Jatkoaika-sivuston keskustelupalstalla kuhisee. Yksi palstan moderaattoreista epähuomiossa paljasti itsensä, joka on johtanut ennennäkemättömään salailuoperaatioon ja viestien poistamiseen. Tuo moderaattori on nimimerkki Jyty.
Jyty on jatkoajan moderaattori
11
679
Vastaukset
- tt66
so?
- flonaldo
totta se on http://imageshack.us/f/851/40727014.jpg/
- modesetä
Miten se tosta viestistä ilmenee?
- 7777777777777
modesetä kirjoitti:
Miten se tosta viestistä ilmenee?
Vain modeoikeudet omistava pystyy muokkaamaan toisen nickin kirjoituksia...
- modetäti
7777777777777 kirjoitti:
kiitti
- 432424242
7777777777777 kirjoitti:
Kovin vaikeaa se onkin muokkailla kuvia?
- 2+18
432424242 kirjoitti:
Kovin vaikeaa se onkin muokkailla kuvia?
Tuo viesti oli usean päivän ajan julkisesti nähtävilla Jatkoajassa. Et tainnut sitä siellä nähdä? Minä näin, joten tuo linkattu kuva ei ole väärennetty.
- ex-JanJ
Myös Daespoo on ainakin pari vuotta sitten ollut mode.
Minulla on toisella koneellani kuvakaappaus jossa Daespoo vastaa hänelle esitettyyn kysymykseen nikillä "moderaattorit". Jonkin ajan päästä tuo onkin kadonnut ja tilalla on vastaus omalla nikillä.
Selittäisi senkin miksi kaveri saa trollata jatkuvasti tuossa kysymyksiä moderaattoreille -ketjussa...- vielä ja:ssa mukana
Laitappa linkkiä kuten joku tuossa aiemmin teki.
- Hienoa menoa
Jostain kumman syystä Daespoo on lopettanut kirjoittelun. Siis nimimerkillä Daespoo. Luulee varmaan, että palstalla ei tiedetä hänen kaksoisroolistaan trollaajana ja moderaattorina.
- Afinogenov61
Linkkiä kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297