Päivän Sana (eilinen teksti-tv s.894)

RyhmäKokkolaSinde-82

Miten yhteiskuntamme rakentuu tälle?
Miten olet osallistunut tähän ja pitänyt sitten ihan kaikkea uskontoa ja uskonnollisuutta kielteisenä?

" Samoin kieli on pieni jäsen, mutta se voi kerskua suurilla asioilla. Pieni tuli sytyttää palamaan suuren metsän." Jaak. 3:5
Mitä oikeastaan tarkoitatkaan? Mä kokeilin ja tiedän, jälleen etukäteen järjestettynä ja pakotettuna. Se tarkoittaa holhousrekisteriä. Eli sun aivoihisi ohjataan suggestiotoimia, jotka ovat kuin psykologinen maailma, jäähdyttäen.
- Mä vihaan töykeää ja tylyä taistelua, mutta kuka on antanut luvan mun yksityisyydensuojan loukkaamiseen? Ihan oikein uuden katekismuksen halusitte painaa tästä kohdasta ja sitten seurailla. Halusit tehdä näin floristinen seinäkukkasta, koska kukaan muu ei halunnut. Halusit näin huolehtia turvallisuudesta ja fokusaatiosta, ja seurailla sekä tehdä ja teetättyttää sukupuolenvaihdosta. Seurakunta on ihan jumissa erääseen muuhun asiaan, kuten lyhyemmin ilmaistuna, henkilöllisyyksien käyttöön. He ovat aivan seis sukupolvenvaihdokseensa, myrkytyksiin ja kahteen keittiöön, joka kyllä muistuttaa kohtaa esikoisaseman myymisestä, teippijärjestelmästä ja kahdesta keitosta muistaakseni Iisakilla. Ja näissä oli sitten se sota-oikeus.
- Mä en halunnut osallistua siihen robotti-fokusaatioon, joka ehkä edellyttää frustraation sijaan kasvohermoja. No, mitä muuta islamilaista ja fundamentalistista löydät näistä? Ehkä oikeuden järjestysluvut, joihin piti tulla kolmiulotteisuus kapitalismeineen tilalle. (jatka tätä lausetta: en muista sitä sanaa)
Äitini oli esimerkiksi osoitettu toimimaan näin.

1

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

Tarkoitatko fundamentalismin yhteydessä pään, aivojen ja anatomian käsittelyä? Maalta tuleva opiskelija vertaa itseään siinä 3-5 vuotiaaseen lapseen. Siinäkö on uskonto? Miten olette kehittyneet?
      Olen tullut uskonnollisesta perheestä, minuun ei saa koskaan mennä naimisiin. Minua ei saa koskaan vihkiä. Minua, sinua, meitä, heitä ja teitä, nämä ovat uskonnollisia tarpeita, persoonallisuuspronomineja eivät ihmiskäsityksiä ja Jumalkäsityksiä.

Miten katekismuksen painaminen vaikuttaa näkymättömiin ja näkyviin ajatuksiin? Niitä saa ihan holhousrekisteristäkin toimimaan. Ei tarvita kirurgiaa, eikä leukakirurgiaa tai alakerran leikkaussalia.
      Mielenterveysseura: Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä
      Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä
      Seksuaalityön teetättäminen julkisella seksillä.

Et saa kohdistaa enää Siniin tällaisia elementtejä. Olin sekoittanut, että saan käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää florismina.
      "Inhoan leukakirurgiaa. Se niin satuttaa, mua satuttaa munasarhoihin. Hänen, isäni, lähestystapa on väärä. Hän käyttää päätä halkovaa yksinkertaisuutta, tyhjyyttä. Tämä on vuorovaikutuksen perusta. Haluat vain lukea täältä, että frustraatio ml. ja pl., koska olet vahingoittanut jotakin. Onhan sulla välineet siihen, seurakunta eli lapsiseksityövoima. Voiko näistä erottaa kaksi eri asiaa? Lapsityövoimaseksi. Siinä vasta fundamentelistinen ajatus, ratkaisu leijan lennätys.

Ihmisiä ei saisi seurailla coping-keinolla, frustraatiolla ja defenssillä, edes rangaistusmielessä. Sen sijaan, että toimisit: eläen päivän kerrallaan, hyväksyn koettelemukset tienä rauhaan, kyselet vain: Olisiko tämä vielä joku unohtunut äitiys? Sh:n omainen teetättää uhraamisuskaliaisuuttaan ihan mitä tahansa. Ihan mitä tahansa, turvallisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      512
      8739
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      139
      6027
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      351
      5077
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      63
      4706
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      91
      4290
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4013
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      181
      3873
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1808
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103