Onko Kalpa aliarvostetuin joukkue SM-liigassa?

Juha82222

joskus tulee semmonen ajatus että on.

Kuopiolaiset ..... Kapasen Sami joukkueen johtoportaan henkilöitä, omistaa seuran isänsä kanssa muistaakseni ja teki comebackin kaukaloihin.

Moni ei pidä Kalpan pelitavasta jossa kiekko on vallanväline,mutta on päästävä eroon siitä ajattelutavasta että pelkällä fysiikalla, puolustamisella ja kamppailulla voitetaan pelit Suomessa ja näen että valmentajat ovat muuttaneet sapluunojaan parempaan suuntaan, enemmän kiekolliseen.

Yleensä kuitenkin pelitapa pitää muokata sen mukaan millainen ryhmä on kasassa.
Mut kuten Maajoukkueessa nähtiin mm sekin että Ossi Väänäsestä tuli hyvin kiekollinen pakki koska pelitapa edesautti ulosmittaamaan miehen todelliset pelilliset kyvyt.

Hienoa Jalonen, ja Kalpassa Pekka Virta oli erinomainen, muistaakseni johti Kalpan ainakin yhteen Pronssimitaliin ja muistaakseni toiseenkin.

21

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tt66

Tässä jälleen faktaa, näiden muistaakseni juttujen jatkoksi:

KalPa Hockey Oy:n pääomistaja on Sami Kapanen, jonka ohella toinen merkittävän osuuden omistaja on NHL-kiekkoilija Kimmo Timonen.

Varsin laajan omistuspohjan muita merkittäviä tahoja ovat mm. Vidgrenin perikunta, Raimo Sonninen, Heikki Väänänen, Juha Vidgren ja Scott Hartnell (Philadelphia Flyers). Omistuspohjan lopun muodostavat lukuisat jääkiekon ja KalPan ystävät.

Kalpa on voittanut hopeaa 1991 ja 2009 pronssia.

Kuten Juha olen jo aikaisemminkin ihmetellyt näitä kirjoituksiasi, pysy faktoissa, ehkä silloin olet edes hiukan vakavasti otettava kommentoija.

Ja älä nyt ainakaan tämän vastakommentin jälkeen ota taas jotain surkuhupaisaa "kiusaamis"-efektiä käyttöösi.

• Juha822222

Joo mutta tuohan ei tee ihmisestä idioottia, teidän kutsumaa idioottia jos ei ole varma ihan faktoista koska miten me voimme kaikkea muistaa.
      Mut eikö se mennyt sinnepäin mun muistaakseni kommentti että Kapasen Sami omistaa seuran, Pääomistaja (:

On naurettavaa jos tuollaisen pilkunviilaamisen takia tuomitsette jonkun henkilön, että ei ole vakavastiotettava keskustelija näillä palstoilla.
      Kuitenkin tiedän jääkiekosta.

Sillä ei ole niin suurta merkitystä jos ei muista jotain asiaa tarpeeksi hyvin että onko esim se ja se Pääomistaja jne, se ei todellakaan tee minusta vielä huonoa keskustelijaa.
      Eri asia jos olisin koko ajan väärässä.

Ja tässä tapauksessa tiesin että Sami Kapanen on pääomistaja, omistaa seuran LUEPPA UUDELLEEN KETJUNAVAUS.

Tuo on mielestäni pilkunviilaamista.PISTE.

• Juha82222

jos et pidä tai ette piä mua vakavastiotettavana niin omapa on asianne. haha.
      melkoista pilkuviilaamista teiltä jos joskus faktojen kanssa on niin ja näin, että muistaakseni Kalpa on voittanut 2 Pronssia jne...

En kyllä yhtään ihmettele miksen mene töihin muitten ihmisten seuraan....
      Fakta on kuitenkin se että tiedän jääkiekosta.
      Ja silti te vain koko ajan toitotatte jotain että en ole vakavastiotettava jne.

• Juha82222

Se ei tee edelleenkään idioottia minusta jos olen tällaisissa asioissa väärässä JOS EN MUISTA TARKKAAN ASIAA, SE ON MINUN POINTTINI.
      Tiesin kuitenkin sen että Sami Kapanen omistaa seuran (:
      ja oletin että hänen isänsäkin on mukana omistuksessa.
      Mitä väärää siinä on jos olettaa niin asian olevan vaikkei tietäisikään.

Ja kuten sanoit helppohan on ottaa selvää asioista mutta en jaksa aina ottaa selvää asiasta.

Jos sinä vain sorrut jatkossa haukkumaan mua idiootiksi niin otan heti yhteyttä youtuben pomoihin jotka tulee poistamaan varmaankin kommenttejasi ja sama pätee muihinkin.

• Juha82222

korjaus; en ole olettamassa mitään, VÄÄRÄT TIEDOT MENEE HUONOHKON MUISTINI PIIKKIIn JA USEINHAN MINÄ OLEN SANOMASSA MUISTAAKSENI SIIS EN YLEENSÄ SANO ETTÄ ASIA ON NIIN VAAN TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA SANOIN MUISTAAKSENI SAMI KAPANEN JA HÄNEN ISÄNSÄ OMISTAA SEURAN(mutta SAmista olin varma, en niinkään HAnneksesta)... mut joo helppo ois ottaa selvää asioista mut olen laiska usein.

Minun mielipiteeni on se että te viilaatte turhaan pilkkua.
        Jos ei muista jotain asiaa niin sekö tekee minusta sitten idiootin???
        ja jos kirjoitan tänne asiaa mikä ei pidä paikkaansa, esim Hannes Kapanen muistaakseni omistaa seuran, niin enhän minä SUORANAISESTI VÄITTÄNYTKÄÄN NIIN ETTÄ HANNES KAPANEN OMISTAA SEURAN VAAN SANOIN MUISTAAKSENI (: .....ETTEKÖ VOI TUOTA YMMÄRTÄÄ??

se menee laiskuuden piikkiin mulla kun en aina faktoja käy katsomassa ja se menee teidän PILKUNVIILAAMISEEN MYÖS.

ELI TÄSSÄ EI KUKAAN OLE VOITTANUT MITÄÄN.
        YHTÄ LAILLA MINÄ OLEN OIKEASSA JA TE OLETTE OIKEASSA.

SOVINTO.

MUTTA JOS HUOMAAN KIUSAAMISTA NIIN SIITÄ AION VALITTAA HETI POMOILLE.

• Juha82222

Kohta en ihmettele ollenkaan jos meonaatte viilata kuuluisaa pilkkuaene mun kirjoitusvirheistä (: (:

• tt66

Et näköjään jaksanut harrastaa terveellistä itsekritiikkiä, vaan jaksat pyörittää samaa itkuvirsi-singleä.
      Jatka vaan samaa rataa... olet toivoton tapaus....
      Niin ja ota ihmeessä yhteys Youtuben johtajiin, hui....

• Juha82222

SINULLA ON TOSI KOVA PÄTEMISEN TARVE.
      Sinä olet lähes jokaiseen kommenttini perään tullut vittuilemaan ja valittamaan kuin mikäkin pahainen teinipoika siitä ja siitä...

Pätemistä.
      EN yhtään ihmettelisi jos sinun mahdollinen vaimosi tai naiskaverisi jättäisi sinut koska olet tympeä ihminen jonka pitää päteä, olla päällepäsmärinä...

Kaikki tyypit youtubessa ovat kanssani samaa mieltä että te molemmat olette tosikkomaisia tyyppejä joiden pitää vain päteä ja olla olevinaan mukamas niin älykkäitä, tämän sivun kunkkuja.

Eräs tyyppi Jatkoaika.com sivuilta totesi mulle Youtubessa, hän on siellä käyttäjänä ja käyttäjänä myös Jatkoaika.comissa niin hän sanoi että tuo tt66 ja 4 3 kiusaavat minua aliarvioiden mun älykkyyttäni ja hän itseasiassa sanoi että tiedät hyvin jääkiekosta ja muustakin kuten Politiikka, Uskonnot, Maailmankaikkeuden synty, muu urheilu, Musiikki.

• Juha82222

että heitän hänen mielestään hyviä kommentteja youtubessa mm....
      yhteiskunnalliset asiat ennenkaikkea.

• 2+3

Politiikka, Uskonnot, Maailmankaikkeuden synty.

Huumorimiehiä. huh huh!

• tt66

Juha, mikset vaikuta pysyvästi siellä juutuubissa, kun kaikki sun parhaat kaverit on siellä, ihan johtajia myöten?
      Siellähän ei varmasti kukaan kyseenalaista omituisia tekstejäsi, koska sinähän et ole idiootti, ainakaan omien sanojesi mukaan.

Täällähän kaikki sun kouluajan ja kolmen päivän työelämäsi kiusaajat vaikuttavat. Miksi kuitenkin jaksat pyöriä täällä? Vai onko jo muilta foorumeilta tullut samanlaista murskakritiikkiä.

Olen myös kuullut, että vaaleanpunaiset napit auttavat paremmin, kuin vaaleansiniset. Sanojasi lainatakseni, muistaakseni...

• Juha82222

Antakaa mun nauraa.
      PISTE. PISTE. PISTE.
      PISTE.

älkää vaivautuko kommentoimaan enempää.,
      Minä voitin teidät 1000- 0 ... teillä ei ole mitään toivoa.

Pikkuveljenikin sanoi että olettepa te todella tyhmiä kun olette tuollaisia ilmanaikaisia ja hän sanoi että Irkissä tai joku muu paikka en muista mikä vittu se oli Audin palstalla on tyypit samanlaisia kuin te joilla HIRVEÄ PÄTEMISEN TARVE niin mun veljeni sanoi niille ETTÄ GOODBYE LUUSERIT, KÖYHÄT KIUSAAJATA MINÄPÄ LÄHDENKIN TÄSTÄ MERSUN PALSTALLE JA ITSE OMISTAN MERSUN, VAVISKAA AUDIMIEHET JA SIELLÄ ON FIKSUMPAA SAKKIA.

Ja pikkuveljeni on tietokonenörtti joka omassa kunnassaan hoitaa ja valvoo nettiä, kuntaa valvotaan tietokonein.
      Hän pistää niitä kuntoon, ohjelmoi, rakentaa koneita ja palvelee hyvin asiakkaita, ei ainakaan päde heille kuten te.

• hoitoon siitä

Mene sekopää hoitoon. Ihan vain yleisen turvallisuuden vuoksi.

• Juha82222

Niin en minä nosta itseäni sen ylemmäs kuin muutkaan, ihan tavis oon.
      7 8 on tyyppi joka on älykäs tiettävästi, olen huomannut sen
      mutta hän pilaa paljon älykkyyttään pätemisen tarpeella.
      Ja onko hän oikeasti niin ylivoimaisen älykäs tällä palstalla ja muualla?

Ainakin mitä Matemaattisessa paikassa täällä oon käynyt niin sen tietää että hän on opiskelija ja siitä peukut ylöspäin hänelle, ON HYVÄ OPISKELLA. JEes.

Mutta lopettakaa toi järjetön päteminen ja antakaa ihmisen/ihmisten olla rauhassa.

• Juha82222

kirjoitin; MUISTAAKSENI HANNES KAPANEN ON SEURAN OMISTUKSESSa.

SIIS MUN ÄLYNI SANOO ETTÄ EN SILLOIN SANONUT ETTÄ HÄN OMISTAA SEURAN VAAN KIRJOITIN MUISTAAKSENI.

• just...

"Antakaa ihmisten olla rauhassa" ei luoja, sinähän se siinä riehut ja haukut muita. Onko sinulla oikeasti mitään kykyä itsekriittisyyteen? Pystytkö näkemään omat "väärät" tekosi?

• 2+3

Pikkuveljenikin sanoi että olettepa te todella tyhmiä.

Huumorimiehiä, huh huh...

• tt66

"Ja pikkuveljeni on tietokonenörtti joka omassa kunnassaan hoitaa ja valvoo nettiä, kuntaa valvotaan tietokonein.
      Hän pistää niitä kuntoon, ohjelmoi, rakentaa koneita ja palvelee hyvin asiakkaita, ei ainakaan päde heille kuten te. "

Ihan kiva... lol

• Juha822222

Äly hoi äly jättää teidät, TÄSSÄ ESIMERKKI;

"muistaakseni Pekka Virta johti Kalpan AINAKIN YHTEEN PRONSSIIN ja MUISTAAKSENI toiseenkin"

tuo kommentti kertoo karua faktaa siitä että en ole väittänyt mitään koska käytin sanaa muistaakseni, ja oikeinhan minä tässäkin muistin sen että Kalpa on voittanut yhden Pronssin Virran alaisuudessa(HYVÄ MINÄ TAAS KERRAN NÄPÄYTIN TEITÄ OIKEIN TODEN TEOLLA) .

• 2335

Muistaakseni toi sun levys jaksaa jauhaa sitä samaa ja samaa ja samaa...

Miten se pikkuveli ja ne Youtuben pomot on nyt sanonut?

• PARHAISTA PARHAIN

KALPA ON BEST

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe