Olen paha ihminen, joka on pettänyt ja valehdellut. Lopetan sellaisen nyt tähän paikkaan. Antakaa anteeksi, kaikki tulee syytöksenä itseltä itselleni niskaan. Ihan kauhea olo.
Anna anteeksi rakkaani kun en ihan kertonut totuutta, sillä en halua sinun hajoavan. En kestä, että melkein petin sinut. Anna anteeksi, olen jättänyt kertomatta sinulle jotakin sellaista, koska pelkään että jätät minut. En ollut silloin ihan tolkuissani. Inhoan itseäni, koska välitän vain sinusta.
Nyt tämä saa loppua ja raja on tässä. En ikinä halua loukata sinua.
Anna anteeksi/Antakaa anteeksi
voiminuapientä
3
208
Vastaukset
- jk
vai n iin
- saat
Tuon juuri haluisinkin kuulla. Saat anteeksi koska tunnut olevan tosissasi.
- Elämä on.
Voi pientä, koita nyt vaan kestää seuraukset. Voi olla että pahinta on, kun jätit kertomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764