Pekalle

surusilmä

Anteeksi, että uuvutin sinut jatkuvalla pahalla ololla elämäni suuren kriisin takia ja lakkasit rakastamasta minua. Rakastan sinua aina - mutta sillä ei taida olla enää mitään merkitystä. Et varmaan saa tätäkään vistiä, mutta parempi huutaa tyhjyyteen kuin vaieta kokonaan. Paha olo siitä, että aiheutin sinulle surua kalvaa minua vielä välillä. Kaipaan ja rakastan sinua syvästi, mutta minä en merkitse sinulle enää yhtään mitään.
Olen pahoillani kaikesta.

4

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks P....

      Voih,oletko nyt ihan varma,tunteistani.
      Laittaisit viestiä,tai ottaisit yhteyttä ja kertoisit.Tietäisimme molemmat,miksi niin tapahtui.
      Muistat varmaan,että minun kanssa voit puhua kaikista asioista ;=))

      • surusilmä

        Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä pitkiin aikoihin, vaikka siihen on ollut koko ajan mahdollisuus.

        Sinulle on aina paikka sydämessäni, vaikka minusta et enää välitäkkään, tiedäthän sen.

        Viime viikolla olit mielessäni usein, johtuen varmaankin siitä koska unessani koin kaikista yhteisistä kokemuksistamme juuri sen ensisuudelmamme toistamiseen. Se tuntui jotenkin niin todelliselta ja uskomattoman hyvältä. Aamun koittaessa todellisuus kuitenkin iski vasten kasvojani.. Jokin osa minussa ei todellakaan halua päästää otetta sinusta, mutta muutakaan en voi... ;(


      • Yks P....
        surusilmä kirjoitti:

        Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä pitkiin aikoihin, vaikka siihen on ollut koko ajan mahdollisuus.

        Sinulle on aina paikka sydämessäni, vaikka minusta et enää välitäkkään, tiedäthän sen.

        Viime viikolla olit mielessäni usein, johtuen varmaankin siitä koska unessani koin kaikista yhteisistä kokemuksistamme juuri sen ensisuudelmamme toistamiseen. Se tuntui jotenkin niin todelliselta ja uskomattoman hyvältä. Aamun koittaessa todellisuus kuitenkin iski vasten kasvojani.. Jokin osa minussa ei todellakaan halua päästää otetta sinusta, mutta muutakaan en voi... ;(

        "Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä pitkiin aikoihin, vaikka siihen on ollut koko ajan mahdollisuus".Miksi et itse ole ilmoitellut,äläkä vastaa,no kun mä luulin!

        "Sinulle on aina paikka sydämessäni, vaikka minusta et enää välitäkkään, tiedäthän sen."JOS tollai tuntee toista kohtaan,luulis ottavan yhteyksiä.
        Onhan se tietysti helpompaa,tääl nimettömänä raapustaa ja itkeä kotona,kun ei musta kukaan välitä.


      • surusilmä
        Yks P.... kirjoitti:

        "Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä pitkiin aikoihin, vaikka siihen on ollut koko ajan mahdollisuus".Miksi et itse ole ilmoitellut,äläkä vastaa,no kun mä luulin!

        "Sinulle on aina paikka sydämessäni, vaikka minusta et enää välitäkkään, tiedäthän sen."JOS tollai tuntee toista kohtaan,luulis ottavan yhteyksiä.
        Onhan se tietysti helpompaa,tääl nimettömänä raapustaa ja itkeä kotona,kun ei musta kukaan välitä.

        Sovittiinhan me niin, että sinä otat yhteyttä, mikäli mielesi joskus tekee nähdä. Sitä yhteydenottoa ei vain ole kuulunut, joten mitäpä muutakaan voin kuin raapustella tänne nimettömänä. Aika parantaa haavat, ainakin toivottavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe