Akille..

anteeksi

Pyydän sinulta anteeksi , että vieläkin ajattelen sinua. Pyydän anteeksi , etten jättänyt turvallista suhdettani takiasi. Olen pahoillani , että vihaat minua ja pidät minua hirveänä ja rumana naisena. Olen pahoillani että meiden täytyy törmäillä muutamankerran vuodessa toisiimme yhteisten ystäviemme takia. Eniten olen pahoillani siitä , että ajattelen sinua vieläkin päivittäin ja kaipaan , ja sinut nähdessäni hyppää sydämmeni kurkkuun ja kaipaus tulee mieleeni. Viimeksikin joutusin baarissa katsomaan sinun nopeasti häipyvää selkääsi , sinulla on jo tyttöystävä.. Hän varmaan sopii sinulle paremmin kuin minä...

22

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

      Ihan vain mieleenkiinnosta kyselisin että kelle tää viesti oli oikeastaan kirjoitettu, meinaan että pieni tarkennus olis kohdallaan...niinku semmonen joku vihje vaiks...

      • anteeksi

        Hmm.. Tätä on vaikeaa tarkentaa , sillä tuskin sinä näille sivuille eksyisit. Ja voisi olla myös hyvin noloa ja kiusallista , jos tämän näkisit.. Kyllä sinä sen taas näit että minä mietin sinua kun törmättiin , ja olen hyvin nolona läpinäkyväisyydestäni.. Olen yksinkertaisesti täysi idiootti.. Sinulla ei kuulemma olekkaan enää tyttöystävää.. Olen vieläkin aivan jäässä...
        Mistäs päin maailmaa tarkennusta haetaan??


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Hmm.. Tätä on vaikeaa tarkentaa , sillä tuskin sinä näille sivuille eksyisit. Ja voisi olla myös hyvin noloa ja kiusallista , jos tämän näkisit.. Kyllä sinä sen taas näit että minä mietin sinua kun törmättiin , ja olen hyvin nolona läpinäkyväisyydestäni.. Olen yksinkertaisesti täysi idiootti.. Sinulla ei kuulemma olekkaan enää tyttöystävää.. Olen vieläkin aivan jäässä...
        Mistäs päin maailmaa tarkennusta haetaan??

        lisää vinkkejä? tuntuu jotenkin tutulta. ja 02-alue?

        ps.
        mun mielestä anteekspyynnöt pitäs kyllä sanoo toiselle.. se jää muuten vaivaamaan ikuisesti. helpottais varmaan oloa kummasti jos sen sais sanottua. ainaki ite näen asian näin.


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        lisää vinkkejä? tuntuu jotenkin tutulta. ja 02-alue?

        ps.
        mun mielestä anteekspyynnöt pitäs kyllä sanoo toiselle.. se jää muuten vaivaamaan ikuisesti. helpottais varmaan oloa kummasti jos sen sais sanottua. ainaki ite näen asian näin.

        Joo 02-alue.. oonhan mä yrittänytkin pyytää sulta anteeksi.. Se ei vaan tunnu onnistuvan.. Enkä yksinkertaisesti tiedä miten pyytäisin sulta anteeksi!! Soitan vaan ja sanon , että sori mä oon idiootti joka pilaa omankin elämänsä , vai??


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Joo 02-alue.. oonhan mä yrittänytkin pyytää sulta anteeksi.. Se ei vaan tunnu onnistuvan.. Enkä yksinkertaisesti tiedä miten pyytäisin sulta anteeksi!! Soitan vaan ja sanon , että sori mä oon idiootti joka pilaa omankin elämänsä , vai??

        vaikkapa niin. kaikista paras olis tietysti sanoo se kasvokkain,jolloin näkis et todella tarkotat sitä!


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        vaikkapa niin. kaikista paras olis tietysti sanoo se kasvokkain,jolloin näkis et todella tarkotat sitä!

        Niinhän se ois.. Mutta yritin taas viimeksi kun nähtiin , mutta ei siitä tullut mitään.. Oon tässä useamman päivän ajan aatellu kirjottaakkin ja kysellä ihan vaan kuulumisia.. Mutta tuntuu että pakka on niin sekaisin ettei siinäkään oo järkeä.. Mikset voi tehdä mulle asiaa helpommaksi??


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Niinhän se ois.. Mutta yritin taas viimeksi kun nähtiin , mutta ei siitä tullut mitään.. Oon tässä useamman päivän ajan aatellu kirjottaakkin ja kysellä ihan vaan kuulumisia.. Mutta tuntuu että pakka on niin sekaisin ettei siinäkään oo järkeä.. Mikset voi tehdä mulle asiaa helpommaksi??

        mut mitä pidempään asiaa pitkittää ni sen vaikeemmaks se käy.. ja ota huomioon et muillakin on tunteita.. ja oot ehkä loukannu niitä syvästi.. mut ikinä ei kannata luovuttaa,ennenku on puhunu kunnolla asiat selviks!


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        mut mitä pidempään asiaa pitkittää ni sen vaikeemmaks se käy.. ja ota huomioon et muillakin on tunteita.. ja oot ehkä loukannu niitä syvästi.. mut ikinä ei kannata luovuttaa,ennenku on puhunu kunnolla asiat selviks!

        joo , kyllä mä tiedän että oon loukannu ja loukkaan koko ajan.. Mutta kun mä en halua loukata itteäni enempää!!! Kun mä en vaa osaa tehä mitään..Tai no suoraan sanottuna EN USKALLA!! Miksi ihmeessä sä aattelisit mua vieläkin , onhan tää touhu jatkunut jo pidempään.. Ja välillä haukuit mut maan alimpaan rakoon , kun yritin ottaa yhteyttä ja ois ollu rohkeutta pyytää anteeksi!! Oon ite niin lyttyyn haukuttu omalla tahollani , että tuntuu kuin kiukulla menis vaa eteenpäi.. Ja sitten taas törmätään ja sotket mun kaikki hienot lupaukseni itselleni.. Anna armoa!!


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        mut mitä pidempään asiaa pitkittää ni sen vaikeemmaks se käy.. ja ota huomioon et muillakin on tunteita.. ja oot ehkä loukannu niitä syvästi.. mut ikinä ei kannata luovuttaa,ennenku on puhunu kunnolla asiat selviks!

        Hmm.. Oiskohan liikaa pyydetty , jos antaisit jonkun vihjeen , mistä tietäisin että se oot just sä?? Kiitos kuitenkin kaikesta avusta..


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        joo , kyllä mä tiedän että oon loukannu ja loukkaan koko ajan.. Mutta kun mä en halua loukata itteäni enempää!!! Kun mä en vaa osaa tehä mitään..Tai no suoraan sanottuna EN USKALLA!! Miksi ihmeessä sä aattelisit mua vieläkin , onhan tää touhu jatkunut jo pidempään.. Ja välillä haukuit mut maan alimpaan rakoon , kun yritin ottaa yhteyttä ja ois ollu rohkeutta pyytää anteeksi!! Oon ite niin lyttyyn haukuttu omalla tahollani , että tuntuu kuin kiukulla menis vaa eteenpäi.. Ja sitten taas törmätään ja sotket mun kaikki hienot lupaukseni itselleni.. Anna armoa!!

        siit on vaan molemmille haittaa,jos ei asiaa selvitetä! ja jos tunteet jotakuta kohtaan on iatoja,ni ne kestää kyllä ikuisuuden.. vaikka olis kuinka katkera tai vihanen.. mut oikeesti kannattaa ol sitkee vaan.. ja sanoo mitä ite tuntee.. ja pakottaa toisen kuuntelemaan!


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Hmm.. Oiskohan liikaa pyydetty , jos antaisit jonkun vihjeen , mistä tietäisin että se oot just sä?? Kiitos kuitenkin kaikesta avusta..

        tuskin oon kyl se oikee henkilö sulle, mut jotenki tuntu vaan tutulta.. lukioaikoina tavattu?


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        siit on vaan molemmille haittaa,jos ei asiaa selvitetä! ja jos tunteet jotakuta kohtaan on iatoja,ni ne kestää kyllä ikuisuuden.. vaikka olis kuinka katkera tai vihanen.. mut oikeesti kannattaa ol sitkee vaan.. ja sanoo mitä ite tuntee.. ja pakottaa toisen kuuntelemaan!

        Hmmmm , kyllä nyt mietityttää.. Missä mä sut tapaan?? Saunailloissa ja baareissa?? Nekin on kyll aika harvinaisia.. Lähe siinä sitten selittelee, kun jompi kumpi on promilleis.... Oikeesti, voisit kyl antaa jonkun vihjeen itestäs , että tietäisin että ootko se sä , vai ulkopuolinen joka saa mut miettimään..


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        tuskin oon kyl se oikee henkilö sulle, mut jotenki tuntu vaan tutulta.. lukioaikoina tavattu?

        Joo , no sillon ollaa ekan kerran tavattu , mutta ei olla oltu samassa lukiossa.. Ollaa kyllä ihan lähiaikoinakin törmätty. Et oo se oikee.. HARMI!! :,(


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Joo , no sillon ollaa ekan kerran tavattu , mutta ei olla oltu samassa lukiossa.. Ollaa kyllä ihan lähiaikoinakin törmätty. Et oo se oikee.. HARMI!! :,(

        niinpä.. mut oikeesti jos sun tunteet on aitoja,ni älä unohdaniitä,äläkä lannistu!


      • anteeksi
        joku toinen kirjoitti:

        niinpä.. mut oikeesti jos sun tunteet on aitoja,ni älä unohdaniitä,äläkä lannistu!

        Helpommin sanottu kuin tehty.. Onnea myös sulle!! Älä piinaa sitä naista!! Kirjota tai soita sille.. Lupaathan??


      • joku toinen
        anteeksi kirjoitti:

        Helpommin sanottu kuin tehty.. Onnea myös sulle!! Älä piinaa sitä naista!! Kirjota tai soita sille.. Lupaathan??

        tosiaan helpommin sanottu kuin tehty.. mut yritetään rohkaistua molemmat!! :)


      • Joku
        joku toinen kirjoitti:

        tosiaan helpommin sanottu kuin tehty.. mut yritetään rohkaistua molemmat!! :)

        No huh huh, keitä Akeja tässä tarkoitetaan, en tajua että mitä ihmissuhdesotkua tässä oikein setvitään, taidan olla ulkopuolinen henkilö tässä sekoilussa, no harmi, eikö joku voisi vielä vähän tarkentaa kuka oli kukin niin saisi jonkunlaista selvyyttä...


      • anteeksi
        Joku kirjoitti:

        No huh huh, keitä Akeja tässä tarkoitetaan, en tajua että mitä ihmissuhdesotkua tässä oikein setvitään, taidan olla ulkopuolinen henkilö tässä sekoilussa, no harmi, eikö joku voisi vielä vähän tarkentaa kuka oli kukin niin saisi jonkunlaista selvyyttä...

        Tässä selvitettiin väärän Akin kanssa hyvin suurta ja sotkuista ihmissuhdesoppaa.. Eihän tätä itsekkään tajua.. Mutta näin se asia vaan on.. Ykkösviesti on yhä voimassa..


      • anteeksi
        Joku kirjoitti:

        No huh huh, keitä Akeja tässä tarkoitetaan, en tajua että mitä ihmissuhdesotkua tässä oikein setvitään, taidan olla ulkopuolinen henkilö tässä sekoilussa, no harmi, eikö joku voisi vielä vähän tarkentaa kuka oli kukin niin saisi jonkunlaista selvyyttä...

        Kukas sinä sitten olet?? Voisitko sinä olla se jota etsin? Mistä minä sinut tunnistan??


      • anteeksi

        Oletko jo kadonnut? Ehkä olet etsimäni..


      • Joku
        anteeksi kirjoitti:

        Oletko jo kadonnut? Ehkä olet etsimäni..

        No kerro mulle jotain olennaista, niin tulee sekin asia selväksi, on tyhmää kirjoittaa tänne yhtään mitään koska en oo kuitenkaan se jota etsit, mä en oo tehnyt mitään mistä voisit kirjoittaa mulle ja myös anteeksi pyyntösikin tuntuu oudolta.. ja saatikka että olisin ollut baareissa niin selvänä että mä kävelisin sieltä pois, pikemminkin yleensä ryömin sieltä...Kerro sitten että vaikka että minkäväriset silmät mulla on??kerro joku meidän yhteinen kokemuksemme vaikka, ehkä sitten muistaisin...


      • anteeksi
        Joku kirjoitti:

        No kerro mulle jotain olennaista, niin tulee sekin asia selväksi, on tyhmää kirjoittaa tänne yhtään mitään koska en oo kuitenkaan se jota etsit, mä en oo tehnyt mitään mistä voisit kirjoittaa mulle ja myös anteeksi pyyntösikin tuntuu oudolta.. ja saatikka että olisin ollut baareissa niin selvänä että mä kävelisin sieltä pois, pikemminkin yleensä ryömin sieltä...Kerro sitten että vaikka että minkäväriset silmät mulla on??kerro joku meidän yhteinen kokemuksemme vaikka, ehkä sitten muistaisin...

        Olen mielestäsi tällä hetkellä häirikkö , oletettavasti.. joten et ole etsimäni. Saunaillat&häät ovat olleet hauskoja yhteisiä tapahtumia. Silmäni ovat siniset.
        Ota ihan rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe