Nokia Missio hyväksyy homouden

K.M.

Uutisten valossa Nokia Missio hyväksyy homouden, kunhan sitä pyytää anteeksi Jumalalta.

7

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdszfdsad

Ei tämä anteeksianto tätä tarkoita. Nokia Missio sevästi ilmoittaa, että homoseksin harjoittaminen on Raamatun mukaan syntiä.

• Ahneuden, panettelun ,valehtelun jne. synteihin saa ja sortuu uskovakin tuhansia kertoja elämänsä aikana. Ne saa aina anteeksi. Saako 400 homoseksuaalista aktiaan anteeksi? Jos ei niin miksi?

• Uskon kauneus

Mihin tahansa synteihin saa syyllistyä vaikka miljardi kertaa elämänsä aikana, kunhan vain muistaa viime tipassa ennen kuolemaansa tunnustaa nämä syntinsä, rukoilla niitä anteeksi ja ottaa Jeesuksen henkilökohtaiseksi vapahtajakseen. Jos Hitler bunkkerissaan viimeisenä elinpäivänään teki niin tai jos Stalin kuolinvuoteellaan teki siten, niin molemmat pääsevät taivaaseen.

Mitäs muuten luulet - jos joku keskitysleirillä kammottavan kuoleman kokenut pääsisi taivaaseen ja kohtaisi siellä Hitlerin, niin olisiko iloinen näkeminen? Halattaisiin ja riemuittaisiin että sinäkin olet täällä, miten ihanaa?

• "Ahneuden, panettelun ,valehtelun jne. synteihin saa ja sortuu uskovakin tuhansia kertoja elämänsä aikana. Ne saa aina anteeksi"

- ne saa anteeksi siinä tapauksessa, että pyytää anteeksi, tekee parannuksen, eli lopettaa synnin tahallisen harjoittamisen.
        Jos jatkaa synnin tekemistä tietoisena, että se on syntiä = väärin Jumalan edessä, ei anteeksiantoa enää ole, vaan siitä saa kärsiä ennemmin, tai myöhemmin. Raamatun mukaan tuomion ododtus edessä.

Hepr. 10:
        26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

" Saako 400 homoseksuaalista aktiaan anteeksi? Jos ei niin miksi? "

- tottakait saa, kun tekee parannnuksen edelliseen selitykseen viitaten.

• ylläpito hoi ..??

Höpö Höpö.
      Kannatas nyt lukee nuo utiset hiukka paremmin.
      Eikä Se Koivisto nyt mikään homo ole sanonut olevansa.

• EL. ak.IM

K.M

En mä ole viitinyt sitä farssia niin tarkkaan tsiigailla.

Mut eiks se yks sanonut, että oli ajatellut sitä homoilua.

Ei sen tikkari ole välttämättä ole ollu jonkun toisen miehen rusinareijässä.

Se saattaa viitata siihen kirjoitukseen:

Èttekö tee aviorikosta, jos vaikka ajattelette mielessänne tekevän niin.`.

Se taas liittyy siihen Paavalin kirjeen jutskaan: `Ja olin kuin alsti kaikkien katsellessa minua.`.

Ja se liittyy siihen jutskaan siel mooseksen kirjassa, mis ne pakeni puskaan piiloon, kun tajus olevan alasti.

• Apu tulee Herralta

Herra, auta niitä monia, jotka ovat pettyneet Nokia Missioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4666
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      194
      2545
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1667
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1575
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1299
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1255
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      134
      1025
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe