"brasiliainen" kotona

soft thing

Tykkään olla posliinina, tähän asti olen ajanut kaikki karvat höylällä ja nyt mietin, kokeilisiko vahausta/sokerointia ta epilointia.

Jos sulla on kokemuksia jostain näistä, mitä tuotetta suosittelisit kotona käytettäväksi? Haluan pitkäaikaisia tuloksia ja tarkkaa jälkeä. Ja apuvoimia löytyy kotoa, ei tarvitse itse repiä ;)

12

1424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopultakin sileä

      Ehdottomasti Surgi-Waxin Brasilian Wax. Lämmitettävä vaha, ei oo nopein käyttää ja vaatii vähän harjoittelua, mutta silein ja kestävin tulos. Ainoa, joka on saman tasoinen kuin kosmetologin tekemä. Sattuu toki jonkin verran, mulla on hyvin herkkä iho ja aina parista karvatupesta tulee pikku tippa verta, mutta ei oo ikinä tulehduksia tullut hyvällä jälkihoidolla (alapesut Lactacydillä tai vast. pesuaineella, vahauksen jäkeisinä parina päivänä Bepanthenia noihin vähän kärsineisiin kohtiin).

      Tää vaha sai mut muuttamaan mieltäni karvattomuudesta täysin. On alussa vähän hankala käyttää tosiaan, mutta tulos on tuhannesti sen arvoinen. Saa esim. Stockalta, noin 14,- purkki. Kicksillä taitaa olla täsmälleen sama tuote vähän eri merkillä, myyjät varmaan tietävät.

      Ei enää ikinä pistelevää ja kutiavaa sänkeä, ah!!

      • Tahtoo tietää

        Kuinka usein vahaa pitää käyttää, kerran viikossa? Eli kauanko vahattuna posliini kestää?


      • soft thing

        Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla :)


      • Ränttätänttäää
        soft thing kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla :)

        Me on keitelty itse sokerimassa, hiukan kokeilua vaatii että saa massasta sopivan sitkoista niin toimii tosi hyvin ja on helppo käyttää, ohjeet sokerin keittämiselle löytyy helposti, kannattaa kokeilla mikäli keittotaitoa löytyy vähänkään.


      • mom1
        Ränttätänttäää kirjoitti:

        Me on keitelty itse sokerimassa, hiukan kokeilua vaatii että saa massasta sopivan sitkoista niin toimii tosi hyvin ja on helppo käyttää, ohjeet sokerin keittämiselle löytyy helposti, kannattaa kokeilla mikäli keittotaitoa löytyy vähänkään.

        Voi helvetti mitä skeidaa:
        "Me on keitelty itse sokerimassa..." VAi että ihan keitetty.
        Tyttäreni kertoi yhtenä päivänä ettei omista edes kattilaa, koska perunatkin palaa pohjaan.
        HAHHAHHAH!!!!


    • Paavo P. Sieni

      Veet kuumavaha toimii hyvin ja maksaa n.10€ purkki.
      Toimii paremmin jos laittaa vahan liuskaan eikä karvoihin.

    • Chamuliini

      Minkäpituinen pitää karvoituksen olla vahatessa parhaan lopputuloksen takaamiseksi? Heti Stockalle töiden jälkeen ;)

      • Tiu:20

        Karvat kannattaa leikata saksilla niin lyhyeksi kun saa eli noin puolen sentin mittaan, liian pitkä karva on hankala vahata ja kivuliaampi vetää pois, joutuu usein uusimaan toiseen kertaan tai höyläämään loput.

        Mulla pysyy posliinin sileänä vajaa kaks viikkoo sit pitää joko höylätä tai antaa kasvaa parikolme viikkoo että voi taas vahata


    • Lopultakin sileä

      Tänne oli tullut ihan ketjun jatkoa.

      Mä ehdin kokeilemaan aika monia muitakin tököttejä omiin karvoihini, mutta tuo Surgi-Waxin Brasilian on ollut ainoa oikeasti toimiva. Tosiaan puolen sentin-alle sentin karva lähtee mukavimmin. Mulla pysyy sileänä sen pari viikkoa, ihan-ihan sileää jos aatellaan. Sitten ilmestyy pehmeitä haituvia sinne tänne, käytännössä vahaan kerran kuussa, eikä siinä ajassa ehti tulla "karvainen" olo.

      Tärkeintä mulle tuon vahaustavan ja tuotteen valinnassa on ollut se ihoystävällisisyys, niin monista on tullut jotain näppyjä/punoitusta/kutinoita, se ettei tule koskaan sängen tunnetta (inhoan!) ja että voi ottaa ihan siinä limakalvorajalla kasvavat karvat. (Jostain syystä itselläni ärsyttävimmät, karkeampaa karvaa kuin muut.) Mulla yleensä menee tätä vahaa karvattoman limakalvon päällekin, mutta ei lainkaan tartu pakettiin kuuluvan öljyn ansiosta. Vahaa on tipahtanut myös sisemmän häpyhuulen päälle vahingossa, mutta ei oo tarttunut.

      Niin paljon lukee netistä avautumista iho-ongelmista, joita ajelemisesta tulee, että tekee mieli kehottaa kokeilemaan tätä konstia, vaikka onkin ensin hankalampi toteuttaa. Opettelu auttaa kyllä. Tuotteen ainoa huono puoli on tuon askartelun lisäksi ollut, että en oo saanut öljyä riittämään aivan yhtä pitkään kuin vahapurkissa on tavaraa. Vahanjämillä oon sitten poistanut kainalokarvoja käyttäen paketin öljyn sijaan pientä määrää oliiviöljyä.

    • oioi!!

      Pakko nostaa. Toi Surgi-Wax toimii järkyn hyvin. Jälki on... IHANA, vaikka ite sanonkin.

    • Tietäkää tämä

      Karvaton pillu ei ole koskaan ihana vaan inhottavan näköinen broileri!!!

      • Viivapimpan ystävä

        Et vissiin ole koskaan nähnyt tai kosketellut parikymppisen naisen juuri vahattua posliinipimpsaa, se on kaukana broilerista.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe