Työssä on nyt erittäin ahdistava ilmapiiri,jatkuuko työni tuolla pitkään tai tuleeko muutosta parempaan,jotta voin olla siellä ja hengittää kunnolla.Tuntuu,että minua ei siellä arvosteta,pomoni ottaisi mieluummin tämän uuden työntekijän paikalleni,siispä onko minulla hätää työn suhteen.
Jos näet muutakin,kerrothan minulle :)
Keskiyö kiltti
10
50
Vastaukset
Hei ystäväiseni
olet ahdistunut ja surullinen, onneksi tulee viikonloppu ja voit vaikka mennä tanssimaan.
mikset katselisi myös muita työpaikkoja toisella silmällä, olet vielä niin nuori että ehdit tehdä vaikka mitä. laita vain matonen koukkuun.
ei pomosi sinua voi niin vain ulosheittää, hänellä on oltava raskaammat syyt sellaiseen. mutta henkisesti sinulla ei ole siellä hyvä olla. ala vain katselemaan ympärillesi tulevan varalta. olet niin herkkä ihminen, siksi otat aina kaiken niin henkilökohtaisesti.
mutta kun tapaat sen kertomani miehen, sinulle tulee kuitenkin paljon muutoksia. ja sinä voisit mennä hänelle töihin.
osta sitä berocca-magneesiumia ja juo se poretabletti ennen töihinlähtöä, pysyt rauhallisempana.
et taida päästä exäsi kanssa puusta pitemmälle, vai kuinka on?
t: Keskiyö- Kyynelsilmä taas
Kiitos,Herkkä todela olen ja siksi minun on vaikea katsella eriarvoisuutta ja suorastaan epärehellisyyttä.Minä en vaan voi sietää sellaista.
Luulin jo,että tuo lupaamasi mies on mennyt ohitseni minun huomaamattani,vai onko tapaus jonka taatusti huomaan.
Kokeilen tuota tablettia heti ensi viikolla.
Miten näit noin hyvin,että tapailen tätä exää vieläkin :) Nyt tuntuu olevan hyvä vaihe menossa,mutta en tosiaankaan tiedä eteneekö tämä ikinä,haluamaani suuntaan.Uskon että kohtalo kääntää asiat kohdallani parhain päin,minulla on ollut paljon onnea ja myötätuulta avioeroni jälkeen,toivotaan,että jatkuukin.
Haluaako tämä exä edes muuta kuin lämpöä minulta,taitaa olla liiaksi omissa kuvioissaan.
Mukavaa viikonloppua,lämpimiä haleja :) - Kyynelsilmä taas
Kerrotko vielä tuo jutun,mitä hän minusta haluaa ja meidän suhteelte odottaa :)
Kiitos jälleen kerran :) Hei
ai tuo exäsikö? no hän ainakin haluaa aivan kaikkea, tietysti.
sinä uskoakseni annat sen verran, kuin tällä hetkellä mahdollista on. niin, miehet ovat niin uskovaisia omaan egoonsa, älä vain mene sokeaksi.
nauti hetkistä, elä niitä täysillä, niistähän se elämä koostuu.
sinulla on rankkaa oman arkesi pyörityksessä, joten pieni luksus on vain paikallaan. siis nauti saamastasi huomiosta, mutta muista myös käydä siellä tanssipaikka. vai mitä?
Käyn tanssimassa koko ajan,mutta tämä exä on mukanani,ei siihen kukaan taida tulla väliin.En ole huomannut siellä yhtään mielenkiintoista miestä tänä kesänä.Mitä tarkoitat tuolla sokeaksi egon suhteen menemisellä,eikö mies olekaan sitä miltä näyttää.Jos näet jonkun uuden tulevan,niin näet varmaankin mitn tämä juttu päättyy ja koska.
Tuntuu että olen ihan sekasin,ainakin välillä,arki on todellakin rankkaa yksinhuoltajana,tukea ei ole eikä tule. Hei
maltahan nyt vähän. kuinka joku mies tulisi tutustumaan sinuun, kun olet toisen miehen kanssa liikkeellä? se on liian vaikeaa.
et sinä huomaakaan ketään, koska olet jo seurassa.
eikä sinua voi huomata muuten, kuin varattuna daamina. on keksittävä muita tanssi-iltoja!
tarkoitan miehen egolla sitä, että hän uskoo pystyvänsä antamaan sinulle kaiken, mitä tarvitset. sinullahan on hänet!
Niin,se vaan on aika vaikeaa,kun nyt tapailen häntä,olen taas sopan keittänyt.
Huomioin kyllä muita ihmisiä kovasti,vaikka olenkin seurassa,mutta miten tämän voi lopettaakaan,kun kaikki on nyt suht kunnossa,eräs mies,pystytukkainen ja kayttää lyhythihaisia paitapuseroita siellä käy,mutta tunnen,että hänessä on jotain outoa, levotonta.Et kai häntä tarkoittaisi.
Mutta päättyykö tämä suhde miten,vai jatkuuko iän kaiken.
Kiitos taas kun jaksat avitella,haleja :)
Kun kerroit,ettet näe aikoja voisiko hän tulla vaikka vuoden päästä. Hei
jos tunnet sisälläsi outoja tunteita, niin voit aina luottaa niihin. herkkänä ihmisenä tiedät tuollaiset asiat heti.
mikäs siinä, seurustela vain ja nauti olostasi, kunhat et rynnistä naimisiin.
sellaisia tyttöiltoja olisi kyllä hyvä järjestää, edes joskus.
sinun naurusi on niin mukaansatempaavaa, miehet pitävät siitä. se on ensin sellaista hiljaista hykerrystä, mikä voimistuu sitten aidoksi meteliksi. sellaista tarvitaan enemmän!
ja aikoja en pysty näkemään, en voi kuin arvella. ja sinun aikasi on kylmään aikaan.
t: Keskiyö- Kyynelsilmä kysyy
Meillä on kyllä nyt hyvä olla,mutta jotain outoa tässä kieltämättä on mukana,en rynnistä naimisiin suinpäin,tuskin hänkään haluaa tehdä niin.
Olemme suunnitelleet ystävättären kanssa kylpylään menoa,se menee pakostakin kylmän sään ajalle.
Kuuntelen sitten tunteitani ja kaikkea mahdollista välillämme,kai kaikella,joka suhteella on tarkoituksensa. Hei
juuri niin! kylpylään siitä ja avoimin mielin muutenkin maailmalle, hyvä siitä tulee.
se onkin vanha totuus, että ikävä kertoo tunteiden vahvuudesta.
eli kun menet kylpylään, sinun on helppoa seurata tunteitasi. jos ehdit...
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241