En enää tiedä pitäisikö minun jäädä vai lähteä. En enää tiedä mitä tekisin elämälläni, tuntuu että tällä ei ole mitään tarjottavaa minulle enää.
Neuvoton olo
3
<50
Vastaukset
Hei
ei elämä aina tarjoa, se myös vaatii itselleen. oletkohan sinä niin masentunut, ettet näe ympärillesi?
ajattelen, että aivan uusi reviiri olisi sinulle paikallaan. vaihda totaalisesti kaikki.
voisit lähteä toiselle paikkakunnalle, aloittaa uuden työn ja harrastuksen, etsiä uusia ystäviä.
jokaiselle tulee näitä matalia pimeitä kausia, silloin kaikki energiat on käytetty loppuun ja aurinko on sammunut. mutta ajattele, jos saisit vielä uuden mahdollisuuden astua lähtöruutuun, kuinka haasteellista ja jännittävää se olisi! sinä itse voisit lahjoittaa sen omalle elämällesi, jolloin elämä puolestaan potkisi sinua eteenpäin onnea kohti.
tuosta nimimerkistäsi minulle tulee mieleen se vanha hyvä elokuva. se oli todellista köyhyyttä, mutta sellaista ei enää nykään ole.
t: Keskiyö- punainenviiva
Kiitoksia vastauksesta. Olen tehnyt tuon jo reilu vuosi sitten ja sen takia kaikki onkin hieman solmussa. Nykyinen suhteeni ahdistaa minua, koska en koe olevani miehelleni kovinkaan merkityksellinen.
Hei
teidän tunteenne eivät ole tasapainossa. missään aidossa rakkaussuhteessa toinen ei tunne olevansa toiselle merkityksetön. oikeastaan sinä tiedostatkin sen, et vain halua nähdä tilannetta avoimin silmin. sinä pelkäät.
teidän on puhuttava tuosta asiasta vakavasti, koska sinä olet ahdistunut.
kerrot miltä sinusta tuntuu ja kysyt hänen tunteistaan. sinun on saatava tietää missä mennään, että pääset eteenpäin uudessa elämässäsi.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241