En usko että rakastin vaimoani, mutta en voinut oikein elääkkään ilman häntä.
Se riittää oikein hyvin avioliiton perustaksi. Sukupuolivietti on heti itsesuojelu-
vaiston jälkeen. Ja sattumasta kaikki on kiinni,-loppujen lopuksi.
Kehen rakastumme, voisi olla yhtä hyvin joku toinen, ei kuka tahansa, mutta joku toinen kuitenkin.
Joku herkkä saa olla erimieltäkin!
"Sen mistä alkaisin..."
49
130
Vastaukset
- syyskuu2011
Elämässä paljon sattumaa. Uskon kuitenkin vahvasti tähän, kohtaamme juuri meille tarkoitetut ihmisen tai ihmiset (siis uskon että, ihmisellä voi elämän aikana olla useampikin rakkauksia kuin yksi)..silloin kun sen aika on otollinen. Emme kohtaa koskaan turhaan myöskään.Tiemme on suunniteltu etukäteen..joskus se vaan on vähän mutkikas... sellainen laulu kun Tiet..on mielestäni yksi hiennommista lauluista juuri siksi..siinä on asia oivalluttu oikein..
Tsau:Friidu - syyskuu2011
;))) kas tässä.. olepa hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg hyvää alkavaa syksyn jatkoa. Verdiitti.
Tsau:Friidu- verditti
Kiitos! enpä ennättänyt pytää linkkiä. Tuttuahan tuo.
Tuntuu että löydät aina suomalaisen esityksen tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Luulen muuten muistavani ennätysmäärän suomalaista iskelmäsanoitusta
neljäkymmenluvulta alkaen. - syyskuu2011
verditti kirjoitti:
Kiitos! enpä ennättänyt pytää linkkiä. Tuttuahan tuo.
Tuntuu että löydät aina suomalaisen esityksen tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Luulen muuten muistavani ennätysmäärän suomalaista iskelmäsanoitusta
neljäkymmenluvulta alkaen.:)))slaavilainen puoli minussa Verdiitti osa sieluani aina..tämähän on alunperin venäläinen kansalaulu:))) anyway..:))). Kiitos :)) musiikissa melodian lisäksi sanoilla on minullekin jos suuri merkitys.. ja suomalaisissa vanhoissa iskelmissä niin on jotain ajatonta ja herkkää ja kauniin lyyristä..sanoja joita ei enää osata käyttää ehkä? engl. on tylsästi vähän korvanut nyt ilmaisun..liiankin usein..
Tsau:Friidu - syyskuu2011
syyskuu2011 kirjoitti:
:)))slaavilainen puoli minussa Verdiitti osa sieluani aina..tämähän on alunperin venäläinen kansalaulu:))) anyway..:))). Kiitos :)) musiikissa melodian lisäksi sanoilla on minullekin jos suuri merkitys.. ja suomalaisissa vanhoissa iskelmissä niin on jotain ajatonta ja herkkää ja kauniin lyyristä..sanoja joita ei enää osata käyttää ehkä? engl. on tylsästi vähän korvanut nyt ilmaisun..liiankin usein..
Tsau:Friiduet pyytänyt tätäkään;) näissä upeissa käännetyissä sanoissa jotain hyvin suomalaista..melodia ja rytmiä vaikka tähän Mikis T. upeaan sävellykseen sitten kreikkalaisesti toki tehtykin.. http://www.youtube.com/watch?v=Qk3mYqDEOZE jotain siis hyvin suomalaista..
Tsau:Friidu nähdään taas joskus täällä palstalla;) Tsau...aloituksesi oli vaan niin suomalainen etten, malttanut olla osallistumasta;))) ohi kulkeissain...
- Ai hurja
Hieno aloitus, muistuttaa lähes täydellisesti entisiä hatzan aloituksia.
Olen rakastunut kahteen mieheen yhtä aikaa, toiseen vähemmän kuin toiseen, mitä teen?
Taidanpa rakastaa sinuakin.- verditti
Tällaisia vastauksia enemmän. Musiikkia korviksilleni.
Olen Sinulle Hatza niin halutessasi ja verditti vähemmän halutessasi. - Ai hurja
verditti kirjoitti:
Tällaisia vastauksia enemmän. Musiikkia korviksilleni.
Olen Sinulle Hatza niin halutessasi ja verditti vähemmän halutessasi.Okei, rakastan Hatzaa vähän enemmän kuin sinua, onko hyvä näin? Mutta sitten on vielä se yksi. :))))
Täysin eri mieltä, nimittele nyt sitten vaikka herkäksi.
Sukupuolivietti ei pidä sattumaparia kiinni kuin sen viikon tai kaksi. Siinä humussa on löydyttävä jotakin joka kestää pidempään. Sellaiset parit joilla on jotakin muutakin yhdistävää, ehtivät sen suoman lisäajan turvin kehittää sellaisen sidoksen mitä voi sanoa rakkaudeksi ja mitä enemmän tuota yhdistävää, sen vahvemmaksi tuo r-sidekin sitten muodostuu.
Tietysti on sitten sellaisia lojaaleja vätyksiä jotka kerran johonkin hatkahdettuaan eivät kehtaa ("mitä muutkin sanovat") tai uskalla ("en saa muilta sitä p****a") häipyä vaikka huomaavat että huti taisi tulla, nämä kai muistuttavat avauksesi tapausta...- verditti
"En voi elää ilman sinua!" Etsi ihminen joka kuiskaa tai huutaa noin.
Olet vahvoilla. Loppujen lopuksi kysymys on siitä kumpi on vahvempi.
"Minä rakastan sinua" Älä sano sitä ensimmäisenä. Olet tuhoon tuomittu!
Elämä on peliä. verditti kirjoitti:
"En voi elää ilman sinua!" Etsi ihminen joka kuiskaa tai huutaa noin.
Olet vahvoilla. Loppujen lopuksi kysymys on siitä kumpi on vahvempi.
"Minä rakastan sinua" Älä sano sitä ensimmäisenä. Olet tuhoon tuomittu!
Elämä on peliä.Voi voi, vai niskan päälle pitäisi päästä.
No, eri mieltä taas, tai ainakin mun makuni on ihan erilainen. Jos toinen ei pysty antamaan alusta asti tasavertaista vaikutelmaa, menköön etsimään seuransa muualta. Tänne ei tartte tulla sen paremmin pomoksi kuin alaiseksikaan eikä ainakaan mitään valtataistelua tai peliä pitämään.
- rygseck
See onki valla sukkela juttu toi rakastamine... mitä see ollenka o ?
Mul tule äkki miäle et see o juur simmonen tunne et ei oikke voisis ol ilma toist.
Semmääki nyy kummiski tiär et see ol iha eri juttu ko rakastumine - joka onkii sit nii likkeist sukku sil suvujatkamisviätil, et tämmöne herkkä ihmine ei oikke punastumat uskal puhhukka siit =)
Siin o vissi jottai kemia, mää luule... niit feromoneja.
Näi naisen ajatelle onki aika vaikkia vastusta simmost puhrast testosteroni tuaksu, siin kalppe kaik bossit ja klainit...
Simmottel ei kummiska iha jokkaine vastaatulija tuaksu - nii et ei see iha kuka vaa voi ol !!- verditti
On aina ilo tavata ihminen joka ei leiki kuurupiiloa, piirtele minäänsä kukilla ja mehiläisillä tai koiran kuvilla, puhumattakaan perintösoffasta.
Olet ilahduttava poikkeus, oletan nimittäin, että kuva esittää sinua itseäsi. - rygseck
verditti kirjoitti:
On aina ilo tavata ihminen joka ei leiki kuurupiiloa, piirtele minäänsä kukilla ja mehiläisillä tai koiran kuvilla, puhumattakaan perintösoffasta.
Olet ilahduttava poikkeus, oletan nimittäin, että kuva esittää sinua itseäsi.Ko tarkast katot ni o tol kuval aika paljo samaa näköö ku Mysterietil... ei sunkas ol sama naama :O
Joo esittää see munt... iha tavalline pallinaama, mitäs sitä piilottaa ; ) - verditti
rygseck kirjoitti:
Ko tarkast katot ni o tol kuval aika paljo samaa näköö ku Mysterietil... ei sunkas ol sama naama :O
Joo esittää see munt... iha tavalline pallinaama, mitäs sitä piilottaa ; )Ikuisestiko joudun kyselemään, sinäkö seolet, sinäkö se olet?
Tämäpä miellyttävä yllätys!
Minua alkaa ujostuttaa, mutta pakko seon sanoa: Pidän sinusta! - rygseck
verditti kirjoitti:
Ikuisestiko joudun kyselemään, sinäkö seolet, sinäkö se olet?
Tämäpä miellyttävä yllätys!
Minua alkaa ujostuttaa, mutta pakko seon sanoa: Pidän sinusta!Se sama, se ---> http://keskustelu.suomi24.fi/node/6535353#comment-34291539-view
Minäkin pidän sinusta - olen pitänyt siitä kirjosippo-runosta alkaen, juuri sen etsin taas ja luin... ehkä noin sadatta kertaa !! - verditti
rygseck kirjoitti:
Se sama, se ---> http://keskustelu.suomi24.fi/node/6535353#comment-34291539-view
Minäkin pidän sinusta - olen pitänyt siitä kirjosippo-runosta alkaen, juuri sen etsin taas ja luin... ehkä noin sadatta kertaa !!Tuossa samassa ketjussa vuotta myöhemmin (22.7) kirjoitan "tämän haluan".
Runoistasi ehkä voimakkaimmin minuun vaikuttanut.
Lämpimiä ailahduksia myöskin isänpäivän runosi ja elämääläheisesti
kuvaava harhailu hylätyllä junaradalla. - rygseck
verditti kirjoitti:
Tuossa samassa ketjussa vuotta myöhemmin (22.7) kirjoitan "tämän haluan".
Runoistasi ehkä voimakkaimmin minuun vaikuttanut.
Lämpimiä ailahduksia myöskin isänpäivän runosi ja elämääläheisesti
kuvaava harhailu hylätyllä junaradalla.Jotenkin arvasin silloin, että sinä se olet...
Tässä eräs koskettavimpia kommentteja, joita olen koskaan saanut - ja sekin sinulta -->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8160665#comment-37973594-view
Lisäksi muistan erään, jonka laitoit niihin tonttu-runoihin, sanoit laulavasi Lucia-laulua mahtiponnella... ;D
En kai koskaan unohda moisia kohteliaisuuksia - kauniita sanoja on niin harvassa !!!
Joku toinen kyllä, muttei joka toinen :)
Oikea hetki ja yhteinen sävel.
Se lähtee usein hyvin pienestä, mutta jos siinä olis ollut joku muu niin ilman olisi jäänyt.
Mutta ilman sitä yhteistä.....jotain, siitä ei olisi koskaan tullut yhtään mitään.
Koska aina se myös jatkui, aikansa. Mutta jatkui kuitenkin.- verditti
Luulenpa että puhut samansuuntaisen kokemuksen pohjalta.
Jos ei voi elää ilman toista, se sisältää niin paljon. Paljon! - :))
verditti kirjoitti:
Luulenpa että puhut samansuuntaisen kokemuksen pohjalta.
Jos ei voi elää ilman toista, se sisältää niin paljon. Paljon!Kun on elänyt muutaman vuoden ilman sitä toista niin huomaa sen jopa helpoksi. Jos toisen kanssa on elänyt jopa vuosikymmeniä niin siitä on tullut TAPA. Tavasta pääsee pois kovalla työllä ja harjoituksella.
- Heikunkeikku
Olipas inhoittava aloitus:) Vähäkö rupes pistämään vihaksi. Pitikö tämmönen alotus olla tryykättynä ensimmäiseksi, kun minä tupsahdin palstalle.
Epäreilua touhua oleskella toisen kanssa, josta ei pahemmin välitä tai korvan takana on tuumimiset, että "voishan sitä oleskella jonkun toisenkin kanssa."
Ei ole olemassa sellaista teeskentelytaitoa, joka voisi kauan salata rakkautta siellä missä sitä on, tai uskotella sitä olevaksi siellä, missä sitä ei ole.
Täten kirjaan, että eri mieltä olleskelen kanssasi.
Jos jonkun kans alkaa sillee sillee ja silleeki olemaan, niin tarttee olla rehellisesti. Ja jos jonkin ajan kuluttua hokaaki, että heevetti mä en tosta välitäkään, niin se pitää Heti sanoa.
Yhdessäolo on monen arkisen asian yhteisklimppi. Jos se perustuu vain peittojen heilutteluun, niin ei se sitten kunnon olemista olekaan, kuhan vaan heilutellaan:)
Kirjottaisin pitemmästikin, vaan tarttee vähä välillä suorittaa sisäänhengityksiä. Kotiutumisesta on sen verra vähän aikaa, että taidan nakata koivet tietokonepöydälle ja vaipua energiankeräämiseen.- verditti
Enpä joutanut kotona ollessani paljon oleskelemaan toisten kanssa. Sitä oli vahdittava. Suurta intohimoa. Sitä se oli.
Oi jospa vielä joskus pystyisi kokemaan saman! - Heikunkeikku
verditti kirjoitti:
Enpä joutanut kotona ollessani paljon oleskelemaan toisten kanssa. Sitä oli vahdittava. Suurta intohimoa. Sitä se oli.
Oi jospa vielä joskus pystyisi kokemaan saman!Toivon, että joskus pystyisit kokemaan saman, jos se on sinun tahtosi.
- Anjaniina.
Tietysti.
Kymmenestä ihmisestä kaksi on varmaan niitä joiden kans vois jakaa elämänsä jos pakko olis.Tai niikseen tulis...
Mieluummin kuitenkin seulon sen yhden kymmenestätuhannesta.
Vaiston avulla ;))
Mut että elää ihmisen kans joka ei ole oikea, no sillon vois yhtä hyvin asua jonkun kämppiksen kans...ilman sen suurempia tunteita.
Jotenkin, halaun elämältä vähän enemmän, en tyytyä puolinaiseen...siis mieheen..- verditti
En sanonut ettei hän olisi ollut oikea. Hän oli oikea! Sata varmasti!
En rakastanut, ihailin, palvelin, himoitsin.. mutta hän jäi vieraaksi,
salaperäisyytensä kätköön. Haloo! Horoskooppeihin vannovat, hän
oli skorpiooni.
Hätkähdän vieläkin nähdessäni väkijoukossa tutun silhuetin, paksut
tummat hiukset, kuullessani häipyvän tumman naurun. - Anjaniina.
verditti kirjoitti:
En sanonut ettei hän olisi ollut oikea. Hän oli oikea! Sata varmasti!
En rakastanut, ihailin, palvelin, himoitsin.. mutta hän jäi vieraaksi,
salaperäisyytensä kätköön. Haloo! Horoskooppeihin vannovat, hän
oli skorpiooni.
Hätkähdän vieläkin nähdessäni väkijoukossa tutun silhuetin, paksut
tummat hiukset, kuullessani häipyvän tumman naurun.Sanoit ettet rakastanut?
Jos myönteisessä mielessä sanoo ettei voi elää ilman, silloin myös rakastaa.
Jos taas ei voi elää ilman paidansilittäjää, kokkia jne...niin silloin ei rakkautta tarvita.
Tietty nyt sitten pitäis määritellä se rakkauskin....ei olekaan ihan helpopo (jätän typon, olikin hauskempi sana) homma.
Vieraaksi jää vain nainen, johon miehensä ei välittänyt tutustua... - verditti
Anjaniina. kirjoitti:
Sanoit ettet rakastanut?
Jos myönteisessä mielessä sanoo ettei voi elää ilman, silloin myös rakastaa.
Jos taas ei voi elää ilman paidansilittäjää, kokkia jne...niin silloin ei rakkautta tarvita.
Tietty nyt sitten pitäis määritellä se rakkauskin....ei olekaan ihan helpopo (jätän typon, olikin hauskempi sana) homma.
Vieraaksi jää vain nainen, johon miehensä ei välittänyt tutustua...En todellakaan rakastanut.
Eikö rakastava ihminen näe rakkautensa kohteen pinkin huurupilven ympäröimänä kesän keijuna ("ei suven tuulonen suloinen ja lämmin , voisi liikkua sua keveämmin, sinurtt kohtalo tielleni toi)
Näin hänet maailman himoittavimpana naisena, ja sitähän hän oli. - Anjaniina.
verditti kirjoitti:
En todellakaan rakastanut.
Eikö rakastava ihminen näe rakkautensa kohteen pinkin huurupilven ympäröimänä kesän keijuna ("ei suven tuulonen suloinen ja lämmin , voisi liikkua sua keveämmin, sinurtt kohtalo tielleni toi)
Näin hänet maailman himoittavimpana naisena, ja sitähän hän oli.Hmm... en ole ihan samaa mieltä tuosta sinun rakkauden määritelmästä.
Siis ainakaan, en ole koskaan nähnyt ketään miestä pinkin huurupilven sisällä.
Eikö se pikemminkin mene niin että näkee toisen viat, mutta välittää siitä/niistä huolimatta.
En oikein ole varma, riittääkö pelkkä himo parisuhteen pohjaksi.
Ei ihme että jäi vieraaksi?
- Rattus sp.
Pitää paikkansa. Oikeita vaihtoehtoja on useampi. On sitten sattuman kauppaa, kenet kohtaat oikeana hetkenä ja se, että se on myös toiselle oikea hetki. Vähän kuin lottoaisi. Sinulle on sitten kerran elämässä sattunut päävoitto.
Olen myös muuttunut skeptisemmäksi eli ehkä jonakin hetkenä ei enää elämä tuo tielle kuin neljä lisänumero -voittoja. Silloin on aika keskittyä muihin asioihin. Jos kuullostan kyyniseltä, niin käyn sisäistä kamppailua sen suhteen, pitäisikö enää ottaa riskejä.
Toivon, että kohtaat elämässäsi vielä sen seuraavan oikean henkilön. Ehkä se auttaa uskossa asiaan, kun on kerran kokenut jotakin merkityksellistä, joka on jopa onnistunut.- verditti
Elämää eläneenä näet tarinani päävoittona ja sitähän se olikin.
Käytät juuri oikeita sanoja, kuten merkityksellisyys.
.
- Onnistuin valinnassa
Kun tapaa useita vaihtoehtoja ja rakastuu monta kertaa, niin se, että alkaa elämään jonkun kanssa pysyvästi ei ole pelkkää sattumaa.
- mötöne
Kyllähän se sellasta tietämättömän tuherrusta oli. Moni jäi kiinni ensimmäiseen kokeiluun, ja se oli sitten sitä suurta rakkautta. Mutta tyytyväisiä oltiin, kun ei paremmastakaan tiedetty.
Itsellä kävi parempi säkä. Sai tuhertaa useamman kanssa. Mutta ei minusta mitään mestaria kuitenkaan tullut. Muttasaimpahan hämmästytää kuitenkin useita kumppaneita valikoimillani. Kun "rakastuu" riittävän usein ja vielä epävarmoissa, levottomissa olosuhteissa niin alkaa arvostamaan vakaampia asioita ja kun siihen tilanteeseen sattuu kumppani jonka kanssa, perustarpeiden tyydyttymisen lisäksi, viihtyy muutenkin niin menoahan se on.
Itse vierasta sanana "raskas" tai "rakastuminen"!
Viettiä, kiihkoa, hurmaa yms. voi kokea mutta syvä kiintymys on mielestäni eri asia.
Rakkaus? Höpöjä!laiska-lasse kirjoitti:
Kun "rakastuu" riittävän usein ja vielä epävarmoissa, levottomissa olosuhteissa niin alkaa arvostamaan vakaampia asioita ja kun siihen tilanteeseen sattuu kumppani jonka kanssa, perustarpeiden tyydyttymisen lisäksi, viihtyy muutenkin niin menoahan se on.
Itse vierasta sanana "raskas" tai "rakastuminen"!
Viettiä, kiihkoa, hurmaa yms. voi kokea mutta syvä kiintymys on mielestäni eri asia.
Rakkaus? Höpöjä!Itselläni ehti 16-30 vuotiaana olla monta intensiivistä ihmissuhdetta, joissa olin täysillä mukana, jos jätetään sana rakkaus höpötermiksi. Ihminen voi rakastua monta kertaa, enkä usko, että on olemassa vain yksi ainoa oikea. Äitini varoitteli minua usein, että jää luu valkkaajan käteen, mutta eipä jäänyt.
Alkuun miesystävät olivat lähinnä kauniita kasvoja ja hyvännäköisiä autoja. Vaimoakin minusta kaavailtiin, vaan ei ollut minusta vielä vakiintumaan, onneksi. Myöhemin alkoi opiskelukuvioista löytyä jo yhteistä aaltopituuttakin.
5-6 ensimmäisen intensiivisen ihmissuhteen kanssa en voisi tänä päivänä edes kuvitella eläväni. Näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu kuin minun paikalla olis ollut joku toinen ihminen. Toisiks viimeinen miesystävä oli jo lähes yhtä oikea kuin tämä, jonka kanssa olen elellyt jo yli 20 vuotta. Avioon emme ole vielä ehtineet, emmekä missään vaiheessa harkinneet lasten hankkimista.
Minä taas voin elää ilman ketä vaan.
- Rattus sp.
Oli pakko laittaa peukkua pystyyn :).
Rattus sp. kirjoitti:
Oli pakko laittaa peukkua pystyyn :).
Niin, hengissähän täällä ollaan edelleen vaikka kaikki rakkaat ovat lähteneet ja löytäneet onnensa jonkun toisen luota. :)
- 2xex
Yleensä sitä oikeaa odotellessa ensin muutama kerta ihastutaan, sitten rakastutaan ja myöhemmin kyllästytään. Tämänhän kertoo meille avioerotilastot.
- ..........
En voi elää ilman sinua, on jo pahaa riippuvuutta ja kun tulee ero tai muu, niin on tuskallista aikaa jälkeenpäin.
Minua ahdistaa jos joku roikkus minussa tai minä siinä, vapaana on parempi elää.
Läheisriipuvuutta on tuo sanonta ja rakkaus elää vapaudessa.- verditti
Tietysti sitä voit sanoa riippuvuudeksi, mutta riippuvuudeksi josta voit tai on pakko luopua, päinvastoin kuin RAY hedelmäpelistä.
Vapauttani arvostan tämänhetkisessä elämässäni eniten.
Kaipaan kuitenkin suuria tunteita, niitä maailmaani järisyttäviä.
Järkytystä, iloa , suruakin, pettymyksiä, jataas onnistumista.
Tapahtuukohan minulle samaa kui ennenkin, ikääntyminen vain latistaa
tunteen?
On niin monia tapoja kuvata tunnetta ja erityisesti rakkautta. Ne, jotka kieltävät rakkauden hohhailevat jossain tunneviidakossa ja kirjoittavat kuten sinä ;) Intohimoa ym, mutta et ollut rakastunut, siis mitä höpinää ? Elämän suola on rakkaus ja että uskaltaa antautua sen vietäväksi ja kokea se ihana tunne. Minua rakastetaan ja saan rakastaa! Ei ole ihanampaa ja miksei voi sanoa että rakastan sinua? Vapauttava tunne ja varmuus siitä että tunteisiisi vastataan ilman sen kummenpaa ;) Kaikkien unelma joka toteutuu jos uskaltautuu luottamaan toiseen ja antautuu tunteelle / rakkaudelle :)
http://www.youtube.com/watch?v=82zt5Fk5YTc&feature=related- ei edes lähellä 50
Parasta rakkautta on auttaa omaa puolisoaan olemaan oma itsensä, taloudellisesti riippumaton suhteesta.
Ihmisten ollessa yhdessä onnellisia ilman mitään pakoittavia siteitä he oikeasti rakastavat toisiaan.
Raha on usein side, side epämiellyttävään kokemukseen. Se voi olla myös auttavana kätenä oikeaan rakkauteen suhteen alkuvaiheessa. - 14 + 8
Rakastut johonkuhun, menette naimisiin. Rakastat häntä etkä voi kuvitella ketään muuta, et voi (muka) elää ilman häntä. Tulee ero tai kuolema, menee muutama vuosi, tapaat toisen. Tunnet olevasi taas hengissä, sama tilanne, hän on se oikea vuosien yksinolon jälkeen. Ehkä kolmannenkin kerran, tai useammin. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa, paitsi jos haluaa rankata rakkautensa tyyliin kuka oli paras. Sukupuolivietistä olen samoilla linjoilla yohuuhkajan kanssa, se saa ihmiset yhteen mutta ei yksinään pidä heitä yhdessä. Itse asiassa kannatan järjestettyä avioliittoa jossa ihmisillä on samantapaiset taustat ja arvot. Rakastuminen on ihanaa, mutta kiintymys ja arvostus voittavat sen mennen tullen, ja kantavat vuosien saatossa.
- miäs1.
Eräällä lailla olen samaa mieltä. Niitä oikeita on maailma pullollaan. On vaan sattumaa, että löysin yhden niistä ja mikä parasta hänkin tunsi kaiketi samalla tavalla ja molemmat olimme sillä hetkellä vapailla markkinoilla. Lisäksi oli täysin sattumaa, että edes tapasimme ja sitten tapasimme uudelleen.
Mulla oli ennen tätä oikeaa ollut muutamia oikeita, mutta syystä tai toisesta ne eivät kaiketi tunteneet ihan samoin ja tiemme erkanivat. Orastavassa suhteessa tarvitaan hemmetisti hyvää tuuria, että se syvenee ja jatkuu. - Peräkammarin tyttö
Toivottavasti et sentään halua tätäkin mennä kertomaan tv.n äärelle vaikka johonkin reality ohjelmaan, kun niin monet haluavat niinkin tehdä.
sattumaa ei ole, on vain rakkaudettomia valintoja, kunnes tajuaa mitä rakkaus todella onkaan, monelle se ei selviä yhden elämän aikana.
itsetyydytys, ei ole rakkaudesta vaan itsekkyydestä lähtöisin. Yksipuolinen vietti jossa kaiku ikäänkuin palaa lähettäjälleen.
Surullista, jotta jotkut ihmiset leikkivät itsensä kanssa kuurupiiloa, piirtelevät minänsä kukilla... Ja vaativat muita osallistumaan siihenkin näytelmään. Voihan sitä kutsua narsistisuudeksikin. Usein tälläiset ihmiset haluavat vielä vetää mahdollisimman monta uhria/näyttelijää,kertaotoksella ei tälläinen näytelmä valmistu. Pitää löytyä sijaiskärsijöitäkin joiden mahdollisuuden onneen voi siinä sivussa jalkoihinsa talloa. Ei sen niin väliä jos ei ymmärrä mitä rakkaus on. Kukasta kukkaan seuraavaa jalkoihinsa tallomaan.
Tasokas palstasyksy näemmä senkun jatkuu- verditti
Ja karavaani kulkee...
Vai peräkammarista! Taidat olla siirtynyt jo tuvan puolelle, ellet sitten jo saliinkin ehtinyt. Ei solju tuohon malliin peräkamarista.
Suloista nalkutusta. Kuin musiikkia. Mutt sehän on naisen tehtävä.
Luomakunnassa on jokaiselle oma tehtävänsä.
Kärpäsillä, oravilla, koirillakin. Ja kaikilla.
Ei rakastaminen ole tärkeätä.
Tulla rakastetuksi on ihmisen suurin
saavutus! - verditti
Ja vielä tuosta tasokkuudesta, enkös vai osannutkin säädellä aloitukseni vastauksesi tasoiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978