Mikä laitoksen nimi onkaan?
Kalkunmäen nuoriso/lastenkoti?
5
1537
Vastaukset
- lmgtfy.
Lastensuojeluyksikkö Leppälintu Oy http://www.leppalintu.fi/
- NähnytPaljon
Lasten vanhemmat, sosiaalityöntekijät ja työntekijät: varokaa tuota paikkaa. 17villiä nuorta, 2 iltavuorossa ja yksi yövuorossa. Tämän firman johtajat ajattelee vain rahaa, ei edes turvallisuutta! Raha edellä, joka asiassa. Suuri työntekijä vaihtuvuus ja paljon sairaspoissaoloja. Kiertäkää kaukaa. Toivon, ettei lapsesi joudu tuon Arjessa konsernin palveluja käyttämään. Siinä menee viimeisetkin toivon rippeet.
Nuorisokodissa aiheutetaan päihde-ja mielenterveysongelmia.
- Huostaanottojen
kustannukset ovat todella suuret ja niistä nauttivat taitavat yrittäjät. Suomessa tapahtuu liikaa sosiaalitoimistojen toimesta tapahtuvia huostaanottoja, joista osa on täysin vääriä ja syrjäytymistä lisääviä.
- Myllynkivi_kaulaan
Kuten yleisesti tiedetään, lasten"suojelu"ALA on suuri bisnes. Lasulle annetaan budjetti, ja työntekijöillä on kovat paineet käyttää kaikki rahat, ettei budjettia vain leikattaisi, määrärahoja pitäisi olla aina vain enemmän! Tästä seuraa, että tietyt tahot suorastaan tehtailevat perusteettomia ja mielivaltaisia lastensuojeluilmoituksia ja huostaanottoja. Voi vaan arvailla kuinka moni kauhajokinen perhe on särkynyt tämän takia.
Toisaalta, totta toinenkin puoli, liian monet vanhemmat ovat epäonnistuneet vanhemmuudessaan, eivät ole "tehtävänsä" tasalla. Mistä vetoa että ties kuinka moni perhe on oikeasti sisältä rikki ja voi pahoin, vaikka ulkopuolelta kaikki näyttäisi olevan hyvin. Voisi sanoa että myös paikalliset asenteet ja ja kyräilevä ilmapiiri vaikuttaa.
Asiasta moottorisaha, jos naapurissa esiintyy perheväkivaltaa, saako antaa vaimon/lapsenhakkaajalle porukalla sakinhivutusta? Näin voitaisiin antaa viesti että perheväkivalta ei ole hyväksyttävää. Ja vankilatuomio päälle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130