakaan anna palstan känkkäränkkä-akkojen itseäsi syrjään sysätä. Sinun ja Susmorsion tapaisia suoraselkäisiä täälläkin tarvitaan!

En ollenkaan luule, että näin tulit mittauttamaan suosiosi kuten jotkut ovat täällä tehneet. Yksinkertaisen ymmärrettävää on, että jonain päivänä mitta vain tulee täyteen. Huilaa hetki, oma tovisi, tule takaisin. Ja pane muistiin ne monimerkitykselliset sanat, joita ehkä mieleesi pölähtää. Tuu joskus ne kirjaamaan, toivoo hyvän voinnin toivotuksin Rööslain Root.

• rööslainilta kysyn

ketä ne kännkkäränkkä akat on, osaa sitten varoa. Onko niillä opikein nikit ? Vähäjkös tuo sus on sinisirkkua kurmoottanut, no kylläkin nimellään suoraselkäisesti.

• Rööslain
        rööslainilta kysyn kirjoitti:

ketä ne kännkkäränkkä akat on, osaa sitten varoa. Onko niillä opikein nikit ? Vähäjkös tuo sus on sinisirkkua kurmoottanut, no kylläkin nimellään suoraselkäisesti.

Ovat verhoutuneet niin, ettei heitä tunnista. Mitäpäs heistä, kuljetaan ohi.

• näin sitä
        Rööslain kirjoitti:

Ovat verhoutuneet niin, ettei heitä tunnista. Mitäpäs heistä, kuljetaan ohi.

epäluuloa ja riitaa kylvetään. Mitäpäs sinunkaan syttelyistäsi,kuljetaan ohi vaan.

• näin sitä kirjoitti:

epäluuloa ja riitaa kylvetään. Mitäpäs sinunkaan syttelyistäsi,kuljetaan ohi vaan.

Kalahtiko kalikka?

• Yhdyn noihin edellisten toivomuksiin, älä anna ilkeilijöiden vaikuttaa kirjoitteluusi, jatka ohita huomaamatta.
      Täytyy myöntää että kohtuutonta on tuo ilkeily, ei sellaista pitäisi sallia.
      Ylläpidon luulisi saavan selvyyden näistä kirjoittajista ja laittavan porttikiellon, koko palsta moisesta kärsii.

Kirjoittelusi on ollut avointa kertomaa ja siinä ei mitään pahaa ole, itse me päätämme kuinka paljon annamme tietoja itsestämme, oma on elämämme.
      Kun ei mitään väärydellä ole aikaan saanut, miksikäs ei voisi kertoilla elämänsä kulkua.
      Kateellisuus paistaa monesta näistä ilkeyksien kirjoituksista, varmaan elämä ei ole sujunut aivan hienosti, tai ei jaksa sulattaa, että joku on onnellinen oloissaan.

Jatketaan, kellään ei ole oikeutta ajaa sinua, eikä ketään pois palstalta, kun asiallisesti sääntöjen mukaan kirjoitamme.

• u-atu

Ei kannata ottaa vakavasti aloituksessa olevaa ilmoitusta. Kyllä asianomainen tänne vielä ilmestyy meidän useimpien iloksemme.

• Pysy reviirilläsi

sinisirkku-
      1.9.2011 09:45
      0
      Sulje
      Aloita jo oma ketjusi, äläkä kukkoile toisen häntäpäässä turhaan!
      Ratsasta omilla eväilläsi jos niitä on.

SkillaniN viestiin riittänee vastaukseksi.

• ullamirjami*

Kuka voi todistaa , etteikö nämä Jotka ovat aikaisemmin kirjoitelleet Rekatullanimimerkillä , kirjoittelisi ahkerasti nytkin .
        Täälähän enemmistö harrastaakin puskasta huutelua, miksei myös kaikki jotka haluaa sitä harrastaa.

Ja luulisin, että näillä jotka ovat poistuneet ," Omiensanojensa mukaan " on tämä heillekkin mennyt jo veriin . Tarkoitan kirjoittelua palstalla.

Sanokaa ,minunsanoneen , he kummittelee täälä kuitenkin .

Pitävät nyt kuitenkin "matalaa profiilia" , kunnes on taas päästettävä paineet ja tulevat jollakin tapaa julki.
        Näin se on.

Ja eihän se olekkaan meidän muiden asia päättää kuka tänne kirjoittaa, vai kuinka.
        Huhuuu kummituksille.

• Palstapappa
        ullamirjami* kirjoitti:

Kuka voi todistaa , etteikö nämä Jotka ovat aikaisemmin kirjoitelleet Rekatullanimimerkillä , kirjoittelisi ahkerasti nytkin .
        Täälähän enemmistö harrastaakin puskasta huutelua, miksei myös kaikki jotka haluaa sitä harrastaa.

Ja luulisin, että näillä jotka ovat poistuneet ," Omiensanojensa mukaan " on tämä heillekkin mennyt jo veriin . Tarkoitan kirjoittelua palstalla.

Sanokaa ,minunsanoneen , he kummittelee täälä kuitenkin .

Pitävät nyt kuitenkin "matalaa profiilia" , kunnes on taas päästettävä paineet ja tulevat jollakin tapaa julki.
        Näin se on.

Ja eihän se olekkaan meidän muiden asia päättää kuka tänne kirjoittaa, vai kuinka.
        Huhuuu kummituksille.

Huhuu vaan!

Tarkkoja olette kun huomasitte. Olen näköjään saanut vakavaa pahemman tartunnan ja tässä olen.

Ensi aikomukseni oli siirtyä jollekin keskustelupalstalle mutta sitten tuli mieleeni tämäkin.

Ajattelin, että voi ikäänkuin irtisanoutua Ruuneperiudesta ja kirjoittaa ainoastaan asiaviestejä.

Ellei tämä "elämänmuutos" kelpaa, lopetan

• Palstapappa kirjoitti:

Huhuu vaan!

Tarkkoja olette kun huomasitte. Olen näköjään saanut vakavaa pahemman tartunnan ja tässä olen.

Ensi aikomukseni oli siirtyä jollekin keskustelupalstalle mutta sitten tuli mieleeni tämäkin.

Ajattelin, että voi ikäänkuin irtisanoutua Ruuneperiudesta ja kirjoittaa ainoastaan asiaviestejä.

Tämä palsta ei ole koko maailma! Mutta sheriffiä tarvittaisiin kipeästi. Kuka jaksaisi normaalielämässään yrittää keskustella ihmisten kanssa, joiden ainoa tarkoitus on kiusata ja nälviä. Rajansa kaikella.

• se-se niili
        Palstapappa kirjoitti:

Huhuu vaan!

Palstapapan rivien välistä voi lukea; olen ruune, antakee anteeksi. Seniilikin voi käsittää, kukaan ei ole korvaamaton täällä.

• Jättäkää vastaamatta
        tinat kirjoitti:

Tämä palsta ei ole koko maailma! Mutta sheriffiä tarvittaisiin kipeästi. Kuka jaksaisi normaalielämässään yrittää keskustella ihmisten kanssa, joiden ainoa tarkoitus on kiusata ja nälviä. Rajansa kaikella.

Huomaathan tinat ja muutkin palstakirjoittajat; ellet vastaa häirikköviestiin, mollaamiseen, tms. loppuu riita omaan mahdiottomuuteensa, mutta kun nikki toisensa jälkeen tarttuu heitettyyn piikkiin ja jatkaa jatkamistaan, ei ole ihme jos ilkeilijä saa lisää vettä myllyynsä.

Viisain lopettaa ajoissa, eikä edes tartu sanan miekkaan silloin kun se vaikuttaa vain riitelyn jatkamiselta.

Aihetta riitelyyn ei tarvii kaukaa hakea, se sikiää itsekseen ja jatkuu ensimmäisestä vastauksesta.

Tähän en kaipaa vastausta, tämä ei ole keskustelun aloituas tai aihe, vaan mielipide josta vastaan ja johon vastattuun en vastaa.

• Antaas olla
        se-se niili kirjoitti:

Palstapapan rivien välistä voi lukea; olen ruune, antakee anteeksi. Seniilikin voi käsittää, kukaan ei ole korvaamaton täällä.

Et myöskään sinä, joten antaas olla jo ihmisten rauhassa, kyllä nyt on sanottu moitittu ja haukuttu jo tarpeeksi, joten pitää ymmärtää lopettaa, jos laittaisit itsesi haukutun sijaan, niin voisit ymmärtää paremmin.

• minä myös

Kohteet puutuvat. Niin moni oli kyrpiintynyt tähän pariskuntaan Rune ja Kottarainen. Olen aivan vakuuttunut,että sama rumba alkaisi taas alusta jos nämä muumiot ilmestyisivät palstalle. .
      Nuo poistuneet ovat useasti muutaneet nikkinsä kuten olemme huomanneet. Moni on tunnustanut luopuneensa vaki nikin käytöstään ja siirtynyt puska nikkiin "itse sen täällä ovat monet kertoneet".

• Come back

Voi ei, älä luovu kirjoitamisesta täällä. Olet ainoita fiksuja ja sivistyneitä yksilöitä ja sinulla on ihana tyyli kirjoittaa. Milloin satunnaisesti olen kirjoituksiisi tutustunut, ne ovat saaneet minut hyvälle tuulelle. Olet elävä esimerkki siitä, että päälle seitsenkymppinen voi olla elämänmyönteinen, kannustava ja ystävällinen kanssakulkijoilleen.

Joku teistä kirjoitti kommentissaan (ja on tehnyt sitä usein),että hänellä on oikeus purkaa kiukkuaan ja pahaa mieltään haukkumalla muita ja tulemalle tänne vihoittelemaan. En ole samaa mieltä. Oikeus voi muodollisesti olla, mutta päälle seitsenkymppiseltä pitää jo löytyä armoa muita ihmisiä kohtaan. Sinä toteutat tätä armoa hienosti ja siitä nostan sinulle olematonta hattua mielessäni. Aloituksestasi huolimatta: toivottavasti vielä tapaamme!

• Ohoh !

Voi vuohen vittu en muuta sano. Mitä hittoa sä tänne tunget luulet pönttö etti sinua TUNNISTETA. kirjotatpa millä puska nikillä tahansa.

• terve menoa

Pelastusarmeijassa olisi paikka tuon tapaiselle saarnaajalle kun mitä rämä Come back täällä kuuluttaa. En usko että kukaan menee halpaan tästä omakehusta mikä kottaraiselle on niin omiaan.

• Surut pois ja kukka rintaan .
      ei meilläikäihmisillä ole aikaa heittää kiukutteluun .
      Nyt alkaakin uusi aika ja Positiivisuutta .
      Muuten sairastumme.
      Ruusut kukkii ja me sen mukana ..eikö vain

Näin elämä jatkuu. http://www.gartenrosen.de/

• syksy on nyt

Mitä turhaa esittää. Ei tämä ole mikään estradi, jossa joku pääosan esittäjä tai diiva kertoo suopeasti yleisölleen jättäytyvänsä pois valoheittäjien loisteesta.

Arkista asiaa ja tekemistä, mietteitä ja mielipiteitä on mukava lukea - mitäpä me diivoista ja itseään tähdiksi tituleeraavista.

Muuten tänään on täällä etelässä ihana auringonpaiste ja sininen taivas. Lämmin kuulas syyssää, mutta minulla on inhottava syysflunssa. Istun kuitenkin välillä tuossa pihalla vällyineni ja ihailen pihlajamarjojen väriloistoa.

• juuri niin

Totta puhut kuomaseni. Kyllä täysin olem kyllästynyt lukemaan sen diivan tarinoita, Ei muuta juin isensä kehumista. Pysytelkööt vaan poissa ei sitä tänne kaivata jotain hurua mielistelemään.

• Pidätkö omaa kommenttiasi sitten mieltä ylentävänä? Onko kiva olla perässähuutelijana?

• Jo riittää

Passais lopettaa tuo tyhjän ja tyhmän laulanta, vai luuletko että se jotakuta kiinnostaa muita kuin sinua itseäsi, olet olevinasi terävä, mutta erehdyt.

• ,jo riittää
        Jo riittää kirjoitti:

Passais lopettaa tuo tyhjän ja tyhmän laulanta, vai luuletko että se jotakuta kiinnostaa muita kuin sinua itseäsi, olet olevinasi terävä, mutta erehdyt.

Juuri niin,,,, sinulle oli tuo edellinen kirjoitukseni

• u-atu

Mukavaa on seurata tuota kinastelua. Eipä huvittaisi liittyä mukaan.

• 0----0

OLETHAN OLLUT TUKEMASSA TUOTA YLI 300:N VIESTIN VIHAKETJUA.

TÄTÄ EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA POISTAA. SANOIT.

• 0---0

Tällaiseksihan tämä on mennyt, kun joku hermoheikko tulkitsee normaali-ihmisten elämän kehuskeluksi, ilman minkäänlaista ajatusta asioista.
      On kuin ei saisi olla palstalla olemassa hyvin voivia keskiluokan ihmisiä!

Sairasta on ollut pitkään, ihan huomaa kuinka tuo ujuttaa joka väliin kaunaansa rassukka.

Ei toimi järki enää. liekko koskaan vahvin ollutkaan, nyt tinat:ille äksyilee, joka on palstalla tasoittaja monesti!

• huomattu on

Miksiköhän tuo joidenkin henkilöön kohdistuva mollauslinja vaan jatkuu? Palstan sääntöjen mukaan se ei ole sallittua!
      En ole koskaan huomanut sinisirkun käyttäytyvän noin. Ihmeen ystävällisesti hän jaksoi selittää uudelleen, vaikka suoraa vinoilua oli kysymykset useimmin.Antakaapa nyt näyttöä sitten herttaisuudestanne, vai joko on uusi uhri, tinat tai joku muu tähtäimessä, sillä niin selvää pahuutta on menettelynne ollut!

• Voihan ss

Poistunnee haluavat nikittömänä häiriköijjä palstan hajalle korostaakseen omaa suurta valtavaa hyvvyyttään palstalla, koskaan eivä "hevon per***seen" kettää toimittannee, eivät
      ikuna mittää pahhaa tehneet,

• lillullallu

vain te itse olette ilkeilijöitä. laskette viestienne määrää, ettekä koskaan keskustele. tuhon saatte aikaan keskustekuille mutta itse ette sitä ymmärrä

• naurattaa

Sinne vaan sudet lampaiden vaatteissa:D Se on reilua puhetta!

• Laritsa M

Lupaat vain. Ilmestyt jatkossa nimimerkillä punatulkku yai jollakin muulla. Esim. 0-0?

• 0-*-0

Täällä ei voi luottaa yhteenkään lupauseen. Sen pitäisi olla selvä!

• Lupaa lähteä ja sitt

puskista häiriköimässä tehäkseen itestää korvaamatonta ssää ei kaivata mutta lakkaa jo pilaamasta viestejä

• mielipidevaikuttaja,

Tässä ketjussa on dramatiikkaa! Tällaisia kaipaisi lisää!

On ihan eri tasoa kuin nuo tyhjänjauhamiset tyyppiä "Onko syksy jo alkanut".

• on on

traamaa

• zoh...zohhh

paska ei kauan lämmitä, hetken vaan ja sitten olo entistäkin kylmempi

• Tulin laukaisseksi tuon ylläolevan *ja paskat* kun niin monet kerrat on epäilyt menneet pieleen, niissä kuvitelmissa, että olen kirjoittanut jonkun viestin!!!

Eipä aikani paljon muuhun riittäisikään, jos aina oikaisisin,....niinpä olen jättänyt ne omaan arvoonsa. Mutta, uskoisin teidänkin kaikkien voivan paremmin,-- jos ei *luultaisi turhia*--
        Tämänkaltainen yhteisö, missä jää nimettömien osuus salaiseksi, RUOKKII juuri sellaista.

Pari kertaa on näiden parin vuoden aikana rehellisyyden nimissä osunut, mutta silloinkaan en ole tehnyt muuta kuin herätellyt hieman:)

Kivampihan olisi jos kaikilla olisi oma nimimerkki, vaikka kirjautumatta, jos sitä kaihtaa.

Sitä en ymmärrä, ei siellä mitään väärinkäytöksen mahdollisuutta ole, etua pikemminkin nähdäkseni.

Tuosta paluustani, katselin kolmen neljän päivän kuluttua palstan kirjoituksia, ja taisin jo kertoa jonkun hellyttäneen sisintäni, ja kaipasinhan minäkin.
        Mutta vakaasti olin päättänyt, että *sinisirkkuani* ei enään solvata.
        Se on ensimmäinen nimimerkkini tullessani luontopalstalle 2005, ennen mieheni sairastumista, ja minulle tärkeä muisto. Kyyneleet tulevat vielä silmiin, mutta niitähän elämä vaatii !
        Se on ainoa syy miksi sillä en enään kirjoita!

• aloittaja ja ja

on mahtavaa luokitella, huomata ja elää nuttura keskelläpäätä.

• palaa varmasti

Kuinka monta kertaa Sinisirkku-Pilvi-Tähtisllmä ym. on lopettanut ja tullut takaisin viime parin vuoden aikana kun olen täällä pistäytynyt.

Kyllä varmasti palaa uudelleen, hän on mielestäni yksi mielenkiintoisin persoona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe