Ei ehkä mitenkään kiinnostava juttu mutta kuitenki.... Mun kaveri kulkee mun kans aina kouluun ja talvisin se tulee meiän pihan poikki kun se asuu siinä kulmassa ja sitte mä aina tein sillee että kun en jaksanu oottaa niin lähin aikasemmin. Sitte se aina sano mulle että miks et oottanu ja mää vastasin ett kun ootin varttii vaille ja kävin kattoo nii en nähny sua. Ja sitten kerran kun lähin sillee niin sitte koulussa mun kaveri kysy multa että miks en oottanu? Vástasin saman kun yleensä ja sitte mun kaveri sano näin: HAHHAAA!!! jäit kiinni. Ei siinä maassa ollu jalan jälkii..... (yöllä oli satanu uutta lunta) Sit mä aloin vaan sönkkään siin jotain ja vaihoin puheen aihetta. Kaveri muistuttelee siitä vieläki! :DD
Kaverin kanssa kouluun....:)
Huijari(ko)
1
374
Vastaukset
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821