googlen erikoinen huumorintaju

adfsdfasdgwef

aikoinaan kun googlesta etsi reittiä, se käski uida 4000 km atlantin yli.

sitten kun googlen hakuun kirjoitti "vaimolle", osasi google täydentää haun muotoon "vaimolle mustaa munaa" (nykyään ehdottaa vain vaimolle munaa)

google translatessa käänsi "iloiset ruotsalaiset", sai vastaukseksi "gay swedes"

nyt googlen uudessa lentohaussa, kun kohteeksi laittaa new york, tarjoaa google
kohteeksi new york world trade center ja ilmoittaa ettei ole saatavilla.
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2011/09/1390267

ihan kuin googlen pojilla kävisi aika välillä liian pitkäksi..

26

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 vuotta jo herätys

      Maailmassa on niin paljon huumorintajuttomia ihmisiä

    • hienojuttutuogoogle

      Aikoinaan googlehakuun:
      Pillunpäre
      Tarkoititko:pillun puute?

      Idioottikoulu
      Tarkoititko:ammattikoulu?

    • He he...

      Kirjoita Googleen "vaimoll", siis ilman e-kirjainta. Tulee jänniä ehdotuksia.

    • Kirjoittakaa sinne

      Taskulamppu englanniksi (flashlight) hieman virheellisesti, eli fleshlight.....

      • kohdistettua

        Google tietää että olet katsellut pornoa netistä ja täten ehdottaa fleshlightiä arvellen sen olevan mitä tarkoitat


      • Jaa....
        kohdistettua kirjoitti:

        Google tietää että olet katsellut pornoa netistä ja täten ehdottaa fleshlightiä arvellen sen olevan mitä tarkoitat

        Ja mistäs google sen tietää jos katson pornoa netistä?

        (On muuten lisäksi estetty tuo googlen analysaattori....)


      • bxzcbbx
        kohdistettua kirjoitti:

        Google tietää että olet katsellut pornoa netistä ja täten ehdottaa fleshlightiä arvellen sen olevan mitä tarkoitat

        itse avasin aikoinaan googlen gmail-tilin ja ensimmäiset roskapostit oli "enlarge your penis"-kalkkitabletteja. mistähän google tuonkin tietää, käsittääkseni olen ollut katukuvausten aikaan ihan housut jalassa.


      • yötävain
        Jaa.... kirjoitti:

        Ja mistäs google sen tietää jos katson pornoa netistä?

        (On muuten lisäksi estetty tuo googlen analysaattori....)

        Käytät kuitenkin googlen hakua..

        Google pystyy tunnistamaan selaimesi ilman mitään evästeitäkään käyttämällä ns. "device fingerprinting" tekniikkaa. Selaimesi paljastaa sinusta niin paljon tietoja että todennäköisesti yksilöi sinut kokonaan.

        http://panopticlick.eff.org/


      • Jaa....
        yötävain kirjoitti:

        Käytät kuitenkin googlen hakua..

        Google pystyy tunnistamaan selaimesi ilman mitään evästeitäkään käyttämällä ns. "device fingerprinting" tekniikkaa. Selaimesi paljastaa sinusta niin paljon tietoja että todennäköisesti yksilöi sinut kokonaan.

        http://panopticlick.eff.org/

        Ompa informatiivista....

        Browser Characteristic bits of identifying information one in x browsers have this value value
        User Agent
        10.87

        1870.56
        Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
        HTTP_ACCEPT Headers
        10.43

        1381.25
        text/html,application/xhtml xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7 gzip, deflate en-gb,en;q=0.5
        Browser Plugin Details
        1.91

        3.77
        no javascript
        Time Zone
        1.91

        3.75
        no javascript
        Screen Size and Color Depth
        1.91

        3.75
        no javascript
        System Fonts
        1.91

        3.75
        no javascript
        Are Cookies Enabled?
        0.39

        1.31
        Yes
        Limited supercookie test
        1.91

        3.75
        no javascript

        Eli suojaukseni toimii.

        (Puhumattakaan siitä että mahdollista pornoa katsoessani otan salatun yhteyden maahan jonka lainsäädäntö viis veisaa mitä netissä teen, jonka lisäksi käytän URL:n kryptausta, niin .... samaa URL:ia ei voi käyttää enää kukaan muu - ei jää siis googlen tai minkään muun cacheen, jne....)


      • hepsikeikkaa
        Jaa.... kirjoitti:

        Ompa informatiivista....

        Browser Characteristic bits of identifying information one in x browsers have this value value
        User Agent
        10.87

        1870.56
        Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
        HTTP_ACCEPT Headers
        10.43

        1381.25
        text/html,application/xhtml xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7 gzip, deflate en-gb,en;q=0.5
        Browser Plugin Details
        1.91

        3.77
        no javascript
        Time Zone
        1.91

        3.75
        no javascript
        Screen Size and Color Depth
        1.91

        3.75
        no javascript
        System Fonts
        1.91

        3.75
        no javascript
        Are Cookies Enabled?
        0.39

        1.31
        Yes
        Limited supercookie test
        1.91

        3.75
        no javascript

        Eli suojaukseni toimii.

        (Puhumattakaan siitä että mahdollista pornoa katsoessani otan salatun yhteyden maahan jonka lainsäädäntö viis veisaa mitä netissä teen, jonka lisäksi käytän URL:n kryptausta, niin .... samaa URL:ia ei voi käyttää enää kukaan muu - ei jää siis googlen tai minkään muun cacheen, jne....)

        Kokeilepa huviksesi siten että sallit javascriptin. Valitettavasti moni paikka ei toimi enää ilman javascriptin sallimista.

        Noscript on hyvä mutta ei joka paikkaa silti voi estää.


      • En todellakaan
        hepsikeikkaa kirjoitti:

        Kokeilepa huviksesi siten että sallit javascriptin. Valitettavasti moni paikka ei toimi enää ilman javascriptin sallimista.

        Noscript on hyvä mutta ei joka paikkaa silti voi estää.

        Mene mies metsään!


      • kepsiheikkaa
        En todellakaan kirjoitti:

        Mene mies metsään!

        Älä sitten, ei tarvii hermostua. Tämä nyt on vain näitä "kaikkien olisi hyvä tietää" asioita.

        Selain kertoo ihan liian paljon tietoja järjestelmästä varsinkin javascriptin/flash pluginin avulla.

        Tuolta voi lukea mitä kaikkea selaimesta saa irti. Siitä voi arvioida itse onko järkevää että selaimesta saa tuon kaiken irti..
        http://panopticlick.eff.org/browser-uniqueness.pdf


      • Minä tiedän
        kepsiheikkaa kirjoitti:

        Älä sitten, ei tarvii hermostua. Tämä nyt on vain näitä "kaikkien olisi hyvä tietää" asioita.

        Selain kertoo ihan liian paljon tietoja järjestelmästä varsinkin javascriptin/flash pluginin avulla.

        Tuolta voi lukea mitä kaikkea selaimesta saa irti. Siitä voi arvioida itse onko järkevää että selaimesta saa tuon kaiken irti..
        http://panopticlick.eff.org/browser-uniqueness.pdf

        Ja ihan liikaa.

        Myönnän että omat koneeni ovat vain noin 80% paranoidivarmoja.

        Tuttavieni koneet ovat 100% - mikä mielestäni on vähän liioittelua saavutettuun hyötyyn nähden.

        Suurin ongelma iselläni on tuo ADSL:n IP-osoite, joka pysyy !#!"¤!!!! samana koko ajan, jonka avulla tunnistaa enemmän kuin itse selaimen välittämillä tiedoilla.

        Mokkulalla surffaminen on paranoidivarmempaa, kuten myös fyysisesti kokonaan toisissa maissa sijaitsevien palvelinten käyttö...


    • Auhh..

      haku: Bilderbrg Ktainen kokeilkaa!

    • AlfaBetaGammaDelta

      Muuten hyvä paitsi tuo lentohaku pohjautuu ihmisten tekemiin hakuihin.

    • pilluharja

      Joskus kun googlen hakuun kirjoitti vessaharja, niin tuli ''tarkoititko pilluharja''.

    • ....

      gay tarkoitti ainakin "ennen", siis "vanhassa" englannissa iloista.... siitä varmaan toi gay swedes^^

      esim mikä tää elokuva nyt on, aika vanha musikaali mis on ne jotku jengit ja se yks poitsu ja likka ihastuu yms, no anyway, siinäkin ne laulaa jtn et "i'm so happy and gaaaay" eli ei varmaankaan tarkota homoo :D

    • venkoilija

      Pölyharjastakin tuli ennen jänniä ehdotuksia.
      Minä olen aina luullut, että tuo "vaimolle mustaa munaa" yms tulee siitä, mitä me törkeät ja pervot suomalaiset ENITEN GOOGLETAMME - koska tarjoaahan youtubekin ensin eniten kuunneltuja biisejä haussaan.. ;)

      • ei maksa verojakaan

        Guuklen vakoiluautot on taas liikenteessä, joten nyt ikkunat ja ovet kiinni, eikä tietokonettakaan kannata pitää silloin päällä koska vahingossa muuten tallentuu siitäkin omia tietojasi..


      • ...

        Minä en saa tuota toimimaan.
        Ei tule yhtään ehdotuksia. Tosin jos kirjoittaa pelkkä "vaimo" niin yksi ensimmäisistä ehdotuksita on...

        "vaimo venäjältä"


      • ...
        ... kirjoitti:

        Minä en saa tuota toimimaan.
        Ei tule yhtään ehdotuksia. Tosin jos kirjoittaa pelkkä "vaimo" niin yksi ensimmäisistä ehdotuksita on...

        "vaimo venäjältä"

        "vaimo pettää", "vaimo ei anna", "vaimo thaimaasta".

        Voi suomalaisia miehiä..


    • no on niillä ainakin hyvä huumorintaju :)

    • Juhani A.

      Kun kirjoittaa "rasisti", niin ainoa ehdotus näyttää olevan "rasisti seinäjoki".
      Onkos Seinäjoella poikkeuksellisen paljon rasisteja?

      "Armeija"? Ensimmäinen ehdotus: "armeija hiukset".
      Uskokaa vaan hevarit, kyllä ne hiukset joutuu ajamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe