Pedofiilia & insesti | kerro ja kuole

lintuemo vetten pääl

Pedofilia&insesti tai sen uhka perheessä ja kuka tapetaan tai laitetaan mielisairaalahoitoon .

Ketjussa Normisynti vai rikoksista rumin??
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9811104
on tästä samasta aiheesta keskustelua.
Mutta moniko noista omahyväisistä syyttelijöistä on aikuisten oikeasti miettinyt, millaista on paljastaa pedofiili? Että siinä voi mennä lapset, maine, voi joutua mielisairaalaan tai tulla tapetuksi.

Miten perheenäiti toimii, jos huomaa aviomiehessään ja lastensa isässä näitä piirteitä? Mitään ei ole tapahtunut mutta sen suuntaista käytöstä.
Äidin oma ja lasten elämä, kotitalo ja toimeentulo ovat vaakalaudalla.
Kun äiti puhuu asiasta isälle, tämä kauhistelee sellaisen olevan kuin murha, mutta silti vaan innostuu äitiä kiusaamaan ja käyttäytymään tökerön lähentelevästi lapsia kohtaan
Isä sanoo "Ei ole todistajia", kun äiti puhuu sukulaisilleen.
Äidin sukulaiset eivät voi uskoa tuollaista ja arvelevat äidin seonneen päästään ja tarvitsevan hoitoa. Sukulaiset lupaavat lähettää jonkun perheen luo asumaan ja avuksi. Äiti kieltäytyy tästä avusta, joka vaan pahentaisi tilannetta, kun isäntä saisi esittää fiksua ja hän äiti olisi sekopäisyytensä takia oman sukulaisensa tarkkailussa.
Isä vetää äitiä kuonoon. Äidin sukulaiset ymärtävät, että meneehän siinä miehellä hermo, kun akka noin sekoilee.
Äiti tuntee, että nyt menee henki, jos en kerro naapureille lyönneistä, ja kertoo - toiveenaan, että naapurit tarkkailevat tilannetta kuten tietysti tekevätkin.
Äiti menee kriisiapuun nyrkiniskun tähden ja kertoo arkaillen ja todella hiljalleen ja vähitellen asian todellista laitaakin. Isä saadaan käymään kerran kriisiavussa mutta kerraksi se jää, koska kyselivät suhtautumista perheen tyttäriin.
Kriisiavussa ei tartuta pedofiili/insestiasiaan sen kummemmin. Äiti itse käy muutaman kerran kriisiavussa ja kun on työssä käyvä ihminen (työssäkäyvä on harvinaisuus kriisiavussa...), niin kriisiavussa ihailevat ja ajattelevat, että pärjää.
Äiti tietää, että on aivan yksin. Muistaa, miten Raamatussa käveltiin vetten päällä. Heureka! Se on mahdollista! Niin äiti yrittää vetten päällä kävelyä. Eksyttää kuin emolintu petoa poikasten luota. Ryömii. Kompuroi. Kaatuu. Perhe hajoaa mutta poikaset selviävät, kukaan ei koskenut poikasiin.

"Ei ole todistajia"
Mitään ei tapahtunut.
Hullu akka.

Ja sille hullulle akalle ei presidentti myönnä äitienpävänä Suomen Valkoisen Ruusun I lk:n mitalia kultaristein ja oma sukunsakin on ja pysyy sitä mieltä, että hullu akka.
Sen pituinen se.

Julkaistu Kirkko kuulolla-palstalla 19.4.2011
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9814290

21

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma kokemus

Tässä se toinen puolil, joka ei aina tule esille.

Erittäin hyvä kirjoitus ja jokaisen keskustelijan soisi tämän lukevan ajatuksen kanssa.

Tällaisen tilanteen kanssa kamppailevia pitää auttaa.

SRK:n perhetyö, missä olet?

• Asia selvitettävä.

Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole, kuin yrittää saada mies kiinni itse teosta. Sen jälkeen vaan rikosilmoitus kehiin. Ei pedofiilille puhuminen ja hänen kanssaan asiasta riiteleminen aiheuta tosiaankaan mitään muuta kuin leiman omaan otsaan!

• lintuemo vetten pääl

Asia selvitettävä. (13.9.2011 07:46)
        "Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole, kuin yrittää saada mies kiinni itse teosta. Sen jälkeen vaan rikosilmoitus kehiin."

Ei kukaan äiti voi odottaa "itse tekoa" lapselleen saadakseen kiinni ja todistaakseen olevansa oikeassa ja säilyttääkseen kunniansa.
        Äidille tärkeämpi omaa mainetta ja kunniaa ovat lapset - ainakin pitäisi olla.
        Tosin ei mieleltään sairaaksi luokiteltu äiti - saatikka mielisairaalaan sullottu äiti - lapsiaan kykene suojelemaan. Ja mielisairaalaan joutuminen on aivan realistinen uhkakuva sekin tällaisissa tapauksissa.
        Pedofiilit&insestin harjoittajat ampuvat kovilla. He ovat rikollisia ja tietävät sen ja myös sen mikä rangaistus heitä odottaa, jos jäävät kiinni. Ei heidän kanssaan ole leikkimistä.

• ber7
        lintuemo vetten pääl kirjoitti:

"Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole, kuin yrittää saada mies kiinni itse teosta. Sen jälkeen vaan rikosilmoitus kehiin."

Ei kukaan äiti voi odottaa "itse tekoa" lapselleen saadakseen kiinni ja todistaakseen olevansa oikeassa ja säilyttääkseen kunniansa.
        Tosin ei mieleltään sairaaksi luokiteltu äiti - saatikka mielisairaalaan sullottu äiti - lapsiaan kykene suojelemaan. Ja mielisairaalaan joutuminen on aivan realistinen uhkakuva sekin tällaisissa tapauksissa.
        Pedofiilit&insestin harjoittajat ampuvat kovilla. He ovat rikollisia ja tietävät sen ja myös sen mikä rangaistus heitä odottaa, jos jäävät kiinni. Ei heidän kanssaan ole leikkimistä.

Kirjoituksesi on erittäin valaiseva ja varteenotettava. Tällaisissa tapauksissa miltei ainoa mahdollisuus on heittää äijä pihalle. Mutta sekään ei aina toimi. Jos mies on ollut pääasiallinen elättäjä, niin rahat on äkkiä lopussa ja talot myynnissä. Lisäksi avioeroa pidetään suurena syntinä.

Jos mies nauttii ympäristön kunnioitusta, niin on myös täysin mahdollista, että ero-oikeudenkäynnissä lapset tuomitaankin isälle, ja äitiparka todetaankin puolihulluksi. Näin voidaan mennä ojasta allikkoon. Teki nin tai näin, niin aina väärinpäin.

• Mitä sitten?

Eli mitä mielestäsi pitäisi tehdä?

• lintuemo vetten pääl
        Mitä sitten? kirjoitti:

Eli mitä mielestäsi pitäisi tehdä?

Mitä sitten? kyselee neuvottomana
        "Eli mitä mielestäsi pitäisi tehdä?"

Sitä olisi aiheellista SRK:n n miettiä ja suunnitella!
        Herätkää siellä SRK:n perhetyössä.

Mitä sitten, nikki Mitä sitten?, teet äitien auttamiseksi?

• Oikeutta uhreille!

Mitä sitten? kyselee neuvottomana
        "Eli mitä mielestäsi pitäisi tehdä?"

Sitä olisi aiheellista SRK:n n miettiä ja suunnitella!
        Herätkää siellä SRK:n perhetyössä.

Mitä sitten, nikki Mitä sitten?, teet äitien auttamiseksi?

Kysyin sinulta nimimerkillä "Mitä siten?", koska ajattelin sinulla olevan jonkun hyvän ratkaisun tähän vaikeaan asiaan.

Olen syntynyt vl-perheeseen, mutta eronnut hoitokokousten vuoksi jo 80-luvulla. Tiettyjen mutkien kautta olen saanut tietooni runsaasti vl-pedofiliatapauksia ja olen joutunut olemaan mukana useiden rikosilmoitusten tekemisessä jne... Jouduin jopa ilmiantamaan hyvän ystäväni, kun todisteet olivat raskauttavat, joten tiedän mitä on jaakobinpaini asian kanssa.

Minusta tuossa epäilyvaiheessa, jossa epäilty kiistää kaiken mutta epäily on vahva, varmaan ainoa keino on viedä lapset neuvolan kautta psykologille (ottavat nimittäin asian vakavasti -ainakin kokemukseni mukaan). Olen nähnyt, millaisia testejä lapsille tehdään ja luotan sieltä tulevan valaistusta asiaan. Yksityinen psykologi on tietenkin "vähemmän julkinen" keino...

Sen me jokainen toki tiedämme, ettei hyväksikäyttäjä itse tunnusta, vaikka millä yrittäisi. Eivät ole myöntäneet syyllisyyttään edes oikeudessa.

• lintuemo vetten pääl
        Oikeutta uhreille! kirjoitti:

Kysyin sinulta nimimerkillä "Mitä siten?", koska ajattelin sinulla olevan jonkun hyvän ratkaisun tähän vaikeaan asiaan.

Olen syntynyt vl-perheeseen, mutta eronnut hoitokokousten vuoksi jo 80-luvulla. Tiettyjen mutkien kautta olen saanut tietooni runsaasti vl-pedofiliatapauksia ja olen joutunut olemaan mukana useiden rikosilmoitusten tekemisessä jne... Jouduin jopa ilmiantamaan hyvän ystäväni, kun todisteet olivat raskauttavat, joten tiedän mitä on jaakobinpaini asian kanssa.

Minusta tuossa epäilyvaiheessa, jossa epäilty kiistää kaiken mutta epäily on vahva, varmaan ainoa keino on viedä lapset neuvolan kautta psykologille (ottavat nimittäin asian vakavasti -ainakin kokemukseni mukaan). Olen nähnyt, millaisia testejä lapsille tehdään ja luotan sieltä tulevan valaistusta asiaan. Yksityinen psykologi on tietenkin "vähemmän julkinen" keino...

Sen me jokainen toki tiedämme, ettei hyväksikäyttäjä itse tunnusta, vaikka millä yrittäisi. Eivät ole myöntäneet syyllisyyttään edes oikeudessa.

nimim. Oikeutta uhreille! 14.9.2011 07:45

- Hienoa kuulla, että olet ollut vaikeassa ja ahdistavassa asiassa apuna.

Arvelit minulla "olevan jonkun hyvän ratkaisun tähän vaikeaan asiaan."
        - tuohon tilanteeseen, kun mitään varsinaisesti ei ole vielä tapahtunut eikä äiti todellakaan halua mitään tapahtuvankaan, on vaikea antaa yhtä ratkaisua, jolla kaikki kaikilla hoituu.
        Vetten päällä kuivin jaloin kävelemisen taito on tarpeen = horjumaton usko siihen, että selviää.
        Tuossa tilanteessa tarvittaisiin ainakin ihmistä, joka ottaa todesta äidin huolen. Se äidin huoli voi olla joskus kuviteltukin ja aiheeton joten siihenkin vaihtoehtoon on hyvä varautua.
        Aikuinen äiti näkee uhan ja kuulee lasten puheista, vaikkeivat lapset sitä huomaa, kun eivät tuollaista uhkaa tiedä olevan olemassakaan. Varsin pienetkin lapset noteeraavat omituiset touhut sellaisiksi, josta kertovat äidille. Oman kokemukseni mukaan pienet 3-5 v. ovat herkempiä kuin kouluikäiset huomaamaan ja kertomaan huolensa äidille ja sen että eivät tahdo olla isän hoidossa vaan pyytävät äitiä tulemaan työstä kotiin kesken päivän.

• FarmarinVaimo

pedofiili tuomio on ja kuluvat olla useita vuosia ehdotonta vankeutta ja siksi nämä rikolliset suojelevat toisiaan tekevät kaikensa ettei totuus tule julki ja yrittävät välttää vankilatuomion ja moni onnistuu siinä mutta itse Jumala näkee kaiken tämän ja me tiedämme että he joutuvat viellä Jumalan eteen.
        Alastomana ihminen syntyy ja alastomana täältä lähtee. Vain tässä maallisessa ajassa voi saada synnit anteeksi ja tehdä parannus ja sovittaa omat rikokset.

• SALATAAN KAIKKI!
        FarmarinVaimo kirjoitti:

pedofiili tuomio on ja kuluvat olla useita vuosia ehdotonta vankeutta ja siksi nämä rikolliset suojelevat toisiaan tekevät kaikensa ettei totuus tule julki ja yrittävät välttää vankilatuomion ja moni onnistuu siinä mutta itse Jumala näkee kaiken tämän ja me tiedämme että he joutuvat viellä Jumalan eteen.
        Alastomana ihminen syntyy ja alastomana täältä lähtee. Vain tässä maallisessa ajassa voi saada synnit anteeksi ja tehdä parannus ja sovittaa omat rikokset.

SRK:n johtokunta myösni vastuuvapauden puheenjohtajalleen Olavi Voittoselle kolmea sukupolvea koskettavan vl-pedofiliavyyhdin salaamisesta ihan tuosta vaan. Asiasta on mustaa valkoisella SRK:n 7.4.2011 päiväämässä lehdistötiedotteessa!

• lintuemo vetten pääl

Onko palstalla heitä, jotka ovat taistelleet samanlaisen kamppailun lastensa puolesta?

Onko heitä, jotka näkevät juuri nyt tai ovat nähneet tai tietävät tällaisesta jonkun äidin taistelusta.

Miten kävi noissa lasten suojelemisyrityksissä?

Ajattelisin, että täytyy tällaisia äitien taisteluja olla.
      Ei voi olla mahdollista, että kaikki vl-äidit nostavat vaan kätensä avuttomina pystyyn ja suojelevat insesti-isää.
      Vai voiko?

• esdfbv893n332

Aihe on aivan hirvittävä tabu.

Tapauksia ei ole monia, mutta yksikin on liikaa.

Vl-ihmisten on vaikea asettua toistensa avuksi näissä tilanteissa. Uhri jää helposti yksin. En tiedä, mitä he pelkäävät, ehkä sitä että tulee hoitokokous ja joutuu hoidettavaksi. Jätetään surkeimmat meistä oman onnensa nojaan. Ei uskalleta kohdata asioita.

Tähän tarvittaisiin apua.

Sitten pitää vielä muistaa se, että insesti-korttia käytetään joskus riitaisissa eroissa perusteetta. Siinä pilataan sitten syyttömän isän maine vuosiksi. Surkea elämä.

• lintuemo vetten pääl

Miten voi olla näin hiljaista tämän aiheen kanssa...

Luulisi, että monet äidit ovat kamppailleet asian kanssa.
      Niin monta insestitapausta on paljastunut, että on jonkun äideista täytynyt huomata uhka ennen rikoksia.

Entä miten äidit toimivat havaittuaan miehensä insestirikoksen?
      Kun en ole huomannut äitien aloittaneen oikeusprosesseja vaan insestiuhreiksi joutuneet lapset ovat aikuistuttuaan sen vasta tehneet.

• Missä äidinrakkaus?

Täällä on asiasta keskusteltu jo vuosia sitten. VL:t perustelevat ja puolustavat vl-pedofiiliperheiden äitien vaikenemista sillä, ettei perheen äitiä voi lain mukaan rangaista miehensä rikoksen salaamisesta.

Näin lain mukaan todellakin on. Mutta missä on äidinrakkaus? Millainen äiti antaa miehen raiskata omia lapsiaan kotonaan vuosikausia, vaikka ei saakaan rangaistusta rikoksen salaamisesta?

• lintuemo vetten pääl
        Missä äidinrakkaus? kirjoitti:

Täällä on asiasta keskusteltu jo vuosia sitten. VL:t perustelevat ja puolustavat vl-pedofiiliperheiden äitien vaikenemista sillä, ettei perheen äitiä voi lain mukaan rangaista miehensä rikoksen salaamisesta.

Näin lain mukaan todellakin on. Mutta missä on äidinrakkaus? Millainen äiti antaa miehen raiskata omia lapsiaan kotonaan vuosikausia, vaikka ei saakaan rangaistusta rikoksen salaamisesta?

Missä äidinrakkaus? kirjoitat
        !VL:t perustelevat ja puolustavat vl-pedofiiliperheiden äitien vaikenemista sillä, ettei perheen äitiä voi lain mukaan rangaista miehensä rikoksen salaamisesta."

Kauheaa!

Voi aivan syystä kysyä, että missä on äidinrakkaus.
        Lasten arvo kokee inflaation, jos lapsia on paljon. Siltä tämä näyttää.

• Syylistetään uhri!

Missä äidinrakkaus? kirjoitat
        !VL:t perustelevat ja puolustavat vl-pedofiiliperheiden äitien vaikenemista sillä, ettei perheen äitiä voi lain mukaan rangaista miehensä rikoksen salaamisesta."

Kauheaa!

Voi aivan syystä kysyä, että missä on äidinrakkaus.
        Lasten arvo kokee inflaation, jos lapsia on paljon. Siltä tämä näyttää.

Tästä asiasta kistelin pahimpien vl-pedofilian salaamisen puolustajien kanssa noin vuosi-puolitoista sitten. He eivät antaneet tuumaakaan periksi, vaan pitivät täysin itsestään selvänä, ettei vl-äiti ilmiantanna lastenraiskaajamiestään, koska laki ei siihen velvoita!

Minkäänlaista, ei tippaakaan löydy empatiaa SRK:lta ja sen uskollisimmilta kannattajilta raiskattua/raiskattavaa lasta kohtaan. Sama linja on vl-yhteisön korkeimmalla johdolla. Esimerkiksi Olavi Voittosen ja Tuomas Hännisen lausunnot ovat sitä luokkaa, ettei voi käsittää!

• lintuemo vetten pääl

Nosto.

Tästä selviytymistarinasta voi olla apua jollekin.

• lintuemo vetten pääl

Nosto.

Ylläpito HUOM!!!
      EI SAA POISTAA.

• Kiukkuisa

Olipa hyvä ketju!

• FarmarinVaimo

Tälläistä se on, erittäin hyvin kuvaa tapahtumia joissakin vl-perheissä.
      ikävää se on että osa vl-perheenisistä on väkivaltaisia ja käyttävät fyysisiä pakkokeinoja perheen sisällä.

• Ihan järjetöntä!

SRK on "tiedostanut" ja tuominnut vl-yhteisössä valtoimenaan rehottavan lasten ja vaimon hakkaamisen vasta "viime vuosina". Jokainen meistä, jotka olemme vl-perheessä kasvaneet, tunnemme asian aivan henkilökohtaisesti jo vuosikymmenien takaa. Mutta SRK on "kuullut" asiasta ja julistanut synniksi perheen pahoinpitelemisen vasta "viime vuosina"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe