Sain työtapaturman ja työnantaja oli vakuuttanu IFISSÄ....Voi sanonko mitä....meinas ettei ole työtapaturma kun ei parantunu muutamas viikos ja et ei korvaa enää.....Ortoberi meinas et ei parane ilman leikkausta ...Ne sielä IFIS ovat viisaampia kuin kokenut erittäin paljon leikannu Ortoberi......
IFI VAKUUTUS
5
1025
Vastaukset
- IF:n ex asiakas
Meidän työntekijälle sattui tapaturma muutama vuosi sitten.Vakuutus OLI If:ssä.
Meni puoli vuotta ,meidän piti vastata jos jonkinlaisiin lisäkyselyihin .Korvaus tuli meille noin vuoden kuluttua.Mutta oli hankalaa ja ihan kuin oltaisiin rikollisia.
Tälle työntekijälle jäi pysyvä haitta (näön osittainen menetys) ja sanoin ,että mene uudelleen lääkäriin ,koska se johtui tästä onnettomuudesta. Onnettomuus tapahtui silmään ja sen ympäristöön osuneesta esineestä .
Silmälääkärin vastaus oli " Näkö saadaan korjattua laseilla ,mutta If ei korvaa laseja ,koska vamma johtuu silmäalueen luusta eikä silmästä !!!
Minusta tapaturvavakuutus käsittää myös luut ;B.... Mutta on jos jonkinlaisia porsaanreikiä keksitty... - pettynyt työ mies
mulle kävi työtapaturma ja ifistä soitti ekana ihminen ja sano et ei työmies voi noin pajon tienata sano palkanlaskia ja ihmetteli asiaa no nyt olen ollut työ kyvytön yli kolmevuotta nyt yhteiskunta maksaa tekonivelen kun ifi ei korvaa polveen meni multa myös olkapää paristakohtaa murtelle ja joku jänne repes ifi vaan meinaa että olen masentunut eikä niiden tarvi korvata kuin puolet mun ansiosta josta ne ensin pudotti noin kyppitonnin sit sama psykolooki totee valtion puolesta et et olekaan masentunu vaan sulla on okapää ja polvi rikki ja ifistä virkailia sano et myy taloslos pois ja samaa sano kiipulan joku työhönvalmentaja et ie ifi sitä maksa ja sano vielä vot hakea pankista lainaa et saat ittes kuntoon tai myy talos ja oli tästä käräjät mutta ainoa oli joka sai sanktiota olin minä kun en osannut lentää kun trukkihäkki kaatus ja putosin betonilattialle tommosis seurauksin et jos on työn antajan vakuutus ifissä en uskataisi mennä sille töihin koska mulla on myös muuta kokemuta sen toiminnasta esim 2004 työ matkalla työmaan pihalla kaaduin ja polvi hajos ifi ei korvannut mitään yhteiskuta makso leikkausen ortonissa ja jalasta tuli hyvä eikä mulla olis rahaaka enään maksaa työ tapatumia eikä se ole ainoa mitä mulle on tapahtunut
- ........
Kyl Sä tarviit jotain ihan muuta kuin Ifi:ä. Ei edes kännissä voi saada aikaiseksi noin sekavaa ja kirjoitus virheitä täynnä olevaa tekstiä.
- velaton
K1yllä ifi korvaa minä sai metallin vapaaajan vakuutuksessta 150000 mk vuonna 2001 eikä rutistu sen koomin.
- Anonyymi
En suosittele IFI. Korvauksen saaminen todella hankalaa. Irtisanon vakuutukseni lähi aikoina . Moni muukin on irtisanomassa vakuutuksensa. Ei suomessa ole etes toimistoa , missä asiaoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055