hän mm kävi käsiksi katsojaan yhdessä pelissä jonka jälkeen alkoi hänen alamäkensä ja iso masennus/ahdistuskausi mikä lopulta vei itsemurhaan.
Rypien ei pelannut sen jälkeen sen episodin jälkeen AINUTTAKAAN NHL-peliä.
Mies oli tunnettu kaukalon ulkopuolella mm hyväntekeväisyystyöstään ja olemalla esimerkillinen ihminen/kansalainen joka ei tapellut kaukalon uljopuolella suinkaan.
Rypien muistaakseni hävisi tappelun en muista ja vastapuolen kannattaja tuli provosoimaan ilkkumaan hänelle ja Rypien sai "raivarin" .
Minusta tavallaan Rypien teki oikein että pisti vähän vittumaista katsojaa ojennukseen, mutta toisaalta hän ei noudattanut sääntöjä liigassa koska pelaajan ei saa tehdä attakkia katsojaan, se on säännöissä.
Ajatuksia??
Yleensä mitä ajattelette näistä jääkiekkotappelijoiden kuolemista??
Rick Rypien ja hänen mentaaliset ongelmansa
Juha82222
3
202
Vastaukset
- :DD
"mutta toisaalta hän ei noudattanut sääntöjä liigassa koska pelaajan ei saa tehdä attakkia katsojaan, se on säännöissä."
pelaajanN ei saa tehdä attakkia katsojaa, siis wtf?? :D:D kiitos päivä nauruista, nero. - Juha822222
atakki = hyökkäys
- : D
Mua ittee harmitti sen Rypienin kuolema, surullista... jäi kuitenki ehdottomasti semmonen kuva et rick oli hyvä ja ihana ihminen ;,D ja jotenki niin sympaattinen. Että jäin kaipaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621