kummallista sinällään mutta olen noin 30v ja pidän edelleenkin ykköskaljasta. Se maistuu hyvälle ja olen korvannut limun sillä. Harmillista on se että se usein on suhteettoman kallista joten ostan sitä lähinnä Lidlistä.
Onko muita ykkösen ystäviä
I-olut
8
1702
Vastaukset
- ExJuoppo
Kesällä kuumana päivänä kylmä Koffin ykkönen maistuu aivan uskomattoman hyvälle...
ei prosentit ratkaise oluen laatua. - Män 42 wee
Minä pidän myös ykkösestä janojuomana. Lidlistä sa aivan kohtalaista kohtalaiseen hintaan.
- kaljasieppo87
kyllä ykkönen rulaa! ennen join keskimäärin kuusi olutta joka päivä, mut noin vuosi sitten vaihdoin ykköseen ja siinä oon pysynyt, ja edelleen menee keskimäärin ton kuus päivään, mutta mukavanpi kun ei tuu pikkupöhnää ja kiusausta juoda lisää..:P terveellisempää ja makukin on ihan ok, ainakin kun totuttelee hetken, oon huomannu kun nyt juo sitä kolmosta niin ainakin yleensä se sitten maistuu ihan kuralle..
Ykkösolusista suosittelen lämpimästi lidlin finkbrauta, joka on hinta saatu suhteeltaan ylivoimainen ykkönen, KAIKISTA oluista. Uusi karhun tumma ykkönen on kans todella hyvä, kolmanneksi paras on olvin ykönen, koffi ja lappari menee sit paremman puutteessa.
Tietääkö joku muista suomessa myytävistä ykkösistä, en ole oikein muita löytänyt kun nuo edellä mainitut..? - oluen juoja
Lildlistä saa kohtuullisen halvalla mutta kaikki merkit ei ole mielestäni hyviä - tosin en tykkää kaikista ns. suomalaistakaan...
Itse tykkäsin joskus Lahtelaisesta, mutta en tiedä onko sitä enää - en ole ainakaan nähnyt aikoihin... LapinKulta on mielestäni ok kans ;) Koffia juon vain "äärimmäisessä hädässä" - muut merkit ns. välikamaa...
Myös alkoholittomissa oluissa on ihan hyviä, mutta niissäkin eri merkeissä vaihtelua... - hölöbölö
Lapsuuden muisto.
Oli juhannus ja oltiin Ruotsissa (Halland) sukulaisten luona ja me penskat saatiin saunan jälkeen paikallista Lätt-öl eli paikallista ykköstä. Juotiin sitä bastussa ja bastun jälkeen oli hyvää ruokaa ja aikuiset joi akvaviittia ja ku kerta finnejä oltiin niin sit ne alko juomaan systemin vahvaa piiraa.
Tykkäsin pentuna ykkösestä ja se tuo hyviä lämpimiä muistoja mieleen. Aikuiset maistissa lauloi ja oli hyvää ruokaa ja saatiin mekin valvoa pitkään serkkujen kanssa - ,,,,,,
Olikos se ykkönen noin 2,26% alkoholia? Pari pulloa yhteenmenoon, on tullut vedettyä yhden A-oluen verran!
- alkoholi
On siinä enempi prosentteja, noin 2,27. Siitä se neloskalja tulee.
Riippuvuus mikä riippuvuus. Jopa A-klinikalla on hoidettu pilsnerin kittaajia!- huurre erruuh
Olipa asiantunteva kommentti olutkeskustelussa?? Elä sie kanna liikaa maailman murheita, ota sen sijaan huurteinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875