Vituttaa ujous

Mitähänmäkinpuran?

Eli oon tämmönen ruma jätkä, 19 vuotta ja opiskelen merkonomiksi(en kerro paikkakuntaa), mut vaan hieman erikoisemmalla linjalla.

Aloitin tuon ekalta vuodelta ja ajattelin, "et ihan jees päästä uuteen kouluun, näkee uutta porukkaa". Mut ongelma on siinä, et olen vain niin HELVETIN nyhverö paskaläjä, et en uskalla ees pyytää neuvoo ja putoan välittömästi kärryiltä.

Pahin tossa on se, et tuttuja opiskelee samassa paikassa(eri alalla) ja ne tuntee nykyisiä luokkalaisiani. Olen kuulemma outo ja omalaatuinen jonkun meidän luokkalaisen tytön mielestä. On niin vitun jees, et ei pääse edes vapaa ajalla eroon tosta, et ei saa käydä rauhassa edes koulua. Kaikista mun poissaoloista ne tietyt tutut ärsyttävät koko ajan ja sanovat: "vittu sä oot ihan spede varmaan siellä koulussa, tuskin tommonen apina pääsee ees läpi".

Tuttuni kyselee aina tauolla luokkalaisiltani: "miten se ****** siellä koulus on".
Sitte jälkikäteen saa kuulla, et olen kuulemma omalaatuinen!

On kyllä hauskaa jos olen 3 viikon aikana antanut itsestäni tommosen kuvan! Todella helppo vittu puhua ees kellekkään tuolla koulussa tommosen jälkeen!

Nytkin ärsyttää ja masentaa kaikki: "Entä jos joku tuttu lukee tän?", "mitä jos, mitä jos... ?" Tekis mieli vaan hypätä sillalta alas ja päästä lopullisesti ujoudesta ja muustakin, mut koittas jaksaa. Ei ees mitenkään erityisen köyhiä olla et ois joku syy tämmösille ajatuksille, mut ujous ja syksy masentaa vaan niin paljon!

UJOUS ON PAHASTA!

14

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richardgere

      Otan osaa. Toisaalta hyvä kuulla rehellinen mielipide itsestä, sitä harvoin kuulee suoraan toisilta ihmisiltä, toinen juttu vaan on että miten kehittää itsestään sosiaalisesti normaalin :D

    • MK

      Ota rennommin vaan, joka koulussa on erikoisia tyyppejä paljon, ei haittaa mitään. Jos opinnot ei suju niin pitää kyl sitten kysyä neuvoa vaan.

      Yleensä muuten toi omalaatuisena pitäminen johtuu siitä että ne muut tyypit on niin nuoria ja eivät ole nähneet yhtään mitään, siis oikeesti omalaatuista ihmistä, että ne vaan pitää jokasta erikoisena jos pn vaikka korva millin vinossa tms

      Vähän kun kiertää maailmaa ja työpaikkoja ja muita mestoja niin ei kyl enää kehtaa edes hätkähtää tai tuijottaa jotain erikoista tyyppiä, kun tajuu että siinä vaan paljastais oman junttiutensa ja lapsellisuutensa. Kun on paljo nähny niin ei mikään oo enää erikoista.

    • Jaaaakoooo10+9

      En taas jaksanut mennä kouluun. Puhelin ei ole soinut, eipä mulle pahemmin paljoo muita puheluita tulekkaan, kun: "Voikko hakee". vittu jee mikä elämä! Tänään en löytänyt bussikorttiani, niin teki mieli lyödä itseä eräällä esineellä päähän, oli pelottavan lähellä. Mikä vittu mulla on hätänä, ei jaksa kiinnostua mistään ja aina haluttas satuttaa itseäni. vittu joka kirjoitusvirhekin herättää itseinhoa.

      Menin sit kaupunkiin, jäin röökille erään sillan päälle. Teki mieli hypätä, mut toisaalta ei uskalla, en halua tuottaa kenellekkään pahaa oloa. No perhe ja sukuhan siinä ainoa kärsijä oliskin. Jotenki tuntuu, et tää ujous ja syksy on ylitsepääsemättömiä esteitä elämässäni. Oon viel nuori, mut tuntuu et oon henkisesti paljon kärsinyt vanhus elämän finaalissa. Päivä kerrallaan.

    • ffhdfdfhffhgdhfhdfgg

      vittu jos joku tunnistaa!

    • 79

      Et voi ehkä käsittää, mutta jotkut naiset rakastavat ujoja ihmisiä. Itse kuulun niihin. Olet ihana persoona tuntu miltä tuntu. Älä usko aina mitä tunteet sanovat.

    • Semmostamävaan

      Naiset ovatkin eri asia! Semmoset mun ikäset baarista toiseen menevät pintaliitäjät nyt tuskin edes kiinnittävät muhun huomiota muuten, kun puhumalla kaikille kavereilleni minusta "outona".

      Kyllä itsekin käyn baareis, mut mua lähinnä ahdistaa se tyttöjen suhtautuminen. Kaverini kanssa istuttiin eräällä tuolilla ja siihen tuli sit joku tyttö ja sano mulle: "Mee vittuun siitä", mä sit sanoin, et "sori" sit se jäi jutteleen mun kaverin kanssa! Oli kuulemma ollut frendin kannalta ihan mukava loppuilta...

      Toinen tapahtui eräässä ulkotapahtumassa. Olin jo melko tuiskeessa ja olin lähdös kotiin, niin eiköhän pari mun ikästä tyttöä ala siinä huutaan ilman syytä, et : "mee vittuun siitä" ja siellä jonkin matkan päässä puhuivat: "tönästään tuo jätkä tosta kaiteen yli tonne mereen".

      Tosta ei tarvi sit ihmetellä miks mun suhtautuminen naisiin on mitä on.

      Oon myös miettinyt melko paljon tuota viimestä juttua. Jos tapahtuis vaikka joku "onnettomuus" jossa "19 vuotias mies kuoli junan alle", niin ne kaipaamaan jäävät ihmiset on laskettavissa kahden käden sormilla.

      Katsotaan nyt päivä kerrallaan. Toivon ettei tohon tilanteeseen tarvitse päätyä.

    • +

      Hmm, en tiedä kuinka yleistä tuollainen käyttäytyminen on nuorten naisten keskuudessa, mutta kovinkaan järkevästi he eivät osaa käyttäytyä.
      Tiedän, että ilkeät puheet jäävät paremmin mieleen ja vaivaavat, mutta yritä asettua tuon tilanteen yläpuolelle äläkä anna niiden sanojen vaikuttaa suhun.
      Se ei ole helppoa, mutta jos tilannetta tarkastelee vielä niin haluatko sinä edes tuntea heitä jos he ovat sisältä tuollaisia?

    • Sitäsamaaaaaa2222222

      Joo eli sori kun nostin, mut pitää jotain taas sanoo. Elikkäs elämä on taas päin persettä, koulus ei oo jaksanut käydä, tuottaa tuskaa nousta jo muutenkin sängyst ylös. Finnejä on taas alkanut tuleen tämän synkistelyn ja koulustressin myötä enemmän ja taas vaihteeksi saanut kuulla olevani ties mikä. Saakeli jos ei ois näin ujo, niin olisin vaihtanut kaveripiirin vittu aikaa sitten!

      Jaksojärjestys on ihan outo. Jonain päivänä kaks tuntia koulua, jonakin ei ollenkaan, kirjoja en oo tämmösenä vitun laiskana rumiluksena vieläkään onnistunut hommaamaan.

      Oikeestaan mua silleen ärsyttää, et vaikka kuin junaradan viertä menee, niin sitä askelta ei vaan uskalla ottaa, miten vitus voi olla näin? Ei vitsi miten tuntuu näin vaikealta ja ristiriitaselta tämä eläminen. Kuin paljon se kumppani tässä syksystä selviämisessä auttaiskaan? Löytys jotain muutakin kun vittumaista seuraa ja ankeaa masentelua himas!

      Tuntuu et ei tästä helvetillisestä syksystä enää selviä ensi kevääseen. Mennään edelleenkin päivä kerrallaan, Moro!

      • fgfghgfhgfh

        Sekin vielä kun on niin ruma että junatkin kiertaa kaukaa vaikka kiskoilla kulkee :D


      • jooeey
        fgfghgfhgfh kirjoitti:

        Sekin vielä kun on niin ruma että junatkin kiertaa kaukaa vaikka kiskoilla kulkee :D

        anteeksi vaan mutta oli aika helvatan hyvä heitto :DD


    • Aloitttttaja92

      Jees jees, vittu ootte mahtavan hyviä ihmisiä, melkein yhtä hyviä, kun ihmiset itse!!!11 Trollit ovat myös pahemmassa elämäntilanteessa kun minä, en usko että koskaan pääsette kädestänne luopumaan!

      Te luulette trollit, et joku ajattelis teillä olevan hyvä elämä. Mut kaikki tietää, että olette oikeasti elämään kyllästyneitä joulupukin mittakaavassa olevia runkkareita, joilla ei ole kykyä enää edes kävellä! Ja harrastatte tietokoneita muna pystyssä.

      Mitähän mäkin kuvittelin voittavani kirjoittamalla tänne trolli24 yhtään mitään aloitusta? Ehkä se, että kirjoittaminen auttaa! Jos kirjoitan enää, niin se tapahtuu vastaisuudessa muualle.

    • 10 + 16

      No ajattele posittiivisesti, ettet ole ainoa maailmassa. Ehkä joskus joku näkee sinun sisällesi. Jos ei nyt ehkä huomenna tai sitten ensi vuonna. 19 vuotias on vielä nuori. Elämä vasta alkaa, kun löydät työpaikan ja pääset omaan asuntoon rauhassa itsenäistymään.

      Itse olen 20 ja käyn kullä koulua, En ole mikään kovimmasta päästä puhuja vaan kuljen hiljaisten porukoissa. Tuossa iässä ollaan vielä lapsia ja eivätkä jotkut koskaan edes henkisesti kasva aikuiseksi. Parasta mitä nyt voisi olla on, että anna muiden haukkua mutta koita löytää jotain positiivista asiaa. " He eivät tunne minua, parempi hiljainen kuin äänekäs syrjiä...." Kyllä se vielä siitä saattaa parempaan suuntaan kääntyä kun jaksat vain eteenpäin kaikesta paskasta huolimatta.

    • kokko20

      Eipä nämä ole kivoja asioita. Koitahhan sinnitellä! Suosittelen mittauttamaan testo ja kilpirauhasarvot koska näiden "puutos" voi aiheuttaa masentuneisuutta!

    • 2011

      YLÖS. koska fuck logic

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3147
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      106
      1273
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1066
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1020
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe