Asia lyhykäisyydessään: Olen sopinut Intrum Justitian kanssa maksusuunnitelman Nanolainalta ottamastani vipistä.
Mutta ilmoittaako Nanolaina maksusuunnitelman sopimisesta ja sen noudattamisesta huolimatta maksuhäiriömerkinnän, kun 60 vuorokautta alkuperäisestä eräpäivästä on kulunut?
Nanolainan sivuilla kylläkin lainaehdoissa on maininta, että perinnässä noudatetaan perintälakia, mutta toisaalta sivun alalaidassa lukee alleviivattuna, että lainanantajalla on oikeus ilmoittaa maksuhäiriömerkintä, kun tuo 60 vuorokautta on kulunut jne...
Onko kellään täällä siis kokemusta, kuinka Nanolainassa loppujen lopuksi toimitaan?
Onko kellään kokemusta Nanolainan perinnästä?
8
740
Vastaukset 8
- Eiköhän se
maksuhäiriömerkintä tule, jos jätät maksamatta 60 vuorokaudeksi. Ei suunnitelmasta voi tulla merkintää, jos sitä noudattaa. Kannattaa kysyä Intrumista.
- 6+4
Otin nanolainlta vipin 2009 ja se on ulosotossa. Eiät ole antaneet merkinnän.
- 11+15
Mikäs pakko se on tuollaisista hämäräfirmoista ottaa?
- Tietoa vailla
Tylyyn vastaukseesi (nimim. 11 15) asiallinen vastaus: No tulipahan otettua.
Nimimerkille 6 4 kiitos tiedosta! Varmistin asian myös Intrum Justitiasta ja asia on juurikin näin - merkintää ei tule, jos pysyy maksusuunnitelmassa. Tämä tiedoksi mahdollisille muillekin huolestuneille. - Kiitos vaan
Tietoa vailla kirjoitti:
Tylyyn vastaukseesi (nimim. 11 15) asiallinen vastaus: No tulipahan otettua.
Nimimerkille 6 4 kiitos tiedosta! Varmistin asian myös Intrum Justitiasta ja asia on juurikin näin - merkintää ei tule, jos pysyy maksusuunnitelmassa. Tämä tiedoksi mahdollisille muillekin huolestuneille.mutta eiköhän sen kaikki jo tienneet.
- Teitoa vailla
No joo, taidat olla oikeassa, ehkä mun pitäisi vaihtaa nimimerkkiä malliin "järkeä vailla"
- pliisu23
tiedetääntiedetään, älkää lyökä lyötyä
- vee-oo
Huom! Intrum Justitia omistaa Nanolainan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563