Viikkarin onnennumero 7 syyskuuta on välillä 38-46! Miksi? Täysikuu lähestyy, onnennumero seuraa kuun liikkeitä!
Vikingin onnennumero
10
114
Vastaukset
- onnea onnea vaan
Voi vitsi, onnennumero olikin 37, ilmeisesti koska täysikuuhun on vielä 5 päivää, kierto oli alempana kuin laskin. No mutta maanantaina on täysikuu, ensi keskiviikkona onnennumero on välillä 39-47, kannattaa satsata.
- Onnea Onnea
Muista. Huomenna viikkarin onnennumero on iso, kannattaa satsata täysikuun onnennumeroon!
- _pelaaja_
Joo onnennumero oli tälläkertaa 37 ja se löytyi yhdestä mun rivistä vaan ei taaskaan tullu sentin senttiä.
- 2323323
Jeeeeeeeeeee voitetaan taaas :)
- 13+7
Ei tullut kuin viitonen, se johtunee siitä, että oli niin sakeat myrskypilvet kuun ja Pasilan välissä.
- !!!
13+7 kirjoitti:
Ei tullut kuin viitonen, se johtunee siitä, että oli niin sakeat myrskypilvet kuun ja Pasilan välissä.
Ei ole pasilan studiolla mitään tekemistä Viking Loton arvonnan kanssa!
Arvonta tapahtuu Norjassa!
- _pelaaja_
Se oli saldona taas 0 euroa jokeri mukaan lukien.
- 35 tuloo
Kohta arvottava onnennumero on - 3 35:stä
- 29 tuli
35 tuloo kirjoitti:
Kohta arvottava onnennumero on - 3 35:stä
Olin väärässä, 29 tuli. Tutkin ensi viikolla tarkemmin kuun asentoa, veden valumista hanhen selästä ja fen shuin asentoa. sorry.
- Uusikuuuuuuuuu
Tällä viikolla Vikingin onnennumero on välillä 1-6, uusikuu jyllää täysillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553