Sinä Suomi 24 pelle!! Teet pilkkaa sairaassa päässäsi kaikesta!!
Sairaassa päässässi halusinaatioit mielikuvitushahoillasi kaikenlaista kurjuutta palstalle.Olet ainoa kirjoitelija koko S 24 palstalla. Ajatteles asiaa jos ehdit lukea>>
Ihmiset jotka käyttävät tätä palstaa >> Ovat ehkä myös sairaita jotka ajankulukseen hakevat JOTAIN lohdutusta elämäänsä!! Itse koen sen että joskus piipahdan palstalla,etsin jotain elämänlankaa joka minulta sairauteni takia puuttuu>> sitä en täältä löydä. Enkä myöskään kirkko kuulolla palstalta koska sotkeudut joka kesjusteluun.
Toivomus olisi että ajattelisit myöskin muita kanssaihmisiä. Ethän tietenkään voi sitä ymmärtää koska itse istut palstalla 24h/vrk..Olet itsekkin sairas mutta eroi tavalla kuin itse. Narsisti ei kuole ruumiiilisesti vaan nauttii toisten kärsimyksistä.
Kirjoitan tätä sentähden Että ensi yöni voi olla viimeinen.
Toitotan sinulle hyvää loppuelämää ja koita ottaa huomioon muitakin sairaita kanssakullkijoita!!!
Narsismi on sairaus, mutta on muita vieläkin vakavampia sairauksia
Asiaa.
up.
1
250
Vastaukset
- JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987