Tuoreessa Iltalehden uutisessa Vihdin ainoa oikeasti jotain merkitsevä ja täyspäinen julkkis, tai ainakin entinen paikallinen, Anssi Kela voivottelee kun hänen Nummela-levyä juhlistava kiertue ei löytänyt Nummelasta keikkapaikkaa väitetyn raha ja tilapuutteen takia. Siis merkittävin Nummelaa koskeva pr-teko koko asuinalueen Ja Vihdin kunnan kannalta oli Kelan julkaisema Nummela-levy. Kelalle sympatiat ja toivottavasti kiertue toteutuu muilta osin, aion olla yleisössä!
Anssi ei kelvannut, häpeä Nummela!
Kelaa anssia
2
250
Vastaukset
- mieisse
Kieltämättä, vaikka olen Kelan musiikkia inhonnut alusta asti(mokomaa ärsyttävää vongutusta), niin julkisuusarvoa ei ole kieltäminen.
Nyt ymmärtääkseni hulabaloon jälkeen konserrtti olisikin tulossa, mutta vahinko on jo ehtinyt tapahtua. - anti-kela
Oikein! Sitä vinkuheinää tänne kaivatakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848