Keskustele jehovantodistajuudesta.

väärä otsake

Täysin harhaanjohtava otsake.
Pitäisi olla:
-Hauku Vartiotorniseuraa
_moiti Raamatun sisältöä
_Pilkkaa Jumalaa

tms.
Semmosenä näyttäytyi saitti tänään minun silmilleni.

9

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko palsta parempi jos sen nimi olisi:

      "Keskustele jehovantodistajuudesta ainoastaan kritiikittömästi"

      Miksi kritiikki vt-seurasta on pahasta, mutta kritiikki kaikista muista maailman uskonnoista on hyvästä? Näinhän vt-seura itse toimii, esittää kritiikkiä kaikista muista uskonoista. Millä perusteella se itse on kritiikin ulkopuolella?

    • ruytutur

      ei tarkoitatko ettei VT-seuraa saa kritisoida lainkaan?

      VT-seura saa tehdä kaikki pahat mutta kritiikkiä ei saisi esittää?

      saa valehdella

      saa muutella oppeja ja ennustella väärin vaikka uskottelee olevansa jumalan ohjauksessa

      saa käyttää karttamista

      saa uskotella jäsenilleen että "maailmalliset" ovat pahoja tai pahempia kuin he itse

      saa tuottaa verioppinsa kautta turhaan kuolleita

      saa aivopestä jäseniään

      saa antaa ovityön aikana harhaanjohtavaa kuvaa seurasta


      TUOTA kaikkea saa tehdä ilman että kukaan saisi kritisoida??

    • pilkkaaminen pois

      Jumalanpilkka ei ole sopivaa, ei tälläkään saitilla.
      Kuuluneeko ateistienkaan palstalle?

      • Sopii hypätä keskusteluihin mukaan ja perustella näkemyksiään jos tuntuu että kritiikki (vaikka nyt siitä Jehovasta) on aiheetonta.


    • ryyitii

      Miksi vartiotorniseura saa kritisoida muita uskontoja ja pitää ei-jehovan todistajia pahoina maailmallisina?? miksi se ei häiritse sinua??

      pitäisikö minua kiinnostaa se että jotain jehovan todistajaa hieman harmittaa kritiikki seuraa kohtaan kun seura itse kritisoi muita ja kieroilee?

    • luikuli kuikuli

      Palstan nimi pitäisi olla:



      Käytännössä tämä tarkoittaa muutamaa aihetta, joista tehdään toistuvasti lähes identtisiä aloituksia, ja joihin sitten muutamat tämän "totuuden" oppineet tulevat peesaamaan exiä vailla omaa kokemusta asiasta, mutta joilla on jokin motiivi olla todistajia vastaan.

      • no hittolainen

        Palstan nimi pitäisi olla:

        < "Kritisioi" todistajia exien tahdissa >


    • kirjodet

      "no hittolainen" on aivan oikeassa.Palstoja pitäisi lisätä.

    • kirj.taito rapistuu

      Onneksi on olemassa moderoitujakin palstoja,
      joissa ei rumat sanat raikaa.
      luulisi aikuisten ihmisten osaavan kirjoittaa ihan ihmisiksi...

      No, "Maailmassahan" lienee yleisin tehokeino pärskäyttää pari paholaisen nimikettä ja sukuelin väliin..

      Semmoista ei kyllä ole "keskustelu" minun mielestäni, joten ;
      on onneksi palstoja joissa osataan kirjottaa sivistyneestikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe