Liskin ukko Kimmo, jo on omituista tekstiä!

voi luojaaaaa

http://kimmoli.suntuubi.com/?cat=36

Ööööhh... siis ihan hullua tekstiä... joku teini ehkä kirjoittaisi näin mutta aikuinen mies?
Mahtaako Seiska kaivella kaikki luurangot kaapeista, esim. Kimmon exien kertomiset sun muut?

13

2942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olassa tapahtuu

On kyllä aikuiseksi ihmiseksi harvinaisen sekaisin kun tuollaista kirjoittaa. Ei kovin hyvää mainosta herralle tuohon tyyliin kirjoittelu, toivottavasti on kiveen kirjoitettu työsopimus, tuskin kukaan firma tuommoista sekopäätä tahtoo leivissään pitää.
      Mies vaikuttaa kyllä kuivalta kuin näkkileipä, ei taida luurankoja löytyä peräkammarin pojalta, koittaa tällä kirjoittelulla nyt pitää ääntä itsestään. säälittävää.

• kimmokaisa

Kimmostahan näyttää tulevan kovaa vauhtia samanmoinen sankari kuin Tuksun Arto. Liskit on vanhempi painos pariskunta Tukiaisesta.

• jätäse

Mikä tyyppi toi mies oikeen on? Ketään ei kiinnosta sen tekemiset eikä menemiset, itse tekee itsestään numeron. Nolaa Kaisankin kirjoittelullaan, Kaisa sentään on laatukissa, olisi perkeleen kuumaa valuuttaa ilman tollasta nobody ukkoa.

• Älä jätä

Eiköhän tuossa jo ylity kunnianloukkaus kynnyskin? Sairasta tekstiä. Kaisa on itse aivan yhtä sekaisin, uhoaa blogissa kuin teinit.

• LänsimiesArto

Ensin nämä pellet Kaisa ja Kimmo haluavat vängällä julkisuuteen tv ohjelman ja haastattelujen muodossa ja sitten itketään jos juorulehden toimittaja kirjoittaa heistä jotain. Juorulehden toimittaja tekee vain työtänsä kirjoittamalla näistä "julkkiksista"

Olisit Kimmo jättäytynyt pois haastatteluista ja muusta jos noin se julkisuus ahdistaa.

• vakan kansi

Vanha sanonta menee, että vakka kantensa valitsee vakan kansi kantimensa.
      Jos ovatkin kuin luodut toisilleen. Siis Kaisa ja Kimmo? Saatu siis uusi "pariskunta" julkisuuteen...Kumpikin vähemmän luotettavasta päästä...

• Vellihousumeiniki

Mihinkäs se Orimattilan kuninkaan tilitys seiskan toimittajasta on hävinnyt? Antoiko kuningatar Kaisa mahtikäskyn vai kävikö puntti tutisemaan muista syistä ja avautuminen on poistettu. Naurettavaaaaaaaa!!

• ei vaiskaan

Hulluteksti on ny sitte poistettu, ei kai kestäny kantti kantaa seurauksia :-)) ENsin uhotaan ja sitten painetaan eiku-nappia. On siinä rohkea kaveri!! Melkee vois hattua nostaa rohkeudelle. Ilmankos rouva tarvii ulkopuolista henkivartijaa.

• Näin on

Ehdin lukemaan jutun, ja ei voi muuta kuin ihmetellä, ihan sairasta tekstiä. Mietin kanssa, että tostahan voisi vaikka nostaa kunnianloukkaussyytteen. Luulin ensin, että Kimmo olisi ihan jees, Kaisasta en niin välitä, mutta kyllä Kimmon pisteet ropisi ja kovaa tuollaisen sairaan ja naurettavan tekstin takia. En voi muuta sanoa molemmille kuin että sitä niittää mitä kylvää ja niin makaa kuin petaa. Itse ovat tiensä valinneet. Ja se nyt oli ihan selviö, että Seiska ym. lehdet kiinnostuvat.

• Lapin Poromies

Voisko joku kertoa mitä siinä tekstissä luki? yritin googlettaa mutten löytäny mitään print screenejä tai vastaavia...

• pilunnulia

kimmo on samanlainen paskansyöjä kuin artsikin eikä osaa muuta kun nuleskella kaisuliinin pillua ja siihen se sitten jääkin

• mmitä

mitä siellä on lukenut, kertokaa nyt joku!

• ffffffffffffc

Voihan sen itsekin mennä lukemaan, samasta paikasta löytyy ku Kaisan blogi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33