Alkoholijuomat

JO

Alkoholijuomat ovat pahasta. Erilaisien mielikuvien ja kehupuheiden kautta ihminen niihin kyykytetään tai kehoitetaan kokeilemaan. Sitten kun on kokeillut orjuuntuu. Sitä on pakko saada. Kaikki käyttäjät orjuuntuu. Toiset menee nopeammassa tahdissa toiset hitaammassa ja erilaiset haitat esiintyy siinä matkalla. Hyvää jatkoa alkoholin kanssa minä jatkan Jeesuksen kanssa - hän kun vapautti minut alkoholista ja jo neljästoista vuosi menossa parempaa elämää.

3

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaaliko?

Yksi juopuu Jeesuksesta toinen alkoholista - onko mitään eroa, ei ole.
      Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua niin Jesseen kuin alkoholiinkin oikein - toiset eivät osaa vaan menevät överiksi joka asiassa.

Kohtuus kaikessa on parasta niin mielelle kuin ruumiille.

• jo jojo

en ymmärrä oikein vaivaasi.onko sinulla jotain psyykkisiä paineita,tai oletko ollut rappioalkoholisti ja vasta tultuasi uskoon oppinut keräämään mammonaa.itse hyväksyn rinnalleni niin jeesuksen kuin viinankin.en rähjää viinapäissä,en tee kenellekkään pahaa.tuntuu vain tässä kiireisessä maailmassa rentoutuminen on ainakin minulle tärkeää.joskus vapaapäivänä.otan pienet,lähden koirani kanssa kävelemään oikein pitkän lenkin,ja nautimme luonnon kauneudesta.lenkin jälkeen lämmitän saunan otan muutaman olusen ja kiitän sitä kuka on meille tämän rentoutumismahdollisuuden luonut.miksi osoitat syyttävällä sormella niitä,jotka käyttävät alkoholia.ole suvaitsevainen.minäkin kannatan päätöstäsi olla juomatta,kirjoituksestasi päätellen se olisi sinulle todellinen uhka .olen vm 1938

• Hatunnosto!

> olen vm 1938

Luulin olevani vanhemmasta päästä näillä palstoilla... Hienoa. Minä olen huolissani asetaldehydistä alkoholijuomissa, mutta niin terveysvalistajat varmaankin haluavat minun olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe