Uusi Maajussille morsian.

tytteli tyy....

Onpa tänä vuonna mielenkiintoisia ihmisiä mukana. Tosi sympaattisia ja persoonallisia miehiä ja pari naistakin. Jos olisin nuorempi, niin yrittäisin mukaan. Nyt saan vain katsella mielenkiintoista ja hauskaa ohjelmaa :))).

10

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu mies

      Ihmettelin kun kaikkein fiksuin mies ei saanut kuin 4 kirjettä! Hän oli itsekin hämmentynyt. Tuleva lentokonediplomi-insinööri Laihialta.

      Onkohan liian fiksu niin ettei maatiaismuijat uskaltaneet kirjoittaa, ja koulutetummat taas karsastavat maaseutua. Vaikka eihän sitä tiedä millainen helmi sieltä neljän joukosta löytyy. Luulisi kyllä ilman tällaista ohjelmaakin tuon nuorenmiehen saavan vaimo itselleen.

      Se yksi sai 142 kirjettä!

      • liian pinnallinen?

        En oo varma, mut muistaakseni kyseisellä tyypillä oli paljon ulkonäkövaatimuksia, eli voisko johtua siitä, ettei naiset kiinnostunu niin pinnallisesta ihmisestä..? Mene ja tiedä....


      • Nekku-misse
        liian pinnallinen? kirjoitti:

        En oo varma, mut muistaakseni kyseisellä tyypillä oli paljon ulkonäkövaatimuksia, eli voisko johtua siitä, ettei naiset kiinnostunu niin pinnallisesta ihmisestä..? Mene ja tiedä....

        Eikös tuo jussi vaan sanonut ihastuvansa yleensä saman tyyppisiin naisiin: vaaleisiin ja silmälasipäisiin. Ei hän minun mielestä sen enempää ulkonäkötoiveita esittänyt kuin muutkaan. Hän tosin toivoi että hänelle kirjoittavilla tytöillä olisi älliä päässä.


      • helenahe

        Ulkonäkövaatimukset...frakkimainen takki ja silinterihattu...kertoo jo paljon ihmisen sisäisestä minästä


    • Mies ei viehätä

      Kyllä siihen "emännän saamiseen" tarvitaan vähän muutakin kuin di:n paperit... Tyyppihän on rutikuiva, maailman epäeroottisin narisija. Itse ainakin arvioin ko. henkilön pitkälti nelikymppiseksi ja järkytyin todellisen iän (31 v.) paljastuessa. Lisäksi hän todisti olevansa aika fetissimäisesti ulkonäköä tuijottavaa (naisella vaatimuksena pitkä, vaalea tukka ja silmälasit, huoh) sorttia. Niin... Joku vähemmän kouluttautunut tyyppi voi vetää naisia puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Oikeastaan parinvalinnassa ratkaisevaa ei ole kouluttautuneisuus, vaan se miten suhtautuu itseensä ja muihin ihmisiin. Kun on sinut itsensä kanssa ja huumorintajua löytyy, plus vielä kohtuu komea/söpö nassu päälle, niin johan käy kaiken sorttiset naikkoset kuumana. Sitä paitsi joissain miehissä vain on Sitä Jotakin (kenties naiset yhä alkukantaisen vaistomaisesti tunnistavat hyvän suvunjatkajan). ;)

      Terveisin Biologitar

    • Vai niin

      " Sitä paitsi joissain miehissä vain on Sitä Jotakin (kenties naiset yhä alkukantaisen vaistomaisesti tunnistavat hyvän suvunjatkajan). ;)"

      Todellakin, yleensä hulttioäijät, jotka vielä hakkaavat muijaansa säännöllisesti, vetävät näitä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Näillä "söpöillä" äijillä tietysti lapsia usemman eukon kanssa. Kunnollinen mies ei tietenkään kelpaa. Mieluummin viinaan menevä ja kaikkien kanssa lisääntyvä äijä näille naisille. Näin se menee ;)

    • ......

      joo maailman tylsimmän olonen ja näkönen ukko jussi paita päällä tvssä! eikö mitään nätimpää vaatetta löytänyt kaapistaan? en ois kyllä niin tylsän oloselle ukkelille itekkään kirjotellut ei sen puoleen..

    • kjhugg

      Keski-ikäinen nainen olen ja ei olisi kyllä tämä Laihian nuoroimies kiinnostanut pätkääkään, vaikka olisin ollut nuori. Kuiva tylsimys, ei ollenkaan ihme, ettei kirjeitä tullut. Mitä sitten mikä koulutus on jos miehessä ei ole sitä jotakin. Miehisyyttä enempi, ei naiset tykkää nulikoista.

      • kjhkgjghfdd

        Toinen keski-ikäinen tässä: itse en ole enää haku päällä, mutta kyllä nuorempana olisin uteliaisuuttani tälle miehelle viestin laittanut :). Tyypissä tuntui olevan hiljaista, kuivahkoa huumorintajua (insinöörisellaista ehkä, mutta sen verran hienovireistä, että kaikki eivät ehkä tajunneet...), vaikutti älykkäältä, monipuolisesti asioista kiinnostunut ja se ulkonäkö ei nyt ehkä ole kaikkein tärkein asia maailmassa?

        Toivotan hyvää syksyn jatkoa Laihian miehelle ja toivottavasti niiden 4 kirjeen joukosta tai sitten muualta löytyy morsmaikku - oli sitten vaalea pitkähiuksinen ja silmälasipäinen tai ei!


    • lhhlhllhllh

      Onko ko. henkilö sittenkään niin fiksu?

      Mikä on repäisevin asia, jonka olet elämässäsi tehnyt?
      "Venäläisen rajatarkistuspisteen ohittaminen auton takakontissa."
      Itse en tuota niin fiksuna pitäsi.
      Kuvailee itseään myös sanalla "komia".

      Ei ole mitään ko. henkilöä vastaan, mutta ihmettelen täällä olevia ihmisiä, ketkä niin hämmästelevät, että miksi ei naisille kelpaa fiksu tyyppi! Kukaan ei vain ole vaivautunut kertomaan, että millä tavalla tämä henkilö fiksu on?
      Ja tasan on muut maajussit yhtä fiksuja, jollei fiksumpiakin, itse en ainakaan tuon henkilön nähdessäni ja kuullessani pitänyt minään Einsteinina. Ja vaikka olisi äö 900, niin miten se muka tarkoittaa, että silloin pitäis sen henkilön perään kuolata ja kaikkien olla innoissaan yrittämässä tätä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe