Miten pois saatananpalvonnasta?

fearofthenight

(Sama kirjoitus on muissakin paikoissa,mut tosiaan tarttisin neuvoja).Joo eli tälläst haluisin kysyä,nyt varmaan tulee jotai et "kuhan vaan lopetat sen niin ei oo ongelmii enää".Mut se ei oo niin yksinkertasta=/Ollaan parin kaverin kaa tehty kaikkia rituaaleja,ne on mua vanhempia ja pidemmällä näis jutuissa ku mä.Ite oon kyl aika mones isommassaki jutussa ollu mukana.

Meille on tullu sellasia kokemuksia,et huoneessa kuuluu ääniä,ja tuntuu jonku läsnäolo vahvana,ja sit mulle on öisin tullu sellasia et herään ja mun sängyn vieres seisoo joku mustiin pukeutunu mies,mil on tosi vaalee iho=XJa muutenkin oon ruvennu pelkäämään,tuntuu et ******* seuraa mua kokoajan,ja et ihan mil hetkel hyvänsä käy jotain.Oon parisen vuotta tehny näitä juttuja,,ja ihan aluks tehtiin kirjallinen sopimus saatanan kanssa,et se saa meidän sielut,jos antaa meille sen mitä toivotaan.

Usein rukoillaan demoneita/saatanaa,ja juodaan omaa verta siin tilanteessa.Pitää aina viiltää niin syvään et sellanen pikari tulee täyteen,ja sit ollaan oltu sellasissa piireissä missä manataan henkiä joidenki kaavojen ja loitsujen mukaan.Mulle on tullu monta kertaa sellanen tunne,et jotain on tullu mun "sisälle".Vaikee selittää,mutta tuntuu siltä.

Ajattelin täält kysyä,et onko muilla samanlaisia kokemuksia?Juttelin joskus jonku helluntailaisen tytön kanssa,ku se ja joitai muuta tyyppejä jako sellasia esitteitä jostai jeesus-jutuista,se tyttö sano et ne on helluntaiseurakunnasta.Oon ainakin jossai määrin eri mieltä noista uskonjutuista,mut tää menee vaan pahemmaks ja tuntuu et en selviä tästä elossa=/Olisin kyl valmis kirjottelee näistä uskontojutuista,ku en oikeen livenä tunne ketään tai uskalla mennä mihinkään kirkon juttuihin.Mut laittakaa sähköpostia:[email protected]

12

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus ainoa vastaus

      Jeesus tuli vapauttamaan ihmiset kaikesta pahasta ja sielunvihollisen vallasta.

      "Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot." (1. Johanneksen kirje 3:8)

      Turvaudu Jeesukseen. Hän on saatanaa vahvempi. Mene vaikka jonkun papin puheille yksityisesti. Tai soita. Yhteystietoja löytyy Netistäkin.

    • Jumala on rakkaus

      Saatanan kanssa ei ole leikittelemistä, enkä tahdo millään tavoin epäillä tarinaasi. Kukaan muu kuin Jeesus ei voi auttaa. Olet tehnyt sopimuksen sielusi vihollisen kanssa, mutta se ei ole voimassa. Jokainen ihminen kuuluu Jumalalle, ei itselleen eikä Saatanalle. Et voi myydä sieluasi, koska et sitä omista niinkuin en minäkään voi myydä naapurin tonttia. saatana on valehtelija ja valheen isä, joka tahtoo pelolla ajaa sinua itsetuhoon ja pysyvään orjuuteen. Jeesus Kristus tuli tehdäkseen tyhjäksi perkeleen teot. Jeesus otti ristillään voiton Saatanasta. Valheen isä on yrittänyt saada sinut pilkkaamaan Jumalan pelastavaa uhria, viileskelemällä ja juomalla omaa verta. Tule Jeesuksen luo. Hän armahtaa ja antaa anteeksi. JEESUKSEN VERESSÄ ON VOITTO! Henkivallat ovat ihmiselle liian voimakkaat, mutta Jumala on voimakkaampi. Kun annat elämäsi Jeesukselle on hyvä ottaa yhteyttä uskoviin (vaikkapa sinne helluntaiseurakuntaan). Entiset ystäväsi saattavat käydä tällaisessa tilanteessa agressiivisiksi, jopa vaarallisiksi. ja siksi rohkaisen puhumaan tilanteesta uskoville avoimesti. Uskoisin että jossain kristillisessä kuntoutus-/palvelukeskuksessa saattaisi olla turvakotipaikka. Eli käytännön järjestelynä suosittelen paikkakunnan vaihtoa joksikin aikaa, kunnes tilanteet rauhoittuu ja pääset kasvamaan Jeesuksen tuntemisessa ja vahvistumaan uskossa. Jeesus sinua siunatkoon rakas ystävä.

      • Komppaan edellisiä kirjoittajia. Jeesuksen maahanvuotanut veri riittää ja on voimassa iankaikkisesti. Golgatalla Jeesus sai riemuvoiton saatanasta, joka taas kärsi siellä murskatappion. Risti on uskovalle voitonpaikka, joka kantaa iankaikkiseen elämään, pimeydestä valkeuteen, saatanan vallasta Jumalan luo. Tule seurakuntaan, niin voimme rukoilla puolestasi ja saat ystäviä rinnallesi.


    • keskustele sielunhoi
    • fearofthenight

      Moi!kiitti kaikille vastanneille,en viiti hirveän yksityiskohtasesti kertoa mun elämäst ettei tuu mtn ongelmia live-elämässä.Käytännös vähä vaikeeta lähtee sinne seurakuntaa,mut ehkä tästä jotenki selvii...En oo viel uskaltanu rukoilla ku pelkään et saatana sit kostaa sen mulle.Muutenki uskoontulo olis hirveän vaikeeta,vaikka oon sitä miettiny.Kaverit ei tykkäis ajatuksesta,vaikka munhan elämä tää on.ääh,oon ihan sekasin näistä kaikista jutuista=/mut joo,ulos en oo uskaltanu mennä.Nii,unohdin kertoa et oon täysikänen,jos se ny mihkään liittyy mitenkää.

      • no johan nyt!

        No haluatko pelastua s..tanan kynsistä vai et? Jos haluat, sinun on sanouduttava irti noista henkivalloista ja niistä ihmisistä, jotka niitä kannattavat ja annettava elämäsi Jeesukselle. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja Jumala kyllä suojelee omansa.

        Room. 8:38-39 "Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat,  39ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

        terv. adventisti


    • 234df

      Mielenterveystoimisto auttaa, jos oma pää ei riitä kertomaan milloin pitää pelleily puhaltaa poikki.

      • pyh!

        henkivalloissa ei kuule ole kyse mielenterveysongelmista, vaan suuresta ihmisen ja Jumalan vihollisesta.


    • benedi

      On kirjoitettu: " Ketä palvelemaan ja tottelemaan te antaudutte, sen palvelijoita te olette"

      Jos olette tehneet liiton eli sopimuksen itse s- kanssa kanssa, niin olet-s-palvelija.

      Kuitenkin pelastus Jumalalta on jo olemassa, jolla s- voitetaan.

      S-n voi voittaa vain Karitsan veren kautta, ja todistuksesi sanan kautta, tehän teitte liiton
      oman verenne kautta hänen kanssaan?

      Ja todistit s-tanasta, yhtä ja toista.
      Jos haluat riitauttaa asiasi s-tanan kanssa, etkä enää halua kulkea riitapuolesi kanssa...niin tee nyt elämän matkalla voitavasi että pääset hänestä sovussa eroon.

      En osaa sanoa, luovuttaako hän orjansa riitelemättä?

      Hän oli ennen kerubi , laajalti suojaavainen Hesekiel 28: 14,
      ja hänellä oli valtava viisaus.
      Hän oli kuin Jumal´olento-


      Kuitenkin jos valitset Kristuksen, niin Kristus ja Beliar eli s.na
      eivät kulje yhdessä, koska hekään eivät ole päässeet keskenään sopuun.
      Kristuksessa olet vapaa. Beliar han on henki olento..ja meillä ei ole taistelua lihaa vastaan, vaan henkiolentoja vastaan!

      Tee itsestäsi Jumalan temppeli, jossa Jumalan Pyhä Henki asuu,..sinne ei pahalla hengellä ole asiaa.

      Jos Belsebuub on nyt osa itseäsi, niin jos aiot vapautua hänestä, niin siitä syntyy riita...Jos olet s-tanasta, niin kuinka voit ajaa ulos s-tanan?

      Ainoastaan Kristus voi ajaa Jumalan Hengen avulla sinusta ulos riivaajan, itse et voi, sillä hän on sinua voimakkaampi ja monta kertaa viisaampi.

      Olet nyt kuin erämaassa, jossa kele-sinua kiusaa.

      " Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan per..leen
      kiusattavaksi." Matt 4: 1

      Jumalan Henki ei kuitenkaan sinua ole kiusannut, eikä ole vienyt sinua s-tanan kiusattavaksi..vaan synti joka sinussa asuu.
      Tämä suuri lohikäärme on se villitsijä, joka käy kuin kiljuva jalopeura etsien kenet hän saisi niellä!
      kts Ilm 12: 9
      Vihamies on kylvänyt peltoosi ( so. mieleesi,= sydän)
      lustetta, eli valhevehnää...olet nyt pahan lapsi, lustetta...
      ja lusteet kootaan maailman lopussa kimppuihin ja heitetään tuleen!

      Nyt, tänään kun kuulet Jumalan Pojan äänen, niin älä enää viivyttele, vaan anna Jeesuksen puhdistavan veren ajaa
      tuo sopimuskumppani tiehensä.

      Tee sopimus ja liitto Jeesuksen kanssa, niin hän pyyhkii liittosi s-tanan kanssa pois, ja tekee sen tyhjäksi-

      Sinun on sen jälkeen välttämätöntä todistaa Kristuksesta,
      muutoin ei ole näyttöä siitä, että olet vaihtanut Herraa!!

      Jumala sitoo eräänä päivänä Lusiferin kts. Ilm. 20: 2...koeta pian vapautua hänestä.

      Koska hän on henki, et voi mennä poliisin puheille..eivät he hengen kanssa ryhdy sotasille, eivätkä he voi vapauttaa
      sinua hänestä.

      Hänessä ei ole totuutta, hän on valehtelija ja valheen isä
      kts Joh 8: 44
      Kun hän puhuu sinulle, nyt kun aiot eroon hänestä, niin hän puhuu sinulle omaansa, että saisi sinut omanaan pitää.
      Mutta hän on valehtelija ja valheen isä.

      "Tee kaikki mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ei ole ajatusta eikä tekoa tuonelassa, jonne olet menossa"

      terv. [email protected]

    • Jumala ei halua satuttaa ihmistä. Jumala haluaa parantaa.
      Fyysinen kipu aiheuttaa elimistössä stressiä ja se saattaa jopa pysäyttää veren tulon, kun elimistön puolustusmekanismit käynnistyy korjaamaan vaurioitunutta kohtaa viiltelyn jälkeen. Näin Jumala on meidät rakentanut, että elimistömme korjaantuisi. Välineistön epäpuhtaudesta saatat saada vakavan bakteerin tai viruksen elimistöösi. Onko iho ja välineet sterillejä joilla viiltelet? Infektiot voivat johtaa raajan abultoimiseen. Ihon alle voi muodostua arpikudosta. Vahingossa voi mennä jänne ja voit menettää sen myötä sormen tai kämmenen lopullisesti. Valtimoon jos viilto osuu, niin silloin onkin jo kiire saada se tukittua ja uutta verta tilalle. Oletko valmis luopumaan kädestäsi tai raajastasi jota viiltelet ja palvelemaan lopun elämääsi paholaista, joka vie lopulta tuhoon ja kuolemaan? Peloista voi parantua, onhan Jumala voimakkaampi, kun paholainen.

      Jumalalla on sinua varten parempi suunnitelma, kun sillä jolle olet luvannut sielusi. Saalistaan tämä paholainen ei hevillä luovu, mutta Jumalan voima on suurempi ja Jeesus on jo voittanut paholaisen (s...), joten paholaisen valta on rajallinen ja hänen loppunsa tulee ajallaan. Helppoa elämää ei Jeesus ole luvannut uskovillekaan, mutta Hänen rauhansa on parempi, kun mikään muu.

      Jeesus on kuoleman kukistaja Ylösnoussut vapahtaja ja hänen verensä kautta on auennut meillä pääsy ikuiseen elämään. Enempää ei tarvitse verta vuodattaa. Ikuinen elämä vailla murheita, vailla kyyneliä, vailla sairauksia, todellinen vapaus kaikesta pahasta ja vain yksin Jeesuksen töiden tähden. Milta kuulostaa, uusi elämä matkakumppanina Jeesus? Hänet voi löytää Sanasta, jota raamattu tarjoaa ja rukous on silta luokse Jumalan. Jeesus nimessä on voima.

    • Heips.

      Löysin juuri tämän aivan sattumalta. Miten voit fearofthenight? Oletko käynyt seurakunnassa ja jutellut jokun uskossa olevan papin taikka pastorin / sielunhoitajan kanssa?

      Itselläni on jonkin verran tietoa mainitsemistasi asioista, joten jos olet edelleen kiinni samoissa piireissä niin laita tänne viestiä.

      Jeesuksessa on pelastus, eikä siihen Saatanalla ole mitään sanottavaa.

      Terv.

    • entinenvihanlapsi

      Vielä kuitenkin huomauttaisin,että vaikka on niin,että Jeesus on voittanut Perkeleen,uskovaiset eivät useatkaan todellisesti tiedä ja tajua,miltä Jeesus tuli ihmiskuntaa pelastamaan-poikkeuksen tähän todella tekevät he,jotka ovat pimeyden voimien kanssa joutuneet tekemisiin,heitä vain ei ole kovin montaa nykypäivän seurakunnissa,jotka ymmärtäisivät kokemusperäisesti,mistä on kyse. SIksi en neuvo sinua luottamaan kehen tahansa uskovaan,enkä puhumaan kenelle tahansa,vaan nimenomaisesti etsi heitä,jotka ovat kokeneet jotain samankaltaista kuin sinä ja vapautuneet. Suosittelen kirjaa Pimeyden Kuilusta-kertoo erää Aki Miettisen,entisen saatananpalvojan ja nykyisen uskovan,terinan-Vapauteen Kristus vapautti meidät! "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä ja minä autan sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua!" Jumala lupaa avun,kun huudamme totisesti Hänen puoleensa. Itsekkin pentuna noita spiritismihommeleita kokeilin ja lasit liikkuivat kenenkään koskematta,pelottavia hahmoja jne,juuri kuten kuvasit. Saatana demoneineen ovat tulleet varastamaan tappamaan ja tuhoamaan-JEESUS tuli,jotta meillä olisi iankaikkinen elämän ja lunastus synnistämme Hänen veressään! Jeesuksen veressä on voima!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe