Alkoholijuomat ovat pahasta. Erilaisien mielikuvien ja kehupuheiden kautta ihminen niihin kyykytetään tai kehoitetaan kokeilemaan. Sitten kun on kokeillut orjuuntuu. Sitä on pakko saada. Kaikki käyttäjät orjuuntuu. Toiset menee nopeammassa tahdissa toiset hitaammassa ja erilaiset haitat esiintyy siinä matkalla. Hyvää jatkoa alkoholin kanssa minä jatkan Jeesuksen kanssa - hän kun vapautti minut alkoholista ja jo neljästoista vuosi menossa parempaa elämää.
Alkoholijuomat
3
179
Vastaukset
- Normaaliko?
Yksi juopuu Jeesuksesta toinen alkoholista - onko mitään eroa, ei ole.
Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua niin Jesseen kuin alkoholiinkin oikein - toiset eivät osaa vaan menevät överiksi joka asiassa.
Kohtuus kaikessa on parasta niin mielelle kuin ruumiille. - jo jojo
en ymmärrä oikein vaivaasi.onko sinulla jotain psyykkisiä paineita,tai oletko ollut rappioalkoholisti ja vasta tultuasi uskoon oppinut keräämään mammonaa.itse hyväksyn rinnalleni niin jeesuksen kuin viinankin.en rähjää viinapäissä,en tee kenellekkään pahaa.tuntuu vain tässä kiireisessä maailmassa rentoutuminen on ainakin minulle tärkeää.joskus vapaapäivänä.otan pienet,lähden koirani kanssa kävelemään oikein pitkän lenkin,ja nautimme luonnon kauneudesta.lenkin jälkeen lämmitän saunan otan muutaman olusen ja kiitän sitä kuka on meille tämän rentoutumismahdollisuuden luonut.miksi osoitat syyttävällä sormella niitä,jotka käyttävät alkoholia.ole suvaitsevainen.minäkin kannatan päätöstäsi olla juomatta,kirjoituksestasi päätellen se olisi sinulle todellinen uhka .olen vm 1938
- Hatunnosto!
> olen vm 1938
Luulin olevani vanhemmasta päästä näillä palstoilla... Hienoa. Minä olen huolissani asetaldehydistä alkoholijuomissa, mutta niin terveysvalistajat varmaankin haluavat minun olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1886259Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2404208"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423515Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää553218Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492836Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.662391Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2422347- 252316
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001907