Olen tekemässä suuria ratkaisuja elämässani ja olen lähes pakokauhun vallassa. Kyseessä on muutto takaisin Suomeen useiden ulkomailla vietettyjen vuosien jälkeen. Kuvassa on mukana myös mies. Pelottaa tuleva sopeutuminen ja suhteen kestävyys. En tajua miten ylipäänsä suoriudun kaikista käytännön asioista. Olen luonteltani suht rauhallinen ja nämä tuntemukset ovat aivan uusia ja järkyttäviä. Voisiko joku kiltti katsoa minulle?
Kauhea ahdistus ja paniikki
2
<50
Vastaukset
Hei
sinun täytyy valmistua hyvin ajoissa ja ottaa kaikesta selvää. mutta uskoakseni paperisi ovat jo kunnossa.
tiedän että se on vaikeaa, asun myös ulkomailla ja kuulen noita tarinoita.
te ette siis ole vielä kovin kauaa yhdessä, ymmärsinköhän tuon oikein?
työvoimatoimisto auttaa paluumuuttajia, heiltä saa kaikki tiedot mitä tarvitset. myös kurssit ja muut avut.
mutta mietin tässä, että minkä takia sinä palaat suomeen. onkohan se miehen vuoksi.
olet polttanut sillat takanasi, valitset vapaaehtoisesti uuden elämän. mutta sittenhän sinun tulisi olla iloinen! sinun suhde siellä ulkomailla ei onnistunut ja nyt olet lähdössä sinne, mistä olet alunperin kotoisinkin.
minusta tuo on upea asetelma ja optimistinen askel. ja uskon sinun onnistuvan, vaikka työasioita pelkäätkin. et voi laittaa kaikkea yhden kortin varaan, sinä et voi vielä tietää onko tämä ihmissuhteesi lopun elämän pituinen. mutta teillä on kyllä hyvät mahdollisuudet pärjätä oikein hyvin keskenänne. laita pelko pois ja ota härkää sarvista.
ajattele, että jos et sittenkään viihtyisi, sinähän voit aina mennä takaisin.
sinuna laittaisin nyt kaikki vihreät valot päälle ja rynnistäisin kohti rauhallista ja kaunista koti-suomea.
jos tahdot tietää syvemmin, ota yhteyttä sähköpostin kautta, osoitteeni on profiilissani. kerron sitä kautta miten menetellään.
t: Keskiyö - toinen puoliksi ulkomaalainen- Koiruohonen
Voi kiitos paljon vastauksestasi...annan sille todella arvoa. Sanasi todella lohduttavat tässä tilanteessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241