Tämmöstä ollu mun elämä suunnilleen

JuhiziK

Vuos tais olla jotain -73 kun näin päivän valon ekan kerran..Kouvolassa eli perheeni silloin: isä, äiti, mä ja kaksi isoveljeäni (15 ja 10 vuotta vanhemmat)..olin kuopus ja kuopukseksi jäin. Samana vuonna, kun alotin koulun penkkien kuluttamisen, niin muutettiin Riihimäelle...siellä sit tuli taaplattua jota kuinkin niin että vuonna -93 sain ylppäri todistuksen käteen..samana vuonna lähdin armeijaan ja aloitin kirjeenvaihdon tulevan vaimoni ja nykysen ex-vaimoni kanssa..-94 päättyi armeija ja muutin tyttöystäväni kämppään Riksuun...tyttöystävä oli töissä kaupassa ja mä venasin vielä päivät työttömänä..-95 alotin kaupan alan opinnot, kun en jaksanu työttömänä enää venata..-96 synty esikoinen Jesse ja tuli tiukkaa kun vaimo jäi töistä pois..Onneks faijat sun muut jeesas..-98 sain jotkut paperit kouraan, mut en oman alan töitä niin menin postiin töihin. 2000 mentiin naimisiin, kun se oli vaimosta ns romanttista..samana vuonna vaimo lähti opiskelemaan Hämikseen ja poikaa sai kuskata aina hoitoon sinne tänne sukulaisiin...2002 muutettiin sit Hämikseen ja jäin koti isukaks 2003 poitsu lähti kouluun ja onnistuin saamaan taas postista duunii...funtsattin vaimon kans et oisko aika tehdä toinen laps mut vaimopa katto, et parempi suorittaa eka opinnot loppuun...2005 vaimo sitten valmistui ja jäi kotiin ja alkoi katteleen duuni paikkoja. Sit aloin epäilee, et onko sillä joku toinen ja vuonna -06 se sitten muuttikin toisen miehen luon ja vei poitsun mukana...eroanomus lähti siitä sitten käyntiin ja ero tuli 2007 muutin pienempään kämppään ja aloin liikkuu taas pupeissa että jos seuraa löytyisi...2009 löytykin yks ihana helmi, jonka luokse muutin Riksuun takas...kävin hämiksessä töissä 2011 sain duunia myös Riksusta ja elämä on ihan mallillaan

2

291

Äänestä

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiivitaavi33

tiia?96 syntymä vuos

• JK

VAI IN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe