Juha S.

seepa

Olisikos kellään tietoa, että missäpäin Juha Sarviranta nykyään oleilee? Muutama vuosi sitten luultavasti asusteli Lappeenrannan tietämillä..

10

1442

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkipatto 555

      Taitaa olla mulle tuttu kaveri. Ei varmaan ole täällä Lappeenrannas montaa saman nimistä. Punkattiin joskus samaan aikaan Lavolan yömajasta. Siltä oli menny kaikki alta ja vähä huonossa jamasa oli. En osaa sanoo mitä nykyään kuuluu kun en oo vähää aikaan nähny.

      • seepa

        Voipi olla sama..asu ennen Lappeeta tääl Kotkassa ja on kotosin jostain Pohjanmaalta..aika lyhyt kaveri, neljäkymppinen..Voi toivottavasti olis asiat nyt kunnossa ja tietty sullakin!


      • vuan

        uppista...


      • pattaja

        Kuuleppa henkipatto! Näin viestin ja eipä ole yömajat tuttuja. Kukahan llie kun tuollasta kirjottelet?!?! Nyt on asiat hyvin :) Parempaa jatkoa sulleki!


    • jou

      juppista

      • löp

        ylöös


    • pattaja (js)

      lappeenrannassa asun ja kaikki ok! yö majoissa en ole käyny .töitä teen ,reissu hommia ympäri suomea .kukas olet?J

      • nabou

        Pocahontashan se kotkasta siuu kyseli, kun ei ol sinusta aikoihin kuullu mits, niin olin vaan huolissani...


    • Anonyymi

      Törömäsin Juhaan tuossa taannoin. Kertoi että elämä on laitettuna kuntohoon ja nyt asustaa lemmonjoen laavuilla koiransa kanssa. Jäi mulle kyllä kolome kymppiä velekaa kun tarvitsi pesäpalloja mutta muuten se oli kai kiva nähä miestä

    • Anonyymi

      Hän anustelee nykyään Kotkassa muuttuneena miehenä minun kanssa. Mmmh rakastan häntä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe