Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

anoreksia ja lapselta näyttäminen

er4er3

Tein erään huomion...sairastuin 14 v ja nyt olen 25 ja edelleen minua luullaan 15 kesäiseksi. Kehitykseni siis pysähtyi jossain kohtaa......

23

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna minä

      Tutuöta kuuolstaa. :):(

    • samma här

      Sama juttu, 13-vuotiaana sairastuin, nyt olen 21, mutta näytän 15-vuotiaalta.

    • er4er3

      voi ei...

      voikohan tälle enää mitään tehdä..

      :(

    • ....

      Sama tilanne, 22 ja naiseus on kaukana..ikä-arvio 15-vuotta.

    • OhShitOhGod

      Minäkin 22v ja luullaan 13 vuotiaaksi. pääsen jopa bussiin lastenlipulla -.-

    • Niintainäinhuhhuijaa

      Minulla ihan sama juttu! sairastuin 13-vuotiaana.

      Ja sen lisäksi että näytän kasvoista lapselta niin rinnat, lanteet ja muut muodot puuttuvat. Ainoa haitta jonka tästä keksin on se että mm. töiden löytäminen on vaikeaa kun ei ole ns. "vakuuttavan" näköinen.

      Toisaalta voi olla aika jännää jos säilyn hyvin esim. kolmekybäsenä jos luultais 20v ;S

    • Hollly

      Jos on sairastunut niihin aikoihin kun vartalon kehittyminen on ollut ns. kesken ja paranee vasta aikuisiällä, niin muuttuuko vartalo enää silloin vai jääkö ikuisiksi ajoiksi sellaiseen lapsimaiseen vartaloon?

    • Murmulaaalalalala

      Kyllä se vartalo jää lapsimaiseksi..

      Vähän voi saada esim. rintoihin rasvaa mutta ei se keho parannuttua enää kehity.

    • rwrw<tshftjhf

      Voi perkele... luulin olevani ainut...

      en ole.

      Juu olen 25v ja näytän 13v. Kyllä pistää mielen matalaksi. Sairastuin siis tuossa iässä.

    • ikuinen lapsi

      näytätte sentään 13 vuotiaita kaikki sanoo mulle aina että miten kakkosluokkalainen voi olla noin pitkä : ( oon 16 v oikeesti mut ihan lauta ja pikku lapsen kasvot

    • mirabella86

      niinhän se menee.

      laihduin ylipainosta alipainoon ja "nuorennuin" monella vuodella. jotkut jopa luulevat 15-vuotiaaksi.

    • entinenanorektikko

      Minä olen 27.v kohta ja minua luullaan monesti alle 18-vuotiaaksi. En ole kuitenkaan enää kovin lapsenvartaloinen. Rinnat ovat kuin aikuisella naisella, mutta kädet ja jalat ovat aika kapeat. Myös kasvoni ovat lapsenmalliset. Olen ihan tyytyväinen, koska minulla on suuret silmät ja pienet huulet, joista pidän :) Muutenkin tässä iässä on mukavaa olla nuoren näköinen. Te jotka tahtoisitte näyttää vanhemmilta, varmasti vielä alatte arvostamaan nuorelta näyttämistä :)

    • Aikuisten oikeesti

      Voi hyvää päivää! EI jää lapsenvartalon malliseksi, ellette sitten satu sairastamaan hapaan tappiin eli kuolemaanne asti. EI se rasva VALIKOIDEN osaa vain rintoihin tulla... Kyllä se tulee ihan sinne, missä sitä naisella kuuluu ollakin tai geneettisesti suvun naisilla tuppaa tulemaan.

      Kai semmosia turvonneita poskia tai vaihtoehtoisesti nälkäkuoleman partaalla olevia kasvoja on iän puolesta vaikea arvioida ja jos keho on tikku, niin ei kai kukaan terveenä aikuisena naisena pidä.

    • e3qeqr

      Siis eihän se keho kehity koska murrosikähän tulee isolla haarukalla tietyssä iässä. Mieti nyt, jos on ollut anorektinen kasvuiässä niin eihän se keho saa tarpeeksi energiaa kasvuun!

      T. Murrosiässä anoreksiaa sairastanut, rinnat pelkät nännit, pituus 150cm (ennuste 172cm), ei lantiota eikä kuukautisia



      Herää pahvi!

    • äööä

      milloin murrosikä pysähtyy? ku mää sairastuin 15v. mut oon kasvanu 161cm ja ennustettu 165cm ja kuukautisetki ollu... enkai mää tästä ois enää paljoa kehittyny vai mitä mieltä ootte?

    • hjgjhk

      olisit kyllä. lukiossakin tyttö voi kasvaa pituutta ja rinnat kasvaa, kuten minä. Parannuttuani kasvoin vielä 4cm.

      syö

    • Aikuisten oikeesti

      Pahvi oot ite er3whatever.. SYÖ ja käy lääkärissä. Saat ehkä jopa tissit, ainakin saat kuukautiset. Kai sä pahvi tiedät, ettei kuukautisia tuu jos on alipainoinen?
      Te ootte kipeitä.

    • e3qeqr

      Hei aikuinen pahvi, herätys

      Olen nykyään ihan normaalipainoinen ja syön normaalisti.

      Mutta murrosikä oli jo ohi kun parannuin. Siksi nyt näin.

      Murrosikä ohi= fyysinen kehitys ohi

      Elikkä SYÖN kyllä mutta tissejä ja kuukautisia ei kuulu kun en syönyt murrosiässä, vai oletko kuullut kenties 25v naisista joilla on kasvupyrähdys?

      Herää pahvi ja tunge se perseeseesi


      Tajuatko pahvi? Olet kyllä kipee..

    • sairasta sakkia

      Muahaahahaah. Trollihan toi on.

    • e3qeqr

      Ei,en ole trolli.

      Tiedän hyvin mistä puhun. Olen sairastunut 12-vuotiaana ja nyt olen terve ollut jo 5 vuotta. Hormoonitoimintani on niin perin sekaisin kaiken syömishäröilyn jälkeen etten omista edes kuukautisia.

      Ei jaksa tapella turhasta nyt. Niin lapsellista ja elämä on lyhyt. Minä kuolen ja niin myös sinäkin. Joten ole rauhassa.

      • täti

        Kannattaisi sinunkin hyvä nainen painaa ainakin sen bmi 20-22 verran, että hormoonitoimintasi todella palautuisi. tiedän aikuisanorektikoita jotka "ovat patarvtuneet" painoindeksillä 15-17. Tuolloin eivät vielä kehon normaalit toiminnat kuten ajattelu ja kuukautiset käynnisty kovinkaan monella.
        Sorry, naiseen kuuluu se pehmeä kerros..


    • e3qeqr

      Niin, olen parantunut ja BMI:ni on 19. Ei ole siitä kiinni kuule.

    • Ruumishuone

      Olen itse 13 vuotias ja on ongelmia syömisen kanssa mutta ruoka ei vaan maistu. Kun taas miettii niin en halua jäädä alikehityneeksi. Mitä pitäisi tehdä? En haluaisi puhua vanhemmille koska tuntuu että he eivät ota minua tosissaan! Tai ainakaan äiti mutta isä jaksaa valittaa että mun pitäisi syödä enemmän! Mutta ruoka ei tahdo mennä alas. Onko kellään tämmöisiä ongelmia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe