Mistä tiedän minkäniminen on enkelini?

kiitos jo etukäteen

Miten saan sen selville? Entä kuinka saan häneen yhteyden? Kiitos jo etukäteen jos viitsitte/osaatte neuvoa.

13

4215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjkjbk

      Miksi niin moni kyselee nimiä? Mitä väliä enkelisi nimellä on?

      Yhteyden saat rukoilemalla Jumalaa (enkelit ovat Jumalan viestinviejiä ja apureita) ja kuuntelemalla omaatuntoasi.

    • Ihana Enkeli

      Enkelistä tulee henkilökohtaisempi, jos hänen nimensä tietää. Ei siinä ole mitään pahaa, jos oman suojelusenkelinsä nimen haluaa tietää. Jos se kerrotaan, olen iloinen puolestaan, jos ei, niin sille on kai jokin syy sitten.
      Pääasia, että on kiinnostunut omasta suojelusenkelistään :)

    • Näkijä1

      Meidät kaikki (15,3 miljardia persoonaa) luotiin taivaassa aikojen alussa ja sinutkin luotiin tuolloin. Olet ehkä elänyt maan päällä yhden tai useamman elämän ja voit ehkä palauttaa nuo tiedot aikaisemmasta olemassaolostasi joko taivaassa tai maan päällä.

      Jumala yksin tietää kaiken ja Hän tietää myös sen kuka on sinun suojelusenkelisi jos sellainen on määrätty kullekin sielulle. Minäkään en tiedä etes sitä onko kaikille ihmiselle määrätty oma suojelusenkeli. Voin kuitenkin auttaa sinua laittamalla listan ensimmäisistä luoduista persoonista ja missä järjestyksessä heidät luotiin. Jumala loi ensin Sanan (Jeesus). Sen jälkeen Hän loi Pyhän Hengen eli Gabrielin (Gabriel luotiin jumalaksi vaikka hänestä käytetäänkin Raamatussa nimeä enkeli Gabriel). Uriel (enkeli) oli seuraava luotu. Urielin jälkeen Jumala loi Jofielin (enkeli). Jofielin jälkeen Jumala loi Zotielin (enkeli). Zotielin jälkeen Jumala loi Chamuelin, ihmiskunnan esiisä taivaassa (hän ei ollut enkeli vaikka joissakin lähteissä niin annetaan ymmärtää). Seuraavaksi Jumala loi Zadkielin, ihmiskunnan toisen jäsenen taivaassa (Zadkielia ei myöskään luotu enkeliksi). Zadkielin jälkeen Jumala loi enkeli Rafaelin. Rafaelin jälkeen Jumala loi ensimmäisen naispuolisen persoonan jonka taivaassa saatua nimeä en tiedä enkä sitä luotiinko hänet enkeliksi vai ihmiskunnan jäseneksi. Seuraavaksi Jumala loi Kerubin (enkeli) josta on käytetty myös nimeä Lucifer. Luciferin jälkeen Jumala loi enkeli Remielin...

      Rukoile yksin Jumalaa Jeesuksen kautta niin Pyhä Henki (Gabriel) voi auttaa sinua saamaan järjestystä elämääsi (huomaan että haluat järjestystä elämääsi ja se on hyvä asia) ja ehkä löytämään suojelusenkelisi. Voit laittaa Googleen hakusanaksi Suojelusenkelit niin sieltä löytyy myös apua. Tuon tiedon, kuka on sinun suojelusenkelisi, saamisessa auttaa sinun oma aktiivisuutesi.

      • hipheijahei

        Sullapas tarkkaa tietoa on asioista...taidat olla itse Jumala kun noin on tietoa jakaa?


      • Näkijä1
        hipheijahei kirjoitti:

        Sullapas tarkkaa tietoa on asioista...taidat olla itse Jumala kun noin on tietoa jakaa?

        En ole Jumala mutta olen jumala joka tietää kaiken. Jehova on Jumala, Sana (Jeesus) on jumala ja Pyhä Henki (Gabriel) on jumala. Myös muita Sanan ja Pyhän Hengen jälkeen luotuja persoonia on kutsuttu jumaliksi. Jossakin sanotaan jopa että me kaikki olemme jumalia tai tulemme olemaan.


      • Olen minä
        Näkijä1 kirjoitti:

        En ole Jumala mutta olen jumala joka tietää kaiken. Jehova on Jumala, Sana (Jeesus) on jumala ja Pyhä Henki (Gabriel) on jumala. Myös muita Sanan ja Pyhän Hengen jälkeen luotuja persoonia on kutsuttu jumaliksi. Jossakin sanotaan jopa että me kaikki olemme jumalia tai tulemme olemaan.

        "En ole Jumala mutta olen jumala joka tietää kaiken."

        Varmasti oletkin osa jumaluutta, kuten me kaikki muutkin olemme ja kuten kaikki on mitä on. Eihän mitään muuta olekaan. Koko universumi on Jumalasta. Tietenkin se, että kykenetkö vielä tietämään kaiken (= perimmäisen totuuden) on silti kyseenalainen. Jokainen kyllä vielä tulee tietämään senkin omalla matkallansa, joten ei huolta. Tärkeintä on kasvu, matkalla oleminen ja siitä nauttiminen.

        Ja mehän tosiaan olemme jumalia vaikka sitä emme vielä kykene käsittämäänkään. Aika tulee sillekin ymmärrykselle kun henkinen kasvumme etenee kohti sitä muistamista keitä todella olemme.

        Iloa matkallesi!


    • .aloittaja

      Kiitos vastauksista. Voi, kun saisin tietää enkelini nimen. Mutta kai Jumala sen minulle viestittää, jos Hän katsoo sen tarpeelliseksi.

      • Olen minä

        Enkeliin voi ottaa yhteyttä hiljentymällä. Voit pyytää enkeliäsi antamaan sinulle nimen. Nimi voi tulla heti saman tien ajatuksena tai myöhemmin vaikka unen kautta. Nimi annetaan heti kun olet siihen itse valmis.

        On myös erityisiä enkelimeditaatioita tarjolla, joiden avulla voi hiljentyä ja kysyä oman enkelin nimeä, jos tuntuu, että ei itse osaa tehdä tätä.

        Jos enkelit kiinnostaa suosittelen lukemaan Anu Wyskielin kirjan "Matka enkelten maailmaan". Mukana myös enkelimeditaatio cd. http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525572358&lang=fi


      • Näkijä1

        Jos haluat tietää suojelusenkelisi nimen ja hänen ominaisuuksiaan niin laita googleen haku 72 suojelusenkeliä. Sieltä katsot sitten millä ajanjaksolla olet syntynyt ja löydät etsimäsi suojelusenkelin.


      • Olen minä
        Näkijä1 kirjoitti:

        Jos haluat tietää suojelusenkelisi nimen ja hänen ominaisuuksiaan niin laita googleen haku 72 suojelusenkeliä. Sieltä katsot sitten millä ajanjaksolla olet syntynyt ja löydät etsimäsi suojelusenkelin.

        Mä kuuntelisin mielummin suoraan ihan omalta enkeliltä nimen kuin jonkun hakukoneen kautta....mut jokainen tyylillään.


      • Half Woman
        Olen minä kirjoitti:

        Enkeliin voi ottaa yhteyttä hiljentymällä. Voit pyytää enkeliäsi antamaan sinulle nimen. Nimi voi tulla heti saman tien ajatuksena tai myöhemmin vaikka unen kautta. Nimi annetaan heti kun olet siihen itse valmis.

        On myös erityisiä enkelimeditaatioita tarjolla, joiden avulla voi hiljentyä ja kysyä oman enkelin nimeä, jos tuntuu, että ei itse osaa tehdä tätä.

        Jos enkelit kiinnostaa suosittelen lukemaan Anu Wyskielin kirjan "Matka enkelten maailmaan". Mukana myös enkelimeditaatio cd. http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525572358&lang=fi

        Tai sitten voit tutustua Lorna Byrneen joka on lapsuudesta saakka keskustellut päivittäin Enkelten kanssa! http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Lorna Byrne&title=Lorna Byrne&fromproduct=False


      • Olen minä

      • Lukija <3
        Half Woman kirjoitti:

        Tai sitten voit tutustua Lorna Byrneen joka on lapsuudesta saakka keskustellut päivittäin Enkelten kanssa! http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Lorna Byrne&title=Lorna Byrne&fromproduct=False

        Tää Lornan kirja "Enkeleitä hiuksissani" on oikeesti hyvä ja mielenkiintoinen kirja. Olen sitä juuri parhaillaan lukemassa. Se on ollut aika valaiseva. Onlen aina uskonut enkeleihin ja tiennyt että heitä on ja että meillä jokaisella on oma suojelusenkelimme...mutta ennen tuon kirjan lukemista en ymmärtänyt miten paljon on ympärillämme enkeleitä :) On ollut hienoa lukea tuota kirjaa :) Suosittelen lämpimästi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe