Alkoholijuomat

JO

Alkoholijuomat ovat pahasta. Erilaisien mielikuvien ja kehupuheiden kautta ihminen niihin kyykytetään tai kehoitetaan kokeilemaan. Sitten kun on kokeillut orjuuntuu. Sitä on pakko saada. Kaikki käyttäjät orjuuntuu. Toiset menee nopeammassa tahdissa toiset hitaammassa ja erilaiset haitat esiintyy siinä matkalla. Hyvää jatkoa alkoholin kanssa minä jatkan Jeesuksen kanssa - hän kun vapautti minut alkoholista ja jo neljästoista vuosi menossa parempaa elämää.

3

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaaliko?

Yksi juopuu Jeesuksesta toinen alkoholista - onko mitään eroa, ei ole.
      Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua niin Jesseen kuin alkoholiinkin oikein - toiset eivät osaa vaan menevät överiksi joka asiassa.

Kohtuus kaikessa on parasta niin mielelle kuin ruumiille.

• jo jojo

en ymmärrä oikein vaivaasi.onko sinulla jotain psyykkisiä paineita,tai oletko ollut rappioalkoholisti ja vasta tultuasi uskoon oppinut keräämään mammonaa.itse hyväksyn rinnalleni niin jeesuksen kuin viinankin.en rähjää viinapäissä,en tee kenellekkään pahaa.tuntuu vain tässä kiireisessä maailmassa rentoutuminen on ainakin minulle tärkeää.joskus vapaapäivänä.otan pienet,lähden koirani kanssa kävelemään oikein pitkän lenkin,ja nautimme luonnon kauneudesta.lenkin jälkeen lämmitän saunan otan muutaman olusen ja kiitän sitä kuka on meille tämän rentoutumismahdollisuuden luonut.miksi osoitat syyttävällä sormella niitä,jotka käyttävät alkoholia.ole suvaitsevainen.minäkin kannatan päätöstäsi olla juomatta,kirjoituksestasi päätellen se olisi sinulle todellinen uhka .olen vm 1938

• Hatunnosto!

> olen vm 1938

Luulin olevani vanhemmasta päästä näillä palstoilla... Hienoa. Minä olen huolissani asetaldehydistä alkoholijuomissa, mutta niin terveysvalistajat varmaankin haluavat minun olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      222
      5494
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      132
      5054
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      27
      4861
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      125
      2108
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      404
      1817
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      89
      1677
    7. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      29
      1662
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1582
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      93
      1333
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      380
      1307
    Aihe