Täysin harhaanjohtava otsake.
Pitäisi olla:
-Hauku Vartiotorniseuraa
_moiti Raamatun sisältöä
_Pilkkaa Jumalaa
tms.
Semmosenä näyttäytyi saitti tänään minun silmilleni.
Keskustele jehovantodistajuudesta.
9
59
Vastaukset
Olisiko palsta parempi jos sen nimi olisi:
"Keskustele jehovantodistajuudesta ainoastaan kritiikittömästi"
Miksi kritiikki vt-seurasta on pahasta, mutta kritiikki kaikista muista maailman uskonnoista on hyvästä? Näinhän vt-seura itse toimii, esittää kritiikkiä kaikista muista uskonoista. Millä perusteella se itse on kritiikin ulkopuolella?- ruytutur
ei tarkoitatko ettei VT-seuraa saa kritisoida lainkaan?
VT-seura saa tehdä kaikki pahat mutta kritiikkiä ei saisi esittää?
saa valehdella
saa muutella oppeja ja ennustella väärin vaikka uskottelee olevansa jumalan ohjauksessa
saa käyttää karttamista
saa uskotella jäsenilleen että "maailmalliset" ovat pahoja tai pahempia kuin he itse
saa tuottaa verioppinsa kautta turhaan kuolleita
saa aivopestä jäseniään
saa antaa ovityön aikana harhaanjohtavaa kuvaa seurasta
TUOTA kaikkea saa tehdä ilman että kukaan saisi kritisoida?? - pilkkaaminen pois
Jumalanpilkka ei ole sopivaa, ei tälläkään saitilla.
Kuuluneeko ateistienkaan palstalle?Sopii hypätä keskusteluihin mukaan ja perustella näkemyksiään jos tuntuu että kritiikki (vaikka nyt siitä Jehovasta) on aiheetonta.
- ryyitii
Miksi vartiotorniseura saa kritisoida muita uskontoja ja pitää ei-jehovan todistajia pahoina maailmallisina?? miksi se ei häiritse sinua??
pitäisikö minua kiinnostaa se että jotain jehovan todistajaa hieman harmittaa kritiikki seuraa kohtaan kun seura itse kritisoi muita ja kieroilee? - luikuli kuikuli
Palstan nimi pitäisi olla:
Käytännössä tämä tarkoittaa muutamaa aihetta, joista tehdään toistuvasti lähes identtisiä aloituksia, ja joihin sitten muutamat tämän "totuuden" oppineet tulevat peesaamaan exiä vailla omaa kokemusta asiasta, mutta joilla on jokin motiivi olla todistajia vastaan.- no hittolainen
Palstan nimi pitäisi olla:
< "Kritisioi" todistajia exien tahdissa >
- kirjodet
"no hittolainen" on aivan oikeassa.Palstoja pitäisi lisätä.
- kirj.taito rapistuu
Onneksi on olemassa moderoitujakin palstoja,
joissa ei rumat sanat raikaa.
luulisi aikuisten ihmisten osaavan kirjoittaa ihan ihmisiksi...
No, "Maailmassahan" lienee yleisin tehokeino pärskäyttää pari paholaisen nimikettä ja sukuelin väliin..
Semmoista ei kyllä ole "keskustelu" minun mielestäni, joten ;
on onneksi palstoja joissa osataan kirjottaa sivistyneestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483