vippi puhelinlaskuun

vaikka vähän

vieläkö toimii yritystä joka antaa vipin puhelinlaskuun, esim vippi 20 puh laskuun 30

53

15037

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

      Ei. Syy siihen on varmaan se että operaattorit joutui pulaan kun ihmisten puhelinlaskuja on monta tuhansia ja kaikki ei välttämättä maksaa.. Jos ottaa vaan kerran, mutta ymmörsin että monet otti maksimi määrä eli tuhannella ja yli...

    • 3+1

      Juu itte paukutin kanssa noin 1500€:n laskun ittelleni. Eipä se tosiaan ollut toiminnassa kuin ehkä yhden viikon ja sitten poistettiin. En tiiä sitten ketä siinä luottotappiota ottaa, puhelin operaattori vaiko luotonantaja. Ainakin Soneralla on oma työntekijä joka seuraa noita asioita, mulle sanottiin että heidän luotontarkastaja oli lyönyt minulle estot maksullisiin numeroihin, mutta se esto poistuu jonkun ajan kuluessa kun lasku(t) on maksettu. Törkeetä holhoomista. ;) Mutta jos tuosta maalaisjärjellä ajattelee niin se on ilmeisesti operaattori jolla se riski on, eli he ilmeisesti joutuvat maksamaan suoraan palvelujen tarjoajille rahat, ja sitten toivovat että heidän asiakkaansa maksavat puhelinlaskunsa.

    • ok
    • Ei vähääkään

      Ei saa vippiä kännykkälaskuun. Alkuvuonna oli yksi tekstirahaaksi josta sai vippiä mutta vaan muutaman päivän. Vippasin 600 enne ku puhelinliittymä suljettiin.

    • parhaat vipit15

      lainavertailut voi tehdä kätevästi http://www.pikavipit.tv/ saitilla. vertaa vipit hetkessä. tarkistin, että vertailussa ei oo kaikki paiat, mutta vaikuttaa kuitenkin riittävän kattavalta, että siitä olisi oikeesti hyötyä.

    • 20+11

      Kukaan ei ole pyytänyt linkkiä lainavertailuun!!!!

    • 1+8

      http://www.laaninhallitus.fi/lh/etela/kil/home.nsf/pages/2A3DCAA76293D4ECC22577F4002C6816?opendocument

      Ja tuolta tarkistamaan mitkä niistä on laillisia. Tosi säälittäviä noi mainostajat, ÄLKÄÄ IHMISET SITTEN KLIKATKO NIISSÄ OLEVIA LINKKEJÄ!! Ja paikan "Sheriffi" ei jaksa mitään tehdä näiden kitkemiseksi. IP Osoitteet aina vaan bänniin, sillä vois saada jotain aikaseksi.

    • vertaakulut

      Lainat saa edullisemmin kun tekee hakemuksen verkossa. Täällä oli yli 800 lainavaihtoehtoa.

      www.nettipankkiiri.fi

      Vertaamalla kulut voi säästää paljon.

    • lapersoo

      Nyt on taas toiminnassa! mutta rajoitettu 200 € / liittymä. eiköhän pojat soitella :D

    • 4+16

      "Soittamasi palvelunumero on väliaikaisesti estetty" ja en ole ennen soittanut.Eli, ei toimi.

    • mrememem

      Toimii

    • plaaahhh

      Mä en ainakaan pääse soittamaan tuohon numeroon Saunalahden liittymästä. Toimiiko muilla Saunalahtelaisilla? Mitään soitonestoja mun liittymässä ei ole.

      • huoh :(

        Joop, ei toimi saunalahden liittymällä :S


      • saunalahti holhoaa

        ei toimi mullakaan saunalahden liittymällä, mitään soitonestoja ei ole


    • faktatietoa

      Jotkut operaattorit ovat estäneet soitot moisiin numeroihin.

      • Ja hyvästä

        syystä ovatkin.

        älkää ottako pikavippejä.


    • Mistä paikasta

      kyse?

    • vippieikannata

      www.lainarahoitus.fi
      Heti etusivulle se numero. Sinne pitää tunnistautua ensin, jotta pääsee linjoille. Mä oon nyt muutaman kerran saanut sen maksimin, eli 10 puhelulla 200€ tilille.. SItten se sanoo et " väliaikaisesti estetty". Mut tosisssaan, mun poikaystävä kokeili tuota kans omallaan, ja vaikkei sillä ole estoa, sano puhelin et tästä numerosta ette voi soittaa valittuun numeroon. Kaikenlaista sattuu..

    • jeus

      Ennen tälläinen palvelu tosiaan oli, oli hyvä konsti saada rahaa toisten luureille

    • 32nälkä

      Hihihii! Sain tuon vipin 11 kertaa, eli 220€ lainaa. Soitin nopeaan tahtiin ko. numeroon ja laskin tarkkaan, monesko soitto on meneillään. Päätin vielä kokeille sen kympin jälkeen lisää ja yllätys yllätys, SAIN VIELÄ! Mutta 12 kertaa en saanut, sillä sen jälkeen estot tuli vastaan. Toimii ainakin tele finlandin ja soneran liittymillä, testattu! :D

      • ahahahahahara

        itun vidiootti


    • 15+16

      Nyt saa vaan 100€, itseasiassa sain vain 60€ sitten oli estetty.

      • Vippi-Ville

        Kuinkahan mahtaa olla, kun otin soneran liittymällä 2 kertaa niin kolmatta ei enää muutaman pvän jälkeen saanut kun tuli tiedote nauhalta "soittosi palvelunumeroon on väliaikaisesti estetty" niin nyt kun aiempi 1 erääntynyt lasku on maksettu kokonaan pois ja tämä jakso johon nuo 2 vippiä sisältyy, erääntyy vasta tämän kuun viimeinen päivä niin edelleen sama ilmoitus tulee
        eli onko esto päällä ikuisesti vai ainoastaan niin kauan kuin nuo palvelusoittosaldot on täysin nollilla? Onko muilla kokemuksia tai tietoa?
        ACT-rahoituksen asiakaspalveluun laiton sähköpostia jo viikko sitten kun olisin halunnut tähän asiaan selkoa ja tiedon siitäkin, voiko saunalahden liittymälläkin vipata kun sellainenkin löytyy. Mitään eivät ole vaivautuneet vastaamaan, mutta tässä keskustelussa on tullut ilmi, että ei saa saunalahden liittymällä tuonne soitettua, niin en ala edes kokeilemaan.
        Sinänsä ihan hyvä palvelu mutta tarjoaja (ACT-rahoitus) on kyllä muuten melkoisen paska paikka, eikä ne edes kerro että tunnistautumisen yhteydessä lähetettävä PIN-koodiviesti maksaa 5 euroa!!!!
        En tosin ymmärrä miksi tuota edes tarvitsisi lähettää, koska vippaus tehdään tässä tapauksessa soitolla eikä txt-viestillä jolloin tota PIN-koodia vain tarvittaisiin. Selvästi jättävät TAHALLAAN ohjeet näin epäselviksi jotta saisivat rahastettua tekstareilla. Prkl sentään, kun joku kunnon vippifirma älyäisi tarjota vastaavanlaista palvelua niin ei tarttis painia ja arvailla näitten paskojen kanssa. Muulla konstilla en minäkään mistään saa kiitos takavuosien seikkailujen.


      • 2+16
        Vippi-Ville kirjoitti:

        Kuinkahan mahtaa olla, kun otin soneran liittymällä 2 kertaa niin kolmatta ei enää muutaman pvän jälkeen saanut kun tuli tiedote nauhalta "soittosi palvelunumeroon on väliaikaisesti estetty" niin nyt kun aiempi 1 erääntynyt lasku on maksettu kokonaan pois ja tämä jakso johon nuo 2 vippiä sisältyy, erääntyy vasta tämän kuun viimeinen päivä niin edelleen sama ilmoitus tulee
        eli onko esto päällä ikuisesti vai ainoastaan niin kauan kuin nuo palvelusoittosaldot on täysin nollilla? Onko muilla kokemuksia tai tietoa?
        ACT-rahoituksen asiakaspalveluun laiton sähköpostia jo viikko sitten kun olisin halunnut tähän asiaan selkoa ja tiedon siitäkin, voiko saunalahden liittymälläkin vipata kun sellainenkin löytyy. Mitään eivät ole vaivautuneet vastaamaan, mutta tässä keskustelussa on tullut ilmi, että ei saa saunalahden liittymällä tuonne soitettua, niin en ala edes kokeilemaan.
        Sinänsä ihan hyvä palvelu mutta tarjoaja (ACT-rahoitus) on kyllä muuten melkoisen paska paikka, eikä ne edes kerro että tunnistautumisen yhteydessä lähetettävä PIN-koodiviesti maksaa 5 euroa!!!!
        En tosin ymmärrä miksi tuota edes tarvitsisi lähettää, koska vippaus tehdään tässä tapauksessa soitolla eikä txt-viestillä jolloin tota PIN-koodia vain tarvittaisiin. Selvästi jättävät TAHALLAAN ohjeet näin epäselviksi jotta saisivat rahastettua tekstareilla. Prkl sentään, kun joku kunnon vippifirma älyäisi tarjota vastaavanlaista palvelua niin ei tarttis painia ja arvailla näitten paskojen kanssa. Muulla konstilla en minäkään mistään saa kiitos takavuosien seikkailujen.

        Mistä ne sitten tietää että mihin tilille maksetaan rahat jollet ensiksi tunnistaudu sinne? Vai meinaatko että he pystyvät puhelinnumerosi avulla päättelemään tilinumerosi?


    • 14+2

      Luulen että esto on ikuinen kun kerran on käytetty. Maksoin omani pois jo elokuussa ja palveu ei toimi. Sähköpostiin eivät ole koskaan vastanneet.

    • jaajaajaajaa

      Olisko mahdollista saada tuota paikan nimeä selville? kun haluasin kanssaite soittaa sinne :D

      • asd rer

        Katso Googlesta niin tyhmäkin löytää :D


    • Rahaa ja rahaa
    • hyvin erkki33
    • hyviä vinkkejä
    • 18-7

      Otin, tai luulin ottavani 100 euron puhelinvippi. Tuli viesti etta rahat tililla mutta ei ole nakynyt. Laskussa ei nay viela mitaan palvelumaksuja.. Olen peloissani mita teen jos rahat ei nay mutta iso puhelinlasku tule. Kun heidan asiakaspalvelu on ainoastaan sahkopostiosoite josta ei ikina tule vastausta.

      Aktia pankki, siinako vika...

    • HELP MEEEEEEEEEH

      Onko noita muita paikkoja ku toi yks missä tällänen??

    • lahjakortit
    • lainaaja-67

      lainarahoitus.fi, saattaa kestää jopa 1,5 h että rahat näkyy tilillä.

    • q222222w2
    • hujjnn
    • 16+10=26

      www.lahjakorttipuhelimella.fi
      500€ saa lahjakortteja kuukaudessa.
      Maksanu soittamalla maksunumeroon ja kortit tullut parissa päivässä! Soittaa kuun lopussa ja heti alussa saa maksettua 1000€ kortit. Kyllä se palkkapäivänä kirpasee maksella tonnin puhelinlasku mut ei tarvi nälkää nähdä :D

      • lmösd

        Jos soitat kuun lopussa ja alussa, niin milloin sulla sitten on se kirpaiseva palkkapäivä?


      • 13+20

        Kerroppas miten sitten eletään kun on sen puhelinlaskun maksanut? Tili on taas tyhjä, itseasiassa siellä on tuplasti isompi lovi. Ja aikasta kallista, kun kerran mobishopista saa 20€ lahjakortteja 30€:lla. Eli aika paljon halvemmalla. Itse elin vuoden verran puhelinlaskuun, kunnes operaattori laittoi liittymän kiinni, kerkesin 3,000€ edestä tekemään puhelinlaskua.


    • Ota yhteyttä

      Hei ihmiset joita kiinnostaa raha ja teillä on liittymiä niin ottakaa facebookissa yhteyttä Epeli Epelinen kerron teille lisää oman provikan kautta :D Laittakaa viestiä facebookissa.

      • Jonne !

        Osta Clerasilia ja kasva vähän!


    • peluri

      www.kolikkopelit.com kautta ainakin pystyy kikkailla jos on tuuria. Sinne saa soittamalla siirrettyä 25e, maksimissaan 300e kuukaudessa kumminkin. Koko summa täytyy kierrättää ennen kuin voi kotiuttaa, eli pistä 25e, pelaa esim 5 kierrosta jokeripokeria 5e panoksella ja kotiuta voitot jos saat. Itse tein tämän 2vko sit rahapulassa ja yllätykseksi voiton 60e joka kilahti pankkitililleni päivässä. :) Tuosta palvelulusta olen kuullut paljon huonoa palautetta mutta ainakin pienet voitot näköjään maksaa.

      • peluri

        Ja muistakaa ettette ota niitä bonus euroja jos tuota teette! Muuten ei onnistu.


    • ramtsa

      www.eshoppi.fi onnistuin maksamaan lahjakortin puhelimella
      80 euron kortti maksoi 200 euroa, mutta sain hyvin maksu aikaa.
      En sentään ole tyhmä tilasin vain yhden ettei tule maksu vaikeuksia!

      • potuttaasunpuolestas

        Et taida olla pusikon vikkelin pupu vai meinaakko ettei noita kortteja saa yhtään halvemmalla.....


      • 19+6

        Älkää nyt noitten kiskurien kautta noita vaan tilatko. Mobishopista saa paljon halvemmalla, itse elin vuoden heidän lahjakorteillaan, kunnes puhelinoperaattori kyllästyi kun oli 3,000€ puhelinlaskuja pystyssä vuoden ajalta.


      • Joskus sitä tarvii
        19+6 kirjoitti:

        Älkää nyt noitten kiskurien kautta noita vaan tilatko. Mobishopista saa paljon halvemmalla, itse elin vuoden heidän lahjakorteillaan, kunnes puhelinoperaattori kyllästyi kun oli 3,000€ puhelinlaskuja pystyssä vuoden ajalta.

        Mä oon köyhänä opiskelijana käyttäny laskevasaldoisia s-lahjakortteja safkan ostoon viimeiset 3 kk. Mullakaan ei käy Saunalahden liittymä mobisophiin, mutta tuo www.lahjakorttikauppa24.fi myy sekä soittamalla että tekstiviesteillä. Tää s-kortti on ihan sama kuin pankkikorttia käyttäisi :)


    • KÄNNYKÄLLÄ.FI

      Kaikki samasta paikasta.
      Yhden pysähdyksen taktiikka.

      Suosittelen!
      Kortit nopeasti haettavissa postista!
      Taitaa olla ainoa kuka osaa lähettää sähköistä rahaa suomessa?

      Komppaan 19 6 kiskureista, mutta puhelinlaskut kannattaa maksaa niin saa luottoa aina tarvittaessa!



      UP www.lahjakorttipuhelimella.fi Heps 24/7

    • Rahoitu ja Rauhoitu

      Hyvä juttu tuo www.lahjakorttipuhelimella.fi
      Soittaa vaan maksunumeroon ja raha kolahtaa postilaatikkoon!
      Olen itse tilannut nykyään vain mastercard lahjakortteja!
      Siellä oli myös 100€ ja 200€ lahjakortteja kaikkiin mahdollisiin kauppoihin ja ketjuihin suomessa!
      Mikäs järki noissa kolikkopeli pyörityksissä on? Kyllä tulee kalliiksi!!!
      Ei ihme jos laskut jää maksamatta, itse en saanut yhtään rahaa kotiutettua, meni suoraan voudille!
      En nykyään edes kehtaisi noilla kympin korteilla maksella mitään.
      Kerran kysyttiin onko varastettuja lahjakortteja kun maksoin 10€ korteilla 200€ ostokset prismassa!!
      Nii ja toi mastercardi on vielä helppo ladata jälkeen päin niin saa lahjakorttiin heti rahaa lisää!
      Olen laittanut tuolle mastercardille tulemaan palkatkin ja onhan se mukava vetästä kultanen kortti lompsasta kassalla eikä niitä kympi lahjakortteja!

      • 5+13

        Eikö tuolla ole aika törkeät hinnat? Esim. S-lahjakortti arvoltaan 20 euroa maksaa 29 euroa. Vivukselta saisi kahdeksi viikoksi pikavippiä 8,80 eurolla 80 euroa. No joka tapauksessa tällainen bisnes yleistyy, kun perinteiset pikavipit poistunevat markkinoilta alkukesästä.


    • afgfgafgh

      hinnat on törkeemmät kun esim lahjakorttikauppa24.fi saa 20é tekstarilla 10é lahjakortin mutta minkäs teen kun on luottotiedot mennyt enkä saa vippejä. mitä ihmettä lopuuko pikavippivirmat kesällä??

      • 14+11

        Todennäköisesti pikavipit loppuvat kokonaan, kun tulee voimaan tuo korkokattolaki, jolloin satasen lainasta saa periä korkoa vain yhden euron viikossa. On selvää, että bisnes ei ole lakiuudistuksen jälkeen enää kannattavaa.


    • Anonyymi

      Myy arsee jos haluut kakskybää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe