Olin kuulusteluissa tänään, liittyen nettikirjoitteluun.

olin tyhmä

Tulen saamaan jonkinmoisen sakko, korvaus rangaistuksen kun olen kirjoitellut netissä tälläkin palstalla epäsopivasti. Nyt tiedän että henkilö kenestä olen kirjoittanut saa tietää kuka olen. Ei tunnu hyvälle ajatukselle tämä! Olin tyhmä kun en lopettanut kirjoitteluani ajoissa... Nyt saa maksaa siitä.

9

272

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono vedätys

Niin kiireellinen asia, etteivät poliisisedät jaksaneet odottaa arkipäivään? :D

• cgbg

Kuulusteluja käydään aina silloin kun on poliisilla työvuoro, ja kyllä ne tekee töitä myös viikonloppuisin, v-itun idiootti.

• HUHUHAHAHAHAA!
        cgbg kirjoitti:

Kuulusteluja käydään aina silloin kun on poliisilla työvuoro, ja kyllä ne tekee töitä myös viikonloppuisin, v-itun idiootti.

älä hermostu, vaikka olit tyhmä ja jäit kiinni valheesta :)

• olin tyhmä
        HUHUHAHAHAHAA! kirjoitti:

älä hermostu, vaikka olit tyhmä ja jäit kiinni valheesta :)

jos se oli valhe niin maksatko sakon ja muut puolestani, jos et muuten ymmärrä asiaa ja totuutta?

• olit tyhmä
        olin tyhmä kirjoitti:

jos se oli valhe niin maksatko sakon ja muut puolestani, jos et muuten ymmärrä asiaa ja totuutta?

Maksan, sillä se oli täysin onneton vedätys. Halvaksi tulee.

• pissiipää

mulkku pask.an puhuja homo.

• todellakin

Olit tyhmä kun et keksinyt parempaa vedätystä

• Mikä nykyään vaivaa ihmisiä kun kirjoitellaan mitä sattuu? Ennen ei tälläisiä harrasteltu, mutta onhan se niin helppo kirjoitella nimettömänä kuin että menisi sanomaan sille asianosaiselle sen suoraan. Mutta näitä Kotkan alueen kirjoituksia kun lukee, niin voipi vaan sanoa että aika katkeraa ja kieroutunutta porukkaa asuu Kotkassa. Toivottavasti Sinä nyt opit jotain tästä ja jatkossa osaat hieman hillitä kirjoittelemisiasi. Kaikkea hyvää siitä huolimatta!! Ja muista: ajattele aina ensin mitä sanot(kirjoitat), ettet sanoisi(kirjoittelisi) mitä ajattelet!

• @@@@@@@

Voi, voi... Byhyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      373
      1717
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      133
      1255
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      157
      1187
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      26
      981
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      862
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      655
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      651
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      119
      562
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      21
      553
    Aihe