Kiva kun sain lisävaloa,

signnowhere

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sfsfsfsfs
      • waste of time

        Anti-jt esitti just tän allekirjotusjutun totuudenvastaisesti-
        ja tahallaan, kuten myöhemmin ilmeni.
        Meni halu tutkia yhtään enempää noita luoppareitten väitteitä ja puolitotuuksia.


      • Sfsfsfsfs
        waste of time kirjoitti:

        Anti-jt esitti just tän allekirjotusjutun totuudenvastaisesti-
        ja tahallaan, kuten myöhemmin ilmeni.
        Meni halu tutkia yhtään enempää noita luoppareitten väitteitä ja puolitotuuksia.

        Kerro toki mikä analyysissä on totuudenvastaista.


    • nähty jo

      jwfacts=veljesseura.
      Molemmilla samanlainen asenne todistajia kohtaan.
      Samoin "aseet"

      • Sfsfsfsfs

        Todista ihmeessä kyseisen analyysin virheet. Eikös jehovantodistajuudessa ole kyse juuri todistamisesta, eikä vaikenemisesta?


      • Sfsfsfsfs kirjoitti:

        Todista ihmeessä kyseisen analyysin virheet. Eikös jehovantodistajuudessa ole kyse juuri todistamisesta, eikä vaikenemisesta?

        Tämän palstan perusteella jehovantodistajuudessa näyttäisi olevan kyse ilmaan heitetyistä syytöksistä, joita ei tarvitse vaivautua perustelemaan.


      • kuka vastaileekaan?
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Tämän palstan perusteella jehovantodistajuudessa näyttäisi olevan kyse ilmaan heitetyistä syytöksistä, joita ei tarvitse vaivautua perustelemaan.

        Tämän palstan perusteellla Tiukuli ja Smurffi yrittää väkisin pitää keskustelua todistajien kanssa..
        Vahinko vaan että ne aidot todistajat eivät luopiosivuille tule kommentoimaan...
        Eri juttu sitten on jt-mieliset jotka ei jotkut ole ikinä ees Saliin jalallaan astuneet ;)


      • aiheetta enempään en
        Sfsfsfsfs kirjoitti:

        Todista ihmeessä kyseisen analyysin virheet. Eikös jehovantodistajuudessa ole kyse juuri todistamisesta, eikä vaikenemisesta?

        Tän saitin keskustelut jonkun anti-jt-multinikin kanssa on tuuleen huitomista .
        Säälittävällä apinan raivolla lukevat Vt-matskua ja pyöräyttävät sen päälaelleen, repien irti alkuperäisestä kontekstistä.
        Sitten vingutaan "ihan Vt-seuran omaa matskua on" ;D

        Aluksi huvitti moinen mutta nyt ...säälittää...


    • kaavakkeet nähty

      Mulle väitettiin et Vt-seura allekirjotti vuosittain sen Un-jutskan...
      täällä kerrotaan ihan muuta...
      Summary
      No signature was required on the DPI NGO application form in 1991.
      No DPI NGO renewal process was in place until 2001/2002 — after the Society resigned.
      Before 2001/2002, the yearly accreditation form was for declaring who would be the NGOs representatives at DPI facilities.
      The Watchtower Society did not sign anything that said Jehovah's Witnesses agree to support the UN.
      http://www.jehovahsjudgment.co.uk/watchtower-un-ngo/pleasesignnowhere.html
      Tämä mua harhaanjohtanut luoppari ei ole mielestäni luotettava henkilö ollenkaan minun silmissäni.

      • Sfsfsfsfs

        Seuraavasta linkistä NGO:n ohjeistusta. http://www.un.org/esa/coordination/ngo/pdf/guidelines.pdf

        "Since the founding days of the United Nations in San Francisco, NGOs have made valuable contributions to the international community by drawing attention to issues, suggesting ideas and programmes and publications, disseminating information and mobilizing public opinion in support of the UN and its Specialized Agencies. Association with DPI constitutes a commitment to that effect."

        ""What are the Criteria for NGOs to become associated with DPI?"
        a) The NGO must support and respect the principles of the Charter of the United Nations;
        b) The NGO must be of recognized national or international standing;
        c) The NGO should operate solely on a non-for-profit basis and have tax-exempt status;
        d) The NGO must have the commitment and the means to conduct effective information
        programmes with its constituents and to a broader audience about UN activities by
        publishing newsletters, bulleting and pamphlets; organizing conferences, seminars and
        round tables; or enlisting the attention of the media;"



        On siis täysin epärelevanttia saivarrella sillä vaadittiinko hakemukseen ihan oikea allekirjoitus vai ei, sillä kyseisen hakemuksen täyttämällä Vartiotorni-seura osoitti haluavansa DPI NGO:n jäseneksi.

        Kyseisen hakemuksen alussa vaaditaan selvästi myös vuosittaista raporttia jäsenen YK:hon liityvistä tekemisistä.
        http://www.jehovahsjudgment.co.uk/watchtower-un-ngo/scans/1991application.html


    • seli-seli-seli-vali

      Asiat selkeni kyllä siitä linkistä.
      Valheellisia on antitodistajien jutut, 99,9 % ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe