Hetkeksi heräsin henkiin ...
Perjantaina kaverilla ja yksi tuoppi Dominossa.Kotona aikaisin nukkumassa.
Lauantaina näin molemmat systerit sekä jätkän jonka tavannut viimeksi 30vuotta sitten,Kontulan Metro Clubilla josta Malmille ja vanhimman siskon luo Mellunmäkeen.
Toinen syseri lähti kotiinsa.
Oli mielettömän hauskaa.
Nukuin makkarin lattialla ja yöllä kun heräsin vessaan löin pääni ja tuli aivotärähdys.
Sunnuntaina kaveripariskunta poikiensa kanssa likan ja kummipoikamme synttärikahville ja tietty leikkasin peukalostani palan.
Keskiviikkona olkapäistä lekuri ja koska lääkäri ei tiedä mitä kirjoittaa B-lausuntooni,sain uuden ajan tän kk vikalle päivälle.
Yön aikana poski turposi muodottomaksi,tilasin hammaslääkäriin ajan ja vetivät hampaan irti.
Koko viikko mennyt nukkuessa.
Nyt taas oksettaa.
Kertoilen lisää myöhemmin ..
Moikka taas!
2
135
Vastaukset
- dangerousblonde-72
Kamala miten paljon joudun antibiootteja syömään;(
Nyt vasta alkaa elämä taas hiljalleen voittamaan vaikka tottakai piti hyppykuppakin tulla huuleen eli täydellinen viikko ollut ;D
Annoin asiakaspalveluun hammaslääkäreistä palautetta.
He ihanat ihmiset saivat jännitykseni laukeamaan ja pelkoni kaikkoamaan lähes kokonaan ja nyt odotan innolla aikaa hammaslääketieteelliseen.
Kohta kaupoille.
Huippaa.
En ole pystynyt syömään.
Olimme mökillä kaikkien neljän likan kanssa kolme päivää ja ne olivat aivan täydelliset.
Aurinko paistoi ja paljon puhuimme ja nauroimme.
Tuurista ostin likoille puserot ja housut,17v tytölle laskimen kouluun ym ym - dangerousblonde-72
Ihanaa,sain hoidettua lähes kokonaan pois erään aika pelottavan asian,itketti ja suututti...
Minulle tuli allerginen reaktio antibiooteista ja olin täynnä punaisia paukamia.Kokeita otettiin.Tulokset huomenna.Edelleen kutisee mutta hieman jo helpottaa.
Unettomuus taas vaivaa.
Viikon kuluttua tatska ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009