Fundamentalismia islamilaisittain

MrSmithy

CASE1:

Armenialainen pastori Vahik Abrahamian (45) vapautettiin 29. elokuuta 2011 raskaan vankilavuoden jälkeen ja hän on nyt palanut perheensä luo. Turvallisuusagentit pidättivät pastori Abrahamianin sekä hänen vaimonsa Sonia Keshish Avanessianin ja perheen ystävät Arashin jaArezoun pastorin kodissa Hamedanin kaupungissa 4. syyskuuta 2010. Kaikki neljä pidettiin 44 päivää eristysselleissä ja tänä aikana heitä kuulusteltiin lakkaamatta ja kidutettiin henkisesti ja psykologisesti, eivätkä he saaneet ottaa yhteyttä perheisiinsä tai ystäviin. Tämän jälkeen heidät vietiin Hamedanin vankilan yleiselle osastolle ja kahdeksan kuukauden odotuksen jälkeen heidät todettiin vihdoin oikeudessa syyttömiksi. Heti tämän jälkeen Sonia, Arash jaArezou päästettiin vapaaksi, mutta pastori Vahik pidettiin vangittuna tähän asti.

Tämän vankilavuoden aikana uutistoimisto Farsi Christan News Network (FCNN) sai raportteja pastori Abrahamianin huonosta terveydentilasta ja myös vankilan surkeista hygieenisistä oloista, mikä lisäsi perheen, ystävien ja koko kristityn yhdyskunnan huolta. Myös kolmen muun vapautuminen lisäsi tuskaa.

On huomautettavaa, että vaikka Vahik on saanut Alankomaiden kansalaisuuden ja näin ollen voisi elää vaivatonta elämää Euroopassa, hän valitsi palata rakkaaseen maahansa, jossa hän yhdessä vaimonsa kanssa kaikin voimin ja rajallisilla resursseillaan pyrkii saavuttamaan ja tukemaan huumeiden väärinkäyttäjiä ja yhteiskunnan hyväksikäytettyjä.

********************

CASE2:

Pakistanin viranomaiset myöntävät talebanien murhanneen ministerin
Pakistanin poliisiviranomaiset ovat tunnustaneet, että vähemmistöministeri Shahbaz Bhattin murhan takana olivat talibanit. Islamabadin johtava poliisivirkailija, Bani Amin Khan, kertoi 24. elokuuta (2011) senaatin sisäasiainkomitealle, että ministeri Bhattin murhasi Tehreek-e-Taliban Pakistan. Khanin mukaan poliisi oli tunnistanut kaksi epäiltyä, mutta että nämä olivat paenneet ulkomaille (Dubaihin) ennen kuin heidät pystyttiin vangitsemaan.

Ministeri Shahbaz Bhatti murhattiin Islamabadissa 2. maaliskuuta 2011 ja hän oli jo ennen murhaa saanut lukuisia tappouhkauksia ääri-islamilaisilta tahoilta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Ja nytkö sä haluat taas tähän vastauksen anna manna taivaasta-fokusaatio? Se vastaa kysymykseen, millä tavalla on solmittava: Yhteys armolliseen Jumalaan antaa elämään kestävän perustan. (www.suomi24.fi)

      Moni terroristi, anteeksi prostitutoitu, kerskuu itsestään ja mainitsee näin tapansa oikeellisuuden. Voittaja/häviäjä (Jaak. 3:5)

      - Tuo kohta on elämäni perusta, eikä se kiinnostakkaan ketään, totesi joku.Totesin eilen, että olen löytynyt v-2007 katoamisilmoitusten ulkopuolelta.
      -No,niinpä oletkin.
      Kristitty: Mä en osaa tätä, voihki joku kristitty hysteerisesti.
      - MItä mä saan tästä taas?
      Minä: Mä vihaan töykeää ja tylyä taistelua. Isäni on joiltakin osin,,,,, Hmm. maaseudulta ja ilman florismia. Ts. leukakirurgisen yksinkertainen. Lähestymistapa on väärä. Hän käyttää päätä halkovaa yksinkertaisuutta, tyhjyyttä. Tämä olisi vuorovaikutuksen perusta. Mä olin terrori-suojien ulkopuolella, trilleri-eleen kohteena, trilleri-eleviittomassa. Erilaisia tarinoita elämässä ja ihmisistä, Jumaluudesta, vähän kuin helluntailaisuus.
      - Mä olen huutamishoitaja!
      - Olin työskennellyt lääkärinä seksiopetuksetta, mitä haet tällä ammatilla?
      - Miksi jatkat tätä käsittelyä, nuolematon seurakuntalainen.

      • Sinde vm-82

        Sokealla ei voi tuoda mulle silmiä!
        MItä mä niitä enää teen?
        Miksei tämä lääkäri ole mielisairaalassa?
        Ei sovi siihen.

        Teille on sattunut viranomaisvirhe:
        "Teidän on päästävä holhousrekisterillisesti mun tapetavaksi."
        Sen sinaa on olemassa julkinen ihmiskäsityksen vaihto, jota piti noudattaa.
        Ulla: Mikä tämä on?


      • Haistattaa;Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Sokealla ei voi tuoda mulle silmiä!
        MItä mä niitä enää teen?
        Miksei tämä lääkäri ole mielisairaalassa?
        Ei sovi siihen.

        Teille on sattunut viranomaisvirhe:
        "Teidän on päästävä holhousrekisterillisesti mun tapetavaksi."
        Sen sinaa on olemassa julkinen ihmiskäsityksen vaihto, jota piti noudattaa.
        Ulla: Mikä tämä on?

        Tämä lääkäri oli poistettava, hänellä ei ollut kallotukea. Olivatko sosiaaliryhmänne niin puutteelliset, etteivät kallot tukeutuneet?
        Ja ainako on rauhoittava? Tämä vain jatkuu ja jatkuu.
        Rauhoittava on edelleen ääneen ja kasvohermoihin.
        Ja näihin ei saakaan mennä näihin konfirmaatioihin
        - Ei ole sellaistakaan, sinne vain piti viimeksikin raahata poliisit.
        - No, mitä varten näihin ne poliisit tulee?
        - Sukupuolitautilainsäädäntöön, eli ALIAS-järjestelmään, se on kansainvälinen.
        - Minä en käsitä sukupuolitautilainsäädännön alias-järjestelmää, en käsitä tai tiedä, ettei se sisällä suisaidaalisuutta.


      • Eivoilähestyä:Sinde
        Haistattaa;Sinde-82 kirjoitti:

        Tämä lääkäri oli poistettava, hänellä ei ollut kallotukea. Olivatko sosiaaliryhmänne niin puutteelliset, etteivät kallot tukeutuneet?
        Ja ainako on rauhoittava? Tämä vain jatkuu ja jatkuu.
        Rauhoittava on edelleen ääneen ja kasvohermoihin.
        Ja näihin ei saakaan mennä näihin konfirmaatioihin
        - Ei ole sellaistakaan, sinne vain piti viimeksikin raahata poliisit.
        - No, mitä varten näihin ne poliisit tulee?
        - Sukupuolitautilainsäädäntöön, eli ALIAS-järjestelmään, se on kansainvälinen.
        - Minä en käsitä sukupuolitautilainsäädännön alias-järjestelmää, en käsitä tai tiedä, ettei se sisällä suisaidaalisuutta.

        Lääkäri saa määrätä psyykelääkkeitä vain väkivallan uhriksi hakeutuen.
        Pitää olla lapsenkasvatus luustolle, ei voi kukaan muu huolehtia.
        Kallo, opiskelu ja lapsi

        Suggestioita Jumalkäsityksistä ja ihmiskäsityksistä ja voivat olla
        - taloudellisia, terveydellisiä ja kritiikittömän ulkonäöllisiä
        - yhteiskunnallisia, automaattisia ja floristisen autonomisia.

        Määkö en saa mennä sinne toimistoon kasvohermottoman.
        Se katsotaan kasvohermoista, miten mä käyn mielisairaalassa siihen seksiin. Ne leijan lennätykset, ne on tosiaan määrätty laissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe