Sinä Suomi 24 pelle!! Teet pilkkaa sairaassa päässäsi kaikesta!!
Sairaassa päässässi halusinaatioit mielikuvitushahoillasi kaikenlaista kurjuutta palstalle.Olet ainoa kirjoitelija koko S 24 palstalla. Ajatteles asiaa jos ehdit lukea>>
Ihmiset jotka käyttävät tätä palstaa >> Ovat ehkä myös sairaita jotka ajankulukseen hakevat JOTAIN lohdutusta elämäänsä!! Itse koen sen että joskus piipahdan palstalla,etsin jotain elämänlankaa joka minulta sairauteni takia puuttuu>> sitä en täältä löydä. Enkä myöskään kirkko kuulolla palstalta koska sotkeudut joka kesjusteluun.
Toivomus olisi että ajattelisit myöskin muita kanssaihmisiä. Ethän tietenkään voi sitä ymmärtää koska itse istut palstalla 24h/vrk..Olet itsekkin sairas mutta eroi tavalla kuin itse. Narsisti ei kuole ruumiiilisesti vaan nauttii toisten kärsimyksistä.
Kirjoitan tätä sentähden Että ensi yöni voi olla viimeinen.
Toitotan sinulle hyvää loppuelämää ja koita ottaa huomioon muitakin sairaita kanssakullkijoita!!!
Narsismi on sairaus, mutta on muita vieläkin vakavampia sairauksia
Asiaa.
up.
1
210
Vastaukset
- JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924