lohjan sos.toimen toiminta?

minäkinolenasiakas

Olen yrittänyt usean viikon ajan saada yhteyttä sos.toimen johtajaan. Hän pakoilee jotain , tai sitten häntä ei ole tässä kaupungissa olemassakaan.
Yritin tavoittaa ko.henkilön sosialityöntekijän virkavirheen / paikkakuntarasismin vuoksi. Ja nyt ei ole kysymys toimeentulotuesta johon varmasti joku puuttuu kun sitähän ei tule hakea missään nimessä ,,on muuten sossunpummi..ym sellainen. No kuitenkin.
Voiko joku asiallisesti avittaa kuka on seuraava henkilö kun etsin vastuutakantavaa ihmistä..eli mikä instanssi on sos.toimenjohtajan esimies?
Ja vieläkin en ole kaupungilta rahaa vailla.

13

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuuntunut

      Täällä lohjalla saat jatkossakin yrittää,
      ne pakoilee niinkauvan että kyllästyt, tai valitusaika loppuu,

      minäkin yritin saada sossusta hammashoitokuluja, ensin menin varaamaan aikaa kunnalliselta hammaslääkäriltä, Hinta arviotavarten siellä sanottiin että ensin täytyysaada sossulta sitoumuspaperi, no menin sossuun siellä sanottiin että ensin täytyy varata aika hintaarviotavarten menin taas hammaslääkärille jossa sanottiin että sossusta täytyysaada paperi ennenkuin voivarata aikaa, puolentunnin taistelunjälkeen jonon odottaessa perseentakana ja alkaessa vittuilemaan minulle kun en tajua antaa periksi ja lähteä että muutkinpääsisivät luukulle totesin että mulla on aikaa olla tässä vaikka kokopäivä, joten minusta ette pääse kun ulosheittämällä, mutta siinävoipitulla muillakin kun minulla Nenäkipeeksi, no sain ajan ( syyskuulle,) Huom oli kevä kun sitä aikaa varasin,
      NO Nyt olen käynyt mäntynummen hammashoitolassa jossa ei ollut mitääntietoasiitä mitävarten sinne tulin, mutta sainkuitenkin hinta arvion, postilaatikkooni, vein sen sossuun ja sanoin että tämäon nyt se keväinen asia, reilun viikonpäästä tuli postissa paperi jonne täytyi selittää tulot ja menot ja mitä omistaa ja minkäarvoista se mitä omistaa on, Molempien minun ja vaimon,
      No sitten menee taas pariviikkoa kun tulee lappu että emmevoi käsitellä asiaa koska puuttuu näitäja näitä tositteita esim pankien tiliotteet joita minulla ei ole varaa hakeapankista koska ne maksavat ja pikatiliote eikelpaa, sähkölaskujen osalta envoi näyttää laskua koska sellaista ei ole Koska EI ole Sähköäkään, eikä tällähetkellä olisi siihen varaakaan, asunnonosalta ylläpitokustannukset, Mistä tyotön kelarahalla eläjä ottaa ja maksaa vakuutuksia ja ylläpitää asuntoa, perkele olen olut pakkolomalla jo vuoden jos jotain hajoaa se hajoaa uutta eivoihankkia, toistaviikkoa on oltu ilman perunaa, enkäviitsisi mennä varkaisiinkaan, mutta tilanteen huomioonottaen sekinvaihe tuleeviellä eteen, ja siinävaiheessa ensimmäiseksi käyn varkaissa sossun työntekiöiden kotona, perkele kun en ole pakolainen ei taviisnähdä nälkää,sais yli 2 tonnia kuussa tekemättä mitään, saatana, kun olin työssä en siloinkaan tienannut lähellekkään 2 tonnia, Aivan järjestelmällisesti Pyritään siihen että me veronmaksajat työttömyydentullen muutettais pois suomessta tai kullaan nälkään tai sairauksiin,Tai vaihtoehtoisesti, Ruvetaan varkaiksi että sais leipää, jonkajälkeen saadaan leipää KUN Istutaan vankilassa, Tosinsiinä perhekkin hajoaa suomessakun ei ole perhevankiloita, Mutta paskaako tälle suomen MAFIALLE Kuuluu, Hyvä on veronmaksajien varoilla reissailla,

      Terveisin Hyvinvointivaltion Kansalainen, Lohjalta,

      • vieläkinolenasiakas

        heissan,
        Eli en ollut väärässä kun väitin sosialitoimen johtajan välttelevän tulevia puheluja, eli ei ota puheluja vastaan.
        Minulla olis ollut sellainen asia vaan ihan mitättömyydessään että , olisin tarvinnut hänen allekirjoittamansa paperin lasteni isälle, lastenvalvoja on toisella paikkakunnalla jo hoitanut asian kuntoon, mutta tämä pakoileva lohjan sos.johtaja olisi pitänyt ottaa kantaa seuraavaan asiaan: Olen 46 v nainen , eronnut. Kuolen kohta, minulla on pahanlaatuinen syöpä jota on hoidettu n 1.5 vuotta , leikelty ja sädetetty ja kaikkea..nyt syöpä on saanut yli-otteen ja tiedossa on hautapaikka . No sehän on ihan selvää pässinlihaa kaikille tähän saakka , ettei kuulu entiselle puolisolle tämä asia, mutta meillä on 4 yhteistä lasta , joista 3 on aikuisia ja 1 ala-ikäinen..tämän ala-ikäisen asioita ois pitänyt hoitaa niin ettei häntä laiteta mihinkään lastenkotiin vaan lasten isä ottaa lapsen vaikka on niistä tähän saakka kieltäytynyt. Että en nyt sit tiedä ehdinkö hoitaa asiaa ennen kun viikatemies käy kylässä..
        Sinulle vastaaja toivon paljon hyvää elämääsi , tai siis parempaa aikaa koittavaksi , ja että löytäisit työtä ja saisit pidettyä perheesi koossa ja kunnossa.
        Taidamme olla samaa mieltä että turhalaitos..hmmmm, paljonkohan lohjankaupunki säästäis jos tämän instanssi lopettais kokonaan.?? jäänpä sitä miettimään .


      • kyykytystä

        Totahan se pahimmillaan on jos joutuu yhteiskunnalta pyytämään taloudellista apua. Saa tehdä kirjallisen selvityksen koko elämästään todistusten kera, koska sinuun suhtaudutaan jo lähtökohtaisesti niin että olet epärehellinen huijari ja valehtelija.
        Auta armias siinä vaiheessa kun joudut avustuksen eteen tekemään ilmaisia pakkotöitä jossain kunnan tai yksityisen paskafirmassa.
        Sitähän se työttömien aktivointi ja työllisyystoimet todellisuudessa on, huuhaa kursseja joista valmistuu ilmaisia työharjoittelijoita, karenssin uhalla tietenkin.
        Motivaation tulee olla täys kymmenen sillä kolmen ja puolen euron tuntipalkalla jota orjille maksetaan...
        Varsinkin nuoria työttömiä "aktivoidaan" nyt tehokkaasti, jotta saavat nuorisotyöttömyystilastot siivottua kauniimmiksi.
        Joten käykäähän kaikki koulunne kunnolla kellä siihen on mahdollisuus.


      • Vittuuntunut
        kyykytystä kirjoitti:

        Totahan se pahimmillaan on jos joutuu yhteiskunnalta pyytämään taloudellista apua. Saa tehdä kirjallisen selvityksen koko elämästään todistusten kera, koska sinuun suhtaudutaan jo lähtökohtaisesti niin että olet epärehellinen huijari ja valehtelija.
        Auta armias siinä vaiheessa kun joudut avustuksen eteen tekemään ilmaisia pakkotöitä jossain kunnan tai yksityisen paskafirmassa.
        Sitähän se työttömien aktivointi ja työllisyystoimet todellisuudessa on, huuhaa kursseja joista valmistuu ilmaisia työharjoittelijoita, karenssin uhalla tietenkin.
        Motivaation tulee olla täys kymmenen sillä kolmen ja puolen euron tuntipalkalla jota orjille maksetaan...
        Varsinkin nuoria työttömiä "aktivoidaan" nyt tehokkaasti, jotta saavat nuorisotyöttömyystilastot siivottua kauniimmiksi.
        Joten käykäähän kaikki koulunne kunnolla kellä siihen on mahdollisuus.

        Näin on ja mulla on ikää kohta 50v niin saavaan arvata löytyykö töitähelposti,
        Aikanaan olin 14v kun menin ensimmäiseen työpaikkaani, Liksa olisiloin 10mk tunti mutta silläsai silloin mopontankin täyteen 5.5 L 2t bensaa joka on kalliimtaa kun 4Tbensa, nyt 10 eurolla saa samanmäärän mutta täytyytyytyä 8e tuntipalkkaan, jos töitälöytyiskin, tosin mun ammattitöitä eitunnu paljon olevan ja muutkin työt mitäoon kysellyt niin Kovin ovat vähissä, ja luulenkin että työpaikka ilmoituksia laitetaan vain silmänlumeeksi, ettävoitais kaunistella tilastoja, En ihmettele yhtään että rikollisuus lisääntyy Koska Ihmisillä on on Oikeesti NÄLKÄ, ja mitäpä ei ihminen nälkäänsä tekisi,
        Olentässä maksanut veroja ihan turhaan 35vuotta, Täytyyvarmaan mennä pakolaiseksi vaikka Somaliaan, heh,,,


      • hu hu
        vieläkinolenasiakas kirjoitti:

        heissan,
        Eli en ollut väärässä kun väitin sosialitoimen johtajan välttelevän tulevia puheluja, eli ei ota puheluja vastaan.
        Minulla olis ollut sellainen asia vaan ihan mitättömyydessään että , olisin tarvinnut hänen allekirjoittamansa paperin lasteni isälle, lastenvalvoja on toisella paikkakunnalla jo hoitanut asian kuntoon, mutta tämä pakoileva lohjan sos.johtaja olisi pitänyt ottaa kantaa seuraavaan asiaan: Olen 46 v nainen , eronnut. Kuolen kohta, minulla on pahanlaatuinen syöpä jota on hoidettu n 1.5 vuotta , leikelty ja sädetetty ja kaikkea..nyt syöpä on saanut yli-otteen ja tiedossa on hautapaikka . No sehän on ihan selvää pässinlihaa kaikille tähän saakka , ettei kuulu entiselle puolisolle tämä asia, mutta meillä on 4 yhteistä lasta , joista 3 on aikuisia ja 1 ala-ikäinen..tämän ala-ikäisen asioita ois pitänyt hoitaa niin ettei häntä laiteta mihinkään lastenkotiin vaan lasten isä ottaa lapsen vaikka on niistä tähän saakka kieltäytynyt. Että en nyt sit tiedä ehdinkö hoitaa asiaa ennen kun viikatemies käy kylässä..
        Sinulle vastaaja toivon paljon hyvää elämääsi , tai siis parempaa aikaa koittavaksi , ja että löytäisit työtä ja saisit pidettyä perheesi koossa ja kunnossa.
        Taidamme olla samaa mieltä että turhalaitos..hmmmm, paljonkohan lohjankaupunki säästäis jos tämän instanssi lopettais kokonaan.?? jäänpä sitä miettimään .

        Mikäs homma tämä nyt on... nyt vasta luin koko jutun. Mikä siellä on tilanne tänä päivänä?


      • Edelleen vittuuntunu
        hu hu kirjoitti:

        Mikäs homma tämä nyt on... nyt vasta luin koko jutun. Mikä siellä on tilanne tänä päivänä?

        Niin jos kysymys oli minulle,

        Niin ei vakityötä vielläkään, ja ulosottomies pommittaa kirjeillään
        kaippatässä jossainvaiheessa lähtee kattopäänpäältä, kun ei edes pimeitätöitä ole riittävästi, Eilenkin soittelin yhden työpaikkailmoituksenjohdosta ja kävitaas ilmi
        että paikka täytetään omallahenkilökunnalla mutta on velvoitettu kuitenkin ilmoittamaanse avoimena työpaikkailmoituksiin, se on sitä tilastojen kaunistelua,
        hyvinvointiyhteiskunnassa, Että semoista,


    • mene duuniin

      MENKÄÄ TÖIHIN

      • vittuuntunut

        No hienojuttu että sullaon Toitätarjolla, Mitäduunia sulla on tarjolla, ??
        Laitappa jotain yhteystietoja, ni tuun sulle töihin,
        Ja jos et laita niitä yhteystietojasi, niin Älä sitten tuu tänne ollenkaan paskaajauhamaan, Vaan painu vittuun ja Syvälle,!


    • Onni on olla Lohjal

      Olen itse omakohtaisesti törmännyt toiseen epäkohtaan Lohjalla.
      Olen siis töissä, mutta juuri eronnut.
      Olen ollut Kaupungin asuntojonossa 13kk.
      Minulla on 3 lasta joita pitäisi hoitaa vuoroviikoin elatussopimuksen mukaan.
      Lohjalla on tällä hetkellä 550 hakijaa asuntojonossa.
      N50kpl niistä on vailla vakinaista osoitetta, itse lukeudun myös tähän ryhmään.
      Ainoa rike mikä minulla rajoittaa asunnon saamista on joku maksamaton parkkisakko vuodelta nuppi ja nahka.
      Soitin ja tiedustelin mikä asiassa mättää, niin esim päihdehuollon asiakkaat ja pakolaiset menevät kiireellisessä asunnontapeessa olevien edelle Lohjalla tällä hetkellä.
      Tarviaa siis varmaan hankkiutua jompaan kumpaan ryhmään jos mielii asuntoa tällä hetkellä.

      • hu hu

        Eiiiii kannata kaupungin kautta edes yrittää. Katsopas kiinteistövälitysfirmojen kautta. Kaikkiin asuntoihin ei vaadita edes vuokratakuita.


    • Salminakki

      Valituksen voi tehdä aluehallinto virastoon. Jos se ei auta, eduskunnan asiamies tai oikeuskansleri.

    • Potslojottaja
    • Anonyymi

      insuliini burger

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe