Seurakunnat, kristuksen ruumis, miten niin ja mitä se merkitsee käytännössä uskovaisille?
kristittyjen seurakunnista
38
96
Vastaukset
Esitit hyvän ja tärkeän kysymyksen. Minulle seurakunta Kristuksen ruumiina merkitsee sitä, että ollessani seurakunnan jäsen, olen osa tätä Kristus-ruumista ja siten myös samalla osallinen pelastuksesta. Jos en ole seurakunnan jäsen, olen kuin ruumiista amputoitu jäsen. Se ei kauaa säily hengissä ilman yhteyttä ruumiiseen, vaan kuolee ja kuihtuu pois.
Ann-Maarit Joenperä- b.,n,fr,
Ruumis on kuolleella! Oletko sinä kuollut?
Jeesus elää, joten jotenkin Jeesusta pilkkaava oppi!!! Jeesus ei ole ylösnousseena ruumina muille kuin Häntä pilkkaaville rikollisille kuten esim. kristinuskon uskovaisille.
Toisaalta, jo lapsikasteessa eksyttäjät "tappaa" lapsen hengellisyyden ja lapsi saa "tapetun, kuolleen" merkin (ristin) otsaansa joten on mahdollista, että uskovaiset ovat ruumita!!!
En löytänyt raamatusta yhteen luotettavaa tietoa, että joku seurakunta olis kristuksen ruumis! Yksi "kristuksen ruumis" tieto on raamatussa mutta se ei ole Jumalan tai Jeesuksen antama tieto vaan raamatun sanaa, hyvin todennäköisesti raamatun herrojen väärentämä kuten monta muutakin asiaa.
Täytyy tutkia asiaa lisää.... - teutatess
Ethän tykkää ahaa vaikka vastaan tässä ,"seekerille"
Seekär. korjataan ensin yksi asia Seurakunta on yksi , ei ole
yhtään muita seurakuntia , kuin Jeesuksen Kristuksen kirkko .
kaikki jotka ei siihen kuulu ovat eriseuraisia ja siitä tarkemmin.
SEURAKUNTA ON TOTUUDEN :
siitä , 1 Tim. 3:15 . Ja se sanoo ETTÄ JOS VIIVYN , TIETÄISIT,
MITEN TULEE OLLA JUMALANHUONEESSA , JOKA ON ELÄVÄN JUMALAN SEURAKUNTA ,TOTUUDEN PYLVÄS JA PERUSTUS . 16. Ja tunnetusti suuri on jumalallisuuden salai-
suus : Hän joka on ilmestynyt lihassa , VANHURSKAUTUNUT
HENGESSÄ , näyttäytynyt enkeleille, saarnattu kansojen
kedskuudessa , uskottu maailmassa , otettu ylös kirkkauteen.
KRISTUKSEN RUUMIS :1 Kor. 12:23. ja Kol. 1:24.
JUMALAN HUONE : 1 Tim. 13:15.
KRISTUKSEN TÄYTTYMYS : hEBR. 1:23.
KRISTUKSEN MORSIAN ; Ps . 45:10-12.; 2Kor 11:2 .;
Ef. 5:26. ; Apt. 19:7.
lue ota selvää. - .e.ds.t.w
teutatess kirjoitti:
Ethän tykkää ahaa vaikka vastaan tässä ,"seekerille"
Seekär. korjataan ensin yksi asia Seurakunta on yksi , ei ole
yhtään muita seurakuntia , kuin Jeesuksen Kristuksen kirkko .
kaikki jotka ei siihen kuulu ovat eriseuraisia ja siitä tarkemmin.
SEURAKUNTA ON TOTUUDEN :
siitä , 1 Tim. 3:15 . Ja se sanoo ETTÄ JOS VIIVYN , TIETÄISIT,
MITEN TULEE OLLA JUMALANHUONEESSA , JOKA ON ELÄVÄN JUMALAN SEURAKUNTA ,TOTUUDEN PYLVÄS JA PERUSTUS . 16. Ja tunnetusti suuri on jumalallisuuden salai-
suus : Hän joka on ilmestynyt lihassa , VANHURSKAUTUNUT
HENGESSÄ , näyttäytynyt enkeleille, saarnattu kansojen
kedskuudessa , uskottu maailmassa , otettu ylös kirkkauteen.
KRISTUKSEN RUUMIS :1 Kor. 12:23. ja Kol. 1:24.
JUMALAN HUONE : 1 Tim. 13:15.
KRISTUKSEN TÄYTTYMYS : hEBR. 1:23.
KRISTUKSEN MORSIAN ; Ps . 45:10-12.; 2Kor 11:2 .;
Ef. 5:26. ; Apt. 19:7.
lue ota selvää.teuta, opetat taas herra epäjumalas oppia Jeesusta tarkoituksella pilkaten!
Olis hyvä jos viimeinkin kantasi tueksi asettaisit Jumalan ja Jeesuksen Omaa Sanaa niin asiat olisi lähempänä totuutta.... pitää ottaa huomioon, että Jumalan ja Jeesuksen Sanaa on raamatussa väärennettynä....
SIIS;
Lue tarkoin mitä Jeesus on opettanut.
Ja kirkkon osalta voisit lukea lyhyen luvun kokonaan ja yrittää ymmärtää mitä Jeesus ITSE opettaa: MAT 24
Matteuksen evankeliumi:
24:1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. - v,rloap..de.
.e.ds.t.w kirjoitti:
teuta, opetat taas herra epäjumalas oppia Jeesusta tarkoituksella pilkaten!
Olis hyvä jos viimeinkin kantasi tueksi asettaisit Jumalan ja Jeesuksen Omaa Sanaa niin asiat olisi lähempänä totuutta.... pitää ottaa huomioon, että Jumalan ja Jeesuksen Sanaa on raamatussa väärennettynä....
SIIS;
Ja kirkkon osalta voisit lukea lyhyen luvun kokonaan ja yrittää ymmärtää mitä Jeesus ITSE opettaa: MAT 24
Matteuksen evankeliumi:
24:1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.jatkoa....
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." - Kuuleppas sie!
b.,n,fr, kirjoitti:
Jeesus elää, joten jotenkin Jeesusta pilkkaava oppi!!! Jeesus ei ole ylösnousseena ruumina muille kuin Häntä pilkkaaville rikollisille kuten esim. kristinuskon uskovaisille.
Toisaalta, jo lapsikasteessa eksyttäjät "tappaa" lapsen hengellisyyden ja lapsi saa "tapetun, kuolleen" merkin (ristin) otsaansa joten on mahdollista, että uskovaiset ovat ruumita!!!
En löytänyt raamatusta yhteen luotettavaa tietoa, että joku seurakunta olis kristuksen ruumis! Yksi "kristuksen ruumis" tieto on raamatussa mutta se ei ole Jumalan tai Jeesuksen antama tieto vaan raamatun sanaa, hyvin todennäköisesti raamatun herrojen väärentämä kuten monta muutakin asiaa.
Täytyy tutkia asiaa lisää....Ruumis tarkoittaa ihmisen tai eläimen sekä elävää että kuollutta elimistöä. Ainoastaan elävää ruumista tarkoittava sana on keho. Suomenkielinen sana keho keksittiin Lääketieteen sanastolautakunnan ja Kielitoimiston ensimmäisen hoitajan Hannes Tepon yhteistyön tuloksena vuonna 1945, kun lääketieteen piirissä syntyi tarve erotella kuollut ja elävä ruumis toisistaan. On mahdollista, että sanalle keho otettiin mallia sukulaiskielestämme virosta, jossa elävää ruumista tarkoittaa sana keha; toisaalta sana keho esiintyy jo Elias Lönnrotin sanakirjassa kehän synonyyminä.[1] Kuollutta ruumista kutsutaan myös kalmoksi. Vanha kalmon synonyymi on myös hunnu, joka on oikeastaan säilynyt vain sanonnassa "joutua hunninkoon / hunningolle", tarkoittaen "kalmistoon". Kansanrunous tuntee myös hahmon "Hunnun herra", varhaisen lähetyssaarnaajan. Nimen selityksenä kristittyjen krusifiksit ja puheet ruumiista ja ylösnousemuksesta.[2]
Kalma tarkoittaa paitsi kuollutta ruumista, myös muita kuolemaan liittyviä ilmiöitä. Sekaannusten välttämiseksi sanasta kalma on johdettu uudissana kalmo tarkoittamaan vain kuollutta ruumista; sanan keksi kielilautakunta vuonna 1948.[1] Kuolleesta tai kuolevasta ruumiista on ennen käytetty myös nimitystä marras, mutta marras viittaa myös muuhun kuolevaan (esimerkiksi luonto syksyllä, marraskesi) aaveisiin ja kuoleman enteisiin.
Monesti kuolleesta ruumiista käytetään nimitystä vainaja, kun halutaan korostaa kuolleen henkilön henkistä puolta. Kuollutta eläimen ruumista kutsutaan usein raadoksi tai haaskaksi, teuraseläimillä ruhoksi - teuta
b.,n,fr, kirjoitti:
Täytyy tutkia asiaa lisää....Tuolla menolla sinä olet kohta , mennyt kaikista tarpeellisita
ohi , örvelö sinä luulet , vaan et teidä , ja siitä puhuen turhaa
on laittaa asioita mihinkään järjestykseen , eikä se sinulta
onnistuisikaan .
Kun sinä luutet tietäväsi , Jumalan /Jeesuksen sanan sinulla
on kovin yksinkertainen kriteeri siihen , me täällä palstalla
olemme sitä mieltä , että Raamattu on mitä suuremmin JUMALAN sanaa, joka on vaikeamman kriteerin mukaan
havaittu ja luettu , jo noin 3500 vuotta . uskotko . - teuta
.e.ds.t.w kirjoitti:
teuta, opetat taas herra epäjumalas oppia Jeesusta tarkoituksella pilkaten!
SIIS;
Matteuksen evankeliumi:
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.Jeesus puhuu maailman lopun enteistä 1-14.
Jerusalemin hävityksestä jakeessa 15.22.
Vääristä kristuksista ja vääristä Profetoista 23-28.
sekä tulemuksestaan jakeessa 29 - 31.
Puhuu vertauksen viikunapuusta 32-33.
Sanoo tulemuksen hetken olevan tuntemattoman 34-44.
Ja vaatii uskollisuutta 45-51.
Fiksu lukija ei tarvitse , enempää ohjetta . ? eihan ! - v.d,,m
teuta kirjoitti:
Jeesus puhuu maailman lopun enteistä 1-14.
Jerusalemin hävityksestä jakeessa 15.22.
Vääristä kristuksista ja vääristä Profetoista 23-28.
sekä tulemuksestaan jakeessa 29 - 31.
Puhuu vertauksen viikunapuusta 32-33.
Sanoo tulemuksen hetken olevan tuntemattoman 34-44.
Ja vaatii uskollisuutta 45-51.
Fiksu lukija ei tarvitse , enempää ohjetta . ? eihan !Kuinka "fiksuja" olevat kirkollisveroja maksavat ja lähetystyötä tukevat murhia rikolliselta TILAAVAT uskovaiset????
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Roomalaiskirje:
13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. - fered
v,rloap..de. kirjoitti:
jatkoa....
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."Massapostittaja
- Jeesus on tie
Yhteys katoaa hyvin usein siksi, kun seurakunta alkaa Kristuksen sijasta julistamaan ja palvomaan itseään. "Vain me pelastumme", "ainoastaan me olemme ainoa elävä Kristuksen seurakunta", tällaiset julistukset eivät ole Kristuksen kirkon julistusta, ...
... uskokaa nyt jo hyvät ihmiset.
Jeesus on tie, ei seurakunta. Seurakunta joka julistaa Kristusta, kutsuu KAIKKIA Jumalan sanalla ja Pyhillä Sakramenteilla KRISTUKSEN YHTEYTEEN.
Miten Jumalan sana sitten sanoo?
Sanooko Raamattu näin: Etsikään ensin sen ja sen niminen itseään korottava narsistinen joukko! Jos he sitten teidät armossaan Kristukselle kelpuuttavat, kun liikkeen johtajia tarpeeksi syvään kumarratte !!!"
EI HERRAN TÄHDEN!!!
Vaan:
Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
***) Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ap. t. 10:42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa,
***) - että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
Ap. t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Ap. t. 13:38 Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, ...
***) - että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus
Ap. t. 13:39 ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.
xxxx
Seuraunta koostuu siis kaikista niistä ihmisistä joilla on USKO KRISTUKSEEN.
Kaikista niistä ihmisistä jotka ovat panneet pelastuksensa toivon YKSIN KRISTUKSEEN.
xxxx
On erittäin vaarallinen aika, kun kaikenlaiset suuremmat ja pienemmät seurakunnat julistavat että tulkaa meille, meillä on Kristus. Tämä on lopun ajan soopaa jolla vihollinen houkuttelee pois Kristuksesta uskomaan Kristuksen sanan sijasta eri nimisiin seurakuntiin ja heidän traditioihinsa.
Ei ole eksymätöntä seurakuntaa, paitsi Kristuksen maailmanlaajuinen seurakunta joka on HENGELLINEN. Profeettain Kristuksen ja apostolien opetusten sisään rakennettu.Jeesuksen nimen ja veren voimalla rakennettu,
joka YKsIN USKOLLA OMISTETAAN.
YKSIN ARMOSTA
YKSIN KRISTUKSEN TÄHDEN
Minkään niminen poppoo ei omista Kristusta. Hän on kaiken Herra. Ja ruumiin Vapahtaja. Joka uskoo se pelastuu, joka ei usko hän menee kadotukseen.- teutatess
Arpa lankesi hyvään maahan ,
sitä ei vain örvelö rienaamallaan
saakkaan , eikä millään kirjoituksellaan
voisiko sen paremmin sanoa .
Kun tämä palsta on mennyt
aivan kuin sellaiseksi ihmisten
piikittely paikaksi mitä pitäis tehdä
voisko Jumalan sanalla saavuttaa.
hieman kauniimpia kimppuja
vaikkei kukaan ole ansainnut
Jumalakin antaa armosta eikö
Täälläkin voisi tehdä hyvää .
Kunnian perässä kuljemme
kaikki on samaa sontaläjää
kenelläkään ei pitäisi liian
tiukasti ottaa kanssa veljeä
Muutenkuin anteeksipyytää
kaikkea sitä mikä vaivaa
se on rakkauden puutet
kon kankertta kirttä ja kaevaa. - savon ukko
teutatess kirjoitti:
Arpa lankesi hyvään maahan ,
sitä ei vain örvelö rienaamallaan
saakkaan , eikä millään kirjoituksellaan
voisiko sen paremmin sanoa .
Kun tämä palsta on mennyt
aivan kuin sellaiseksi ihmisten
piikittely paikaksi mitä pitäis tehdä
voisko Jumalan sanalla saavuttaa.
hieman kauniimpia kimppuja
vaikkei kukaan ole ansainnut
Jumalakin antaa armosta eikö
Täälläkin voisi tehdä hyvää .
Kunnian perässä kuljemme
kaikki on samaa sontaläjää
kenelläkään ei pitäisi liian
tiukasti ottaa kanssa veljeä
Muutenkuin anteeksipyytää
kaikkea sitä mikä vaivaa
se on rakkauden puutet
kon kankertta kirttä ja kaevaa.teutates´lle ja muillekkin
Tää palsta on kuin elämän tie, jossa ihmiset ilkkuen toisia lyö.
ei lahkolais saarnamieskään itseään säästä,
vaikka Jeesuksen on tie, ja vielä häntä raatona kerskuen syö.
Ei täällä tavalla, taivaaseen hevosmiehenäkään voi päästä.
Pilkaksi Jumalan, täämä palsta on mennyt kaikilta meillä,
tuomiot ja parannukset, syyttävinä kiehuu.
Rukoukset itselleni on mennyt tuomion ja pilkan teillä,
katraissa lampaiden, vain yksittäinen portsari riehuu.
Toivomme on että rauha ois maassa, ihmisillä tahto hyvä,
anteeksi anto ja kiitokset kokonaan unohtuneet.
Viha kun on pinnassa , oli keskustelija huono tai hyvä,
hyvänkin vitsin, serifit ovat kiltisti useinkin poistaneet.
En nyt sitten vähään aikaa, pane haasteelle hevosmiestä,
seuraten hänenkin uskoa Jumalan armoon ja hyvyyteen.
Toivon hänenkin löytävän jotain, vielä Jeesuksen tiestä,
että voimme vaipua anteeksiannon armon syvyteen.
- ,v.rpa.,_
kirjoitit:
"On erittäin vaarallinen aika, kun kaikenlaiset suuremmat ja pienemmät seurakunnat julistavat että tulkaa meille, meillä on Kristus. "
Nimen omaan tuolla asenteella eräät luterilaista lestadiolaisuutta täällä edustaa muutamat murhaaja järjestön rikollisille ja pedofiili rikollisten suojelijoiksi. Jeesus muistaaksen varoitti valkeuden enkeleinä esiintyvistä... lestat ehkä tuntevat omat aasin taluttajat... - n.rf.w,a
väitätte, että seurakunta on kristuksen ruumis!
JA NOIN OLLEN:
ehtoollis rituaaleissa syötte kristuksen ruumiina, ITSEÄNNE
ehtoollis rituaaleissa juotte kristuksen ruumiin verenä, ITSEÄNNE
JUMALA JA JEESUS EI OLE TUOLLAISEN OPIN OPETTAJA!!!
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ ETTE YMMÄRRÄ JEESUKSEN VERTAUSTA, NIINKUIN EI PIETARIKAAN ENNENKUIN JEESUS SEN HÄNELLE OPETTI!
TÄSTÄ SELVIÄÄ MYÖS SE, ETTÄ JOKAINEN EHTOOLLIS RITUAALINNE ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA, TEETTE HÄNESTÄ ULOSTETTA.
Joka haluaa Jeesuksen oppia ymmärtää ehtoollis asian OIKEIN, niin kysyköön Jeesukselta niinkuin Pietari kysyi:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Tuosta selviää, että:
-kyseessä on vertaus
-kyseistä vertausta ei uskovaiset harhaoppisina ymmärrä
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
-seurauksena on, että sieluttomana pilkkaa rikollisuuden eksyttäjän opin mukaisesti Jeesusta tekemällä Hänestä ulostetta, kuten Jeesus itse asian ilmaiseen.
JOKAINEN NAUTITTU EHTOOLLINEN OSOITTAA SEN VASTAAN OTTAJAN JEESUSTA PILKKAAVAKSI JA JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETYKSI.
JEESUS ITSE TIETÄÄ TOTUUDEN PAREMMIN KUIN KUKAAN TOINEN.
Tätä totuutta ei katumus katekismus kerro ehtoollisesta!!!
Jeesuksen kertoma vertaus:
27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,
28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.
29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.
USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!- teuta
Örvelö, se, vertaus on jänyt sinulta kertomatta .
Matt. 15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi
perinnäissääntönne tähden 15:7 Te ulkokullatut , oikein teistä
Jesaja sanoi enneustaen. 15: 8 Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan , mutta heidän sydämensä on minusta kaukana .
9 .mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyja .
10, Ja Hän kutsui kansan tyköönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa ja
ymmärtäkää. 11. Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään ; vaan mikä kä'y suusta ulos .
Seurakunta on totuuden . 1 Tim. 3:15.
Kristuksen Ruumis , 1 Kor. 12:23. ; Kol . 1:24.
Jumalan huone , 1 Tim. 13:15.
Kristuksen täyttymys , Hebr. 1:23.
Kristuksen Morsian , Ps 45:10-12.; 2 Kor. 11:25.; Ef. 5:26.
Apt. 19:7. - bl.,e,gh.,
teuta kirjoitti:
Jesaja sanoi enneustaen. 15: 8 Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan , mutta heidän sydämensä on minusta kaukana .
ymmärtäkää. 11. Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään ; vaan mikä kä'y suusta ulos .
Apt. 19:7.teuta, se on edelleen niin, että oppine pilkkaa Jeesusta!
-opetatte, että seurakunta on kristuksen ruumis
OK?
-ehtoollisella syötte kristuksen ruumiin lihaa
OK?
-ehtoollisella juotte kristuksen ruumiin verta
OK?
JA KUN SEURAKUNTANNE ON KRISTUKSEN RUUMIS JOTA SYÖTTE JA JUOTTE NIIN SILLOIN JYRSITTE ITSEENNE OMAN VERENNE KANSSA LÄTRÄTEN JEESUSTA PILKATEN
JA
USKOTTE TEKEVÄNNE KRISTUKSESTA ULOSTETTA
MUTTA KOSKA JYRSITTE OMAA LIHAANNE JA JUOTTE OMAA VERTANNE NIIN TEETTE TODELLISUUDESSA ITSESTÄNNE ULOSTETTA!
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS JOTA ETTE USKO:
Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset? - j,mu.,-n
teuta kirjoitti:
Apt. 19:7.jk.
Muista, että vain Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tieto on totuutta!
muuten keskustelu menee taas lahkolaisten / raamatun väärentäjien linjalle! - df,e4mt,
teuta kirjoitti:
Apt. 19:7.teutan esille laittamaa tekstiä:
"Örvelö, se, vertaus on jänyt sinulta kertomatta .
Jesaja sanoi enneustaen. ...."
"TE ULKOKULLATUT" ovat Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain lainrikkojia!
ULKOKULLATTUJA OVAT MM. KIRKOLLISVEROA MAKSAVAT JA RIKOLLISUUDEN LÄHETYSTYÖTÄ TUKEVAT MURHIEN TILAAJAT:
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMESSÄ TILAAMIANNE MURHIA TEETÄTTE Luder/Lutherin tahtoa noudattaen. SE ON TÖRKEÄÄ VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISEN RIKOLLISUUTTA!
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - teuta
df,e4mt, kirjoitti:
teutan esille laittamaa tekstiä:
"Örvelö, se, vertaus on jänyt sinulta kertomatta .
Jesaja sanoi enneustaen. ...."
"TE ULKOKULLATUT" ovat Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain lainrikkojia!
ULKOKULLATTUJA OVAT MM. KIRKOLLISVEROA MAKSAVAT JA RIKOLLISUUDEN LÄHETYSTYÖTÄ TUKEVAT MURHIEN TILAAJAT:
JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMESSÄ TILAAMIANNE MURHIA TEETÄTTE Luder/Lutherin tahtoa noudattaen. SE ON TÖRKEÄÄ VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISEN RIKOLLISUUTTA!
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."Kuule örvelö Fariseus, sinä et ymmärrä mitä ulkokullaisuus on
katsotaan syvällisemmin , jos ihminen tekee jotain sellaista
asiaa täi työtä , joka on sanassa kielletty , mutta ei ele näkyvää
hän tekee piilosti , mutta tekee ,Hän tekee syntiä olkoon sitten kysymys mistä tahansa laista tai. ,,millä sinä sitä kontrolloit , ei
millään , se on kuin suola joka tulee mauttomaksi , millä sitten suolataan , ei se enää maahan eikä sontaan ole sovelias .
Mitä tämä suola on Raamattu sanoo eräässä paikassa , että
se on enemmän Rakkauden puolella kuin säilöntä suolan,
siis jos suola tulee mauttomaksi , on kysymys siitä , että , se
on menettänyt esikuvansa ja ohjeensa , että ei ole enää
samanlaista tehoa sanalla kun oli ennen . Voisiko kaiken
kohdistaa lähimmäiseen ja siihen Rakkauteen . - teuta
bl.,e,gh., kirjoitti:
teuta, se on edelleen niin, että oppine pilkkaa Jeesusta!
-opetatte, että seurakunta on kristuksen ruumis
OK?
-ehtoollisella syötte kristuksen ruumiin lihaa
OK?
-ehtoollisella juotte kristuksen ruumiin verta
OK?
JA KUN SEURAKUNTANNE ON KRISTUKSEN RUUMIS JOTA SYÖTTE JA JUOTTE NIIN SILLOIN JYRSITTE ITSEENNE OMAN VERENNE KANSSA LÄTRÄTEN JEESUSTA PILKATEN
JA
USKOTTE TEKEVÄNNE KRISTUKSESTA ULOSTETTA
MUTTA KOSKA JYRSITTE OMAA LIHAANNE JA JUOTTE OMAA VERTANNE NIIN TEETTE TODELLISUUDESSA ITSESTÄNNE ULOSTETTA!
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS JOTA ETTE USKO:
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?örvelö oletko unhottanut , kuinka Jeesus asetti EHTOOLLISEN
MATT. 26:26-29 , NIISSÄJEKEISSA EI KERROTA ASIAA
NOIN , Siis että ( ehtoollisella juotte Kristuksen ruumiin verta )
Vaan sanotiin Hän otti MALJAN kiitti ja sanoi juokaa tästä te kaikki .Tämä on minun vereni , liiton veri , joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksisaamiseksi,,. Kysymyksessä oli viini joka ajoi veren asian . ,.
En nyt kirjoittanut leivästä, koska siinä ei näkynyt olevan
sellaista virhettä , kuin viinin kanssa oli . - v,er,w,n-
teuta kirjoitti:
Kuule örvelö Fariseus, sinä et ymmärrä mitä ulkokullaisuus on
katsotaan syvällisemmin , jos ihminen tekee jotain sellaista
asiaa täi työtä , joka on sanassa kielletty , mutta ei ele näkyvää
hän tekee piilosti , mutta tekee ,Hän tekee syntiä olkoon sitten kysymys mistä tahansa laista tai. ,,millä sinä sitä kontrolloit , ei
millään , se on kuin suola joka tulee mauttomaksi , millä sitten suolataan , ei se enää maahan eikä sontaan ole sovelias .
Mitä tämä suola on Raamattu sanoo eräässä paikassa , että
se on enemmän Rakkauden puolella kuin säilöntä suolan,
siis jos suola tulee mauttomaksi , on kysymys siitä , että , se
on menettänyt esikuvansa ja ohjeensa , että ei ole enää
samanlaista tehoa sanalla kun oli ennen . Voisiko kaiken
kohdistaa lähimmäiseen ja siihen Rakkauteen .teuta, fariseuksia ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäjät ja pilkkaajat kuten esimerkiksi sinä itse olet!
MISSÄÄN KOHTAA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA, EIKÄ SUOMEN LAKIA OLE ILMOITETTU, ETTÄ RIKOLLISILLA OLIS OIKEUS ANTAA ANTEEKSI, SOVITTAA RIKOLLISILLE RIKOKSIA ANTEEKSI!!!
teuta, olet armottomasti JA RIKOLLISESTI väärässä!!'
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
teutan opin herra:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
HUOM! =====================================
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10125873
teuta
24.9.2011 16:06
Ei se ole rikos , ainostaan örvelön rikos , sillä Suomessa
on Jumala sallinut VALTIONLAIN niin onnellisesti syntyä
ettei ketään saada tuomioistuimella ahdistaa omantunnon
tunnustuksissa ,
Mutta örvelön pitää sanoa . Niin minä sanon , "Voi minua
Minä hukun , sillä minulla on saastaiset huulet , ja minä
asun kansan keskellä , jolla on saastaiset huulet ; sillä minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
teutan opin herra:
"Kiva kun olit tarkkana
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
HUOM!!!Jeesus todistaa teutan valehtelijaksi:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
TUOSTA JEESUKSEN ja teutan / luterilais - lestadiosaisuuden OPPIEN EROSTA SELVIÄÄ KENESSÄ ON SIELULLISUUS JA KENESSÄ EI!!! Asiasta lisää tietoa etsivät voivat tutkia ja ottaa selvää miksi raamatussa on kaksi luomiskertomusta ja niiden merkitykset jotka sielullinen ymmärtää...!!! - teuta
v,er,w,n- kirjoitti:
teuta, fariseuksia ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäjät ja pilkkaajat kuten esimerkiksi sinä itse olet!
MISSÄÄN KOHTAA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA, EIKÄ SUOMEN LAKIA OLE ILMOITETTU, ETTÄ RIKOLLISILLA OLIS OIKEUS ANTAA ANTEEKSI, SOVITTAA RIKOLLISILLE RIKOKSIA ANTEEKSI!!!
teuta, olet armottomasti JA RIKOLLISESTI väärässä!!'
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
teutan opin herra:
"Kiva kun olit tarkkana
HUOM! =====================================
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10125873
teuta
24.9.2011 16:06
Ei se ole rikos , ainostaan örvelön rikos , sillä Suomessa
on Jumala sallinut VALTIONLAIN niin onnellisesti syntyä
ettei ketään saada tuomioistuimella ahdistaa omantunnon
tunnustuksissa ,
Mutta örvelön pitää sanoa . Niin minä sanon , "Voi minua
Minä hukun , sillä minulla on saastaiset huulet , ja minä
asun kansan keskellä , jolla on saastaiset huulet ; sillä minun silmäni ovat nähneet Kuninkaan .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
teutan opin herra:
"Kiva kun olit tarkkana
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
HUOM!!!Jeesus todistaa teutan valehtelijaksi:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
TUOSTA JEESUKSEN ja teutan / luterilais - lestadiosaisuuden OPPIEN EROSTA SELVIÄÄ KENESSÄ ON SIELULLISUUS JA KENESSÄ EI!!! Asiasta lisää tietoa etsivät voivat tutkia ja ottaa selvää miksi raamatussa on kaksi luomiskertomusta ja niiden merkitykset jotka sielullinen ymmärtää...!!!MASSAPOSTITTAJA .
- alaha nostell täältä
Örvelö, sinä et tiedä mitään seurakunnista, et tunne Jeesusta ollenkaan, eikä sinulla ole hajuakaan pelastavasta uskosta Jeesukseen Kristukseen.
Niinpä kysynkin sinulta: Miksi tästä huolimatta edelleen häiriköit kristittyjen palstalla?
Siksikö että iankaikkista kadotusta on helpompi odottaa, kun rääkkää kristityitä
niin ilkeällä tavalla kun suinkin osaa?
On siinä s..tanallinen mies, kerta kaikkiaan. Ei ole ennen moista nähty!!!- e.v,fgl,.
olet seurakunnan jäsen joka uskoo että ehtoollinen on rikollisille epäjumalan palvelijoille asetettu mutta nyt huomasit olevasi "oman seurakuntasi veren litkijä" eksytettynä!
Tutkin asiaa edelleen... tiedä vaikka löytäisin lisää Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanana totuuksia teidä sairaaloisista Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamis rituaaleista.
Olet paljastanut itsesi šamaaniksi!!! - b,.e.iza
Ei teitä häiritse minä vaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Laki ja tiedot sekä niiden esille ottaminen. Siten teidän ikuiset valheenne kasteista, perisynneistä. kummeista, rippi ja salarippi opeista jne jne joutuu epäjumalallisuuden valoon eikä vähiten sen vuoksi, että ette ymmärrä edes älä tapa käskyn todellista sanomaa Jumalallisuudesta pois eksytettyinä!!!!
- n.r-3-
kyllä sen omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen kristinuskon uskominen on rikollisten touhua, Luder/Lutheria palvellen väärää todistusta pitää jakaa Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten ettei vaan edes Jumalan Valtakunnan kaltainen lapsi saa nauttia uskonvapautta koskevan Lain oikeuksistaan!!!
- Kolmiolääke
Olette todella seinähulluja, koko palsta.
Muistakaa ottaa ajoissa lääkkeenne, muuten teille tulee piipaa auto, ja vie lataamoon, vai onko jo suurin osa siellä\sieltä? - SU
Piippa-auto on nyt toistaiseksi varattu. Helvetin portsaria ollaan hakemassa hoitolaan!
- :kallonkutistaja:
hän on toivoton tapaus
- kohti kadotusta
Tiesiko savon ukko, että sinun omat tekosi on tuo helveten portsari, jos tuossa epäuskon tilassa, siis Jumalan ja hgänen omiensa pilkkaajana kuolet?
Röyhkeät tekosi tunnetaan jo. Ja tuomittavia ne ovat, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jumalan sana myös todistaa vääjäämättä sen, että jolla ei ole uskoa Kristukseen hän menee kadotukseen.
Näin käy siis sinunkin heti kun henki poistuu kehostasi, jos parannusta ja kääntymystä ei tapahdu. Sinulle se ei tule kuitenkaan enää yllätyksenä, koska se on sinulle kerrottu tällä palstalla.
Vaikka et usko totuutta (joka on Jumalan sana), mutta tiedät kuitenkin tulevan kohtalosi jo nyt. Näin käy jokaiselle jolla ei ole uskoa Kristukseen.
Myös siis niille, joilla on kuollut usko ja omavanhurskaus autuuden perustuksena, - vaikka eivät kielläkään omassa mielikusituksessaan mieleisekseen muovaamansa Jumalan olemassaoloa.
Sivullamme on hyvin painostava ilmapiiri, koska epäuskoinen, omiaan lörpöttelevä ja Jumalaa pilkkava henkilö on tehnyt kaksi vuotta räikeätä henkistä väkivaltaa uskoville, heidän omalla keskustelupalstallaan.
Toinen henkilö on ilmeisesti lapsena miehiltä raiskattu homoseksuaali, joka on syystäkin mielenterveysvammainen. Ja vihainen kuin häirityksi tullut ampiainen.
Miksi kaikki viha jonka raiskaukset ovat saaneet aikaan, kohdistuu ainoastaan kristittyihin ihmisiin, siihen emme ole saaneet toistaiseksi vastausta tältä palstaamme häiriköivältä hämärämieheltä.- savon ukko
Te sanotte sitä Jumalan pilkaksi jos teitä arvostelee. Siitä se lähti.
Kyllä hän on verrattavissa helvetin portsariin. Hän pilkkaa tavallisten kansalaisten rukouksia.
Minä tiedän tarkkaan, miten minä Jumalani kanssa tulen toimeen. Hän on hyvä Jumala, on ollut minulle avuksi hädän päivinä.
Se uskonlahko mitä tarjoilet, on Jumalan silmissä kauhistus. En ole mikään kyykäärmeen sikiö. En ole mikään saatanan äpärä. En ole kuolevaa tekevä vanha ukko, niin kuin tämä helvetin hevosmies on minulle viestittänyt koko hallelujaa uskonsa keskeltä. Kristusko on antanut ohjeen, tokkopa. Hän oli kympin mies, te olete nollia.
Tätäkö sitten on se Jeesuksen tiellä kulkeminen. Ja pask.t Hän on se musta lammas teidän karsinoidussa ahtaassa lammaskarsinassanne. Jossa suurimmat kuningas pässit paneskelevat jopa omat lapsensakkin. Jos ei ihan niin ainakin kaveri, jota pitää puolustaa synnin tahroilta. Maallikkopaskasaarnamien rippi toiselle paskiaiselle on niin pers..stä kuin vain voi olla. Jumalalla ei ole mitään yhteyttä siihen.
Puhun nyt omasta puolestani yllä olevan uhkaus ja vihakirkoituksen vastaukseksi. En lähde laputtamaan. Ettekö te huomaa omaa mitättömyyttänne Jumalan edessä. Te vaahtoatte kuin hevonen laukan jälkeen. Ja sitten hirnutte pirullisesti joka ei saa kuin pahaa aikaan.
- SU
No, helvetin hevosmies sanoo sitä järsivänsä ja tulevan sitten autuaaksi. On siinäni sananlisesti noituuden merkit.
Voisi hänen muistoaan kunnioittaa muutenkin. Mutta kun on liiaksi "onnellinen" tuo mukanaan ylilyötejä ja rivouksia.- teuta
Aloittaja kysi ... Seurakunnat , Kristuksen ruumis .
minusta ette ole edenneet , kuin teoriassa pilluisen .
Jeesus sanoi minä olen tie totuus ja ovi
Mitä nämä tarkoitti`? ON SANOTTU ETTÄ JEESUS ON
OVI . Hän on ovi lammashuoneeseen , jos joku menee
lammas huoneeseen muualtakuin ovestäa , hän on varas ja
ryöväri , mutta joka menee ovesta sisälle , hän on lammasten
paimen . Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä ; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie hei-
dät ulos. ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden
edellä ja lampaat seuraavat häntä , sillä ne tuntevat hänen äänensä.. Mutta vierasta ne eivät seuraa , vaan pakenevat häntä ,koska eivät tunne vierasten ääntä ..
Tämän vertauksen Jeesus puhui heille mutta he eivät ymmärtäneet , Niin Jeesus vielä sanoi heille :"Minä olen se ovi , kaikki jotka ovat tulleet ennen minua ovat ryöväritä
ja varkaita , mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet .
Minä olen ovi , jos joku minun kauttani menee sisälle , niin hän pelastuu. Ja hän on käyvä sisälle , niin hän pelastuu
hän on käyvä sisälle ja ulos ja löytävä laitumen .
10:1,5,8,10, sel. Lammastarha on Kristuksen armonvaltakunta /seurakunta . Se ovi Hän itse verensä /
lunastustyönsä kautta . (ks. Hbre.10:19-20.
Paimenia (nim. Jeesus ylipaimen , 1 Piet. 5:4 , apulais eli apupaimenia )ovat ne , jotka ovat käyneet siitä sisälle
Vedestä ja Hengestä syntymisen kautta (ks. Joh. 3:5. ) ,
ja jotka Hän on siihen siihen tehtävään kutsunut . Ulkonaisen
Kirkon uudesti syntymättömät sanan palvelijat ovat "palkkalisia"eivätkä paimenia , he ovat sokeita ,sokeain taluttajia ,,tavallisesti harha opettajia ( kuten örvelö )
varkaita ja rosvoja ,., jotka ryöstävät ihmisiltä pelastavan ja pyhittävän Sanan ja tarjoilevat heille väärän rauhan väärää
"evankeliumeja", Hyvän paimenen todelliset lampaat eivät seuraa heitä koska ; vierastavat heidän epäraamatullista
julistustaan ja karttavat heitä .
10:7, 9, 10 , 11. Sel. Jotta Jeesuksen "lammastarhan" eli armonvaltakunnan ulkopuolella synteihinsä ja rikoksiin
kuolleena oleva pääsisi siihen sisälle , hänen on kolkutettava JEESUS OVELLE .katuen tunnustamalla syntinsä ja Rukoilemalla armoa , kuten B ulikaani , "Jumalani ,ole minulle syn tiselle armollinen , Evankeliumin sanalla , joka kertoo Jeesuksen lunastustyöstä ja julistaa Armoa etsivälle Hänen syntinsä anteeski , Jeesukse3n nime3ssä ja veressä . Uskomalla sen hän käy sisälle ja pelastuu .
Sekä synnin syyllisyydestä että sen vallasta Sen jälkeen hänUUDISTUVASTI KÄY SISÄLLE Rukoukseen , sanan viljelyyn kotona ja seurakunnassa , ja niin armon voimia saatuaan `"käy ulos " Kristuksen todistajana kutsumaan
ihmisiä Ryvän Pimenen luo sekä lahjojensa mukaan palvelemaan Hänen seurakuntansa rakentumiseksi , ef. 4:12. ;
1Piet .4:10 . tällä tavalla hän löytää laitumen saa elämäänsä todellista tyydytystä . - SU
teuta kirjoitti:
Aloittaja kysi ... Seurakunnat , Kristuksen ruumis .
minusta ette ole edenneet , kuin teoriassa pilluisen .
Jeesus sanoi minä olen tie totuus ja ovi
Mitä nämä tarkoitti`? ON SANOTTU ETTÄ JEESUS ON
OVI . Hän on ovi lammashuoneeseen , jos joku menee
lammas huoneeseen muualtakuin ovestäa , hän on varas ja
ryöväri , mutta joka menee ovesta sisälle , hän on lammasten
paimen . Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä ; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie hei-
dät ulos. ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden
edellä ja lampaat seuraavat häntä , sillä ne tuntevat hänen äänensä.. Mutta vierasta ne eivät seuraa , vaan pakenevat häntä ,koska eivät tunne vierasten ääntä ..
Tämän vertauksen Jeesus puhui heille mutta he eivät ymmärtäneet , Niin Jeesus vielä sanoi heille :"Minä olen se ovi , kaikki jotka ovat tulleet ennen minua ovat ryöväritä
ja varkaita , mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet .
Minä olen ovi , jos joku minun kauttani menee sisälle , niin hän pelastuu. Ja hän on käyvä sisälle , niin hän pelastuu
hän on käyvä sisälle ja ulos ja löytävä laitumen .
10:1,5,8,10, sel. Lammastarha on Kristuksen armonvaltakunta /seurakunta . Se ovi Hän itse verensä /
lunastustyönsä kautta . (ks. Hbre.10:19-20.
Paimenia (nim. Jeesus ylipaimen , 1 Piet. 5:4 , apulais eli apupaimenia )ovat ne , jotka ovat käyneet siitä sisälle
Vedestä ja Hengestä syntymisen kautta (ks. Joh. 3:5. ) ,
ja jotka Hän on siihen siihen tehtävään kutsunut . Ulkonaisen
Kirkon uudesti syntymättömät sanan palvelijat ovat "palkkalisia"eivätkä paimenia , he ovat sokeita ,sokeain taluttajia ,,tavallisesti harha opettajia ( kuten örvelö )
varkaita ja rosvoja ,., jotka ryöstävät ihmisiltä pelastavan ja pyhittävän Sanan ja tarjoilevat heille väärän rauhan väärää
"evankeliumeja", Hyvän paimenen todelliset lampaat eivät seuraa heitä koska ; vierastavat heidän epäraamatullista
julistustaan ja karttavat heitä .
10:7, 9, 10 , 11. Sel. Jotta Jeesuksen "lammastarhan" eli armonvaltakunnan ulkopuolella synteihinsä ja rikoksiin
kuolleena oleva pääsisi siihen sisälle , hänen on kolkutettava JEESUS OVELLE .katuen tunnustamalla syntinsä ja Rukoilemalla armoa , kuten B ulikaani , "Jumalani ,ole minulle syn tiselle armollinen , Evankeliumin sanalla , joka kertoo Jeesuksen lunastustyöstä ja julistaa Armoa etsivälle Hänen syntinsä anteeski , Jeesukse3n nime3ssä ja veressä . Uskomalla sen hän käy sisälle ja pelastuu .
Sekä synnin syyllisyydestä että sen vallasta Sen jälkeen hänUUDISTUVASTI KÄY SISÄLLE Rukoukseen , sanan viljelyyn kotona ja seurakunnassa , ja niin armon voimia saatuaan `"käy ulos " Kristuksen todistajana kutsumaan
ihmisiä Ryvän Pimenen luo sekä lahjojensa mukaan palvelemaan Hänen seurakuntansa rakentumiseksi , ef. 4:12. ;
1Piet .4:10 . tällä tavalla hän löytää laitumen saa elämäänsä todellista tyydytystä .Just,just, teuta. Teidän karsinassanne on vain susi lammasten vaatteisssa.
Ja se on helvetin hevosmies, joka hoitaa myös helvetin portsarin hommia. Ja on sotkemassa Jeesuksen tietä pask.illaan.
- Hyvä sekin
No eipähän savon ukon tarvitse mennä kadukseen tietämättä sitä jo etukäteen.
- SUS SIUNATKOON
VASTA KUOLEMAN JÄLKEEN ME IHMISET OLEMME MAALLISESSA MIELESSÄ
TASA-ARVOISIA !
MAALLINEN MAMMONA ON MENETTÄNYT MERKITYKSENSÄ !
OPPIARVOT EIVÄTKÄ TITTELIT MERKITSE ENÄÄ MITÄÄN !
POISSA OVAT RIIDAT JA EPÄSOPU !
EI OLE KENELLÄKÄÄN ENÄÄ VILU EIKÄ NÄLKÄ !
HELVETIN MATKALIPUT JAKAA JUMALA , EIKÄ IHMINEN !
KUMPA OLISIMME JO MAALLISELLA MATKALLAMME MUISTANEET EDESMENNEN VEIKKO LAVIN MAALLISEN LAULUN OPETUKSEN !
JOKAINEN IHMINEN ON LAULUN ARVOINEN!
JOKAINEN IHMINEN ON TÄRKEÄ!
NIIN MYÖHÄISTÄ ON POLTTAA KYNTTILÄÄ !
KUN HAUTAKUMPU UMPEEN LUOTU ON ! - Gapriel.
Kaikista sanoista huolimatta" veikon " laulun sanat
on hyvin maallista sanoitusta , hän taisi ellää sillä
ennen vanhaan muuten haudat luotiin umpeen ja
siitä luovuttiin pikkuhljaa , kun alkoi tulla kaivurit
sellaiset pienet sirot , ja myöhistä oli polttaa kynttillää
kun kaikki tapahtui päiväs aikaan .
Oikein sanot "veikon" laulusta se oli tasaan tarkkaan
maallinen , maalisine sanoineen , ei ole ihminen koskaan tasarossa , sen takia että kuolee ennen tai jälkeen
vaan tarkkaan otaen ,jos ihminen kuolee ennen kuin
on saanut Synnit anteksi , Jeesuksen Nimessä js veressä
ei hän koskaan enää sitä saavuta . Se on Jumalan /Jeesuksen tasaarvo , ja vain sillä on merkitys
ei maallisella ole mitään arvoa. niinkuin ei oppiarvoillakaan .
Riidat on loppu
Epäsopvut on loppu
Ei ole kenelläkään vilu eikä nälkä
Jeesua Jakaa taivasliput
Ne kaikki jotka ei sitä saa on suunta toinen
Taivaassa ei itketä
Taivaassa kaikki kyyneleet on pyyhitty pois
Taivaassa jokainen tunnistaa toisen
Taivaassa Kaikki on n. 30-33 vanhoja
Taivaassa olipa kuollut pienenä/120 - tai 989.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554142Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182721- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152053- 151493
- 1061364
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571078- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211018