Kuinka paljon juotte kahvia päivässä?
Itsellä tulee juotua aamukahvia noin neljä kupillista.
Sitten siitä päivän mittaan tulee myöskin kursittua.
Entä mikä on parasta kahvia?
Itsellä : Juhlamokka, Presidentti, Saludo ja Costa rica
kahvin juonti
2
176
Vastaukset 2
- kahvitratti
Itse olen yrittänyt tarkoituksella vähentää kahvin juontia, mutta kyllä sitä ainakin aamulla ja päivällä tulee juotua; nykyään illalla harvemmin ellei ole vieraita / itse vieraisilla.
Juon vähän kaikkea kahvia, tosin ns. halpismerkeistä (Euroshopper / HyväOstos jne.) en niin välitä - niitä vain ns. äärimmäisessä hädässä. Muutoin juon mieluusti esim. CostaRicaa, JuhlaMokkaa, Saludoa ym.- 6+18
Töissä saa automaatista jotain hollantilaista pelikaani-kahvia, nelisen kuppia päivässä, tosin tämä vaatii illalla pari kuppia oikeaa mustaa teetä. Viikonloppuna itsekeitettyä Brazil-kahvia, nmmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721153
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun95899- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka31707- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536