Miksi vain yksi vastaaja koko palstalla?

yks vastaaja vain

Miksi tällä palstalla vastaa vain yksi vastaaja nimimerkillä Keskiyö?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      toki tänne muitakin mahtuu! jos nimeltä pyydetään, en koskaan sotkeudu toisten vastauksiin.

t: Keskiyö

• sydämen asia

Toki voisin vastata minäkin, sillä olen toiminut näkijänä myös. En vain enää halua luoda ihmisille toivekuvia, joita he lähtevät kenties seuraamaan. Jokaisen on kuitenkin tehtävä loppupelissä omat ratkaisunsa.

Minusta näkijän työ on erittäin vastuullista. Toki otan itsekin yhteyttä sillointällöin erittäin hyvään näkijään ja meedioon. On todella ihana saada tavata siten poismenneitä läheisiään ja saada siten myös kenties tärkeää tietoa, joilla he yrittävät auttaa minua vaikkapa aivan pienissä käytännöllisissä asioissa. Tämä uskomaton meedio ei ole edes kallis, eikä hän riistä ihmisiltä rahaa, joilla jo kenties on muutenkin vaikeuksia. Näin hän itse perusteli halpaa hinnoitteluaan.

Tällä palstalla esiintyvät näkijät eivät ehkä ole useinkaan aivan aitoja, sillä heillä riittää kyllä työtä muutenkin. Tai sitten he ovat niitä, joilla on todellinen halu auttaa ihmisiä, vaikka siitä nyt ei suuria rahoja tulekaan.
      Tällä en mitenkään väheksy Keskiyötä. Hän saattaa kuulua juuri niihin näkijöihin, joilla on aito auttava sydän.

• Hei
      kiitos koskettavista sanoistasi. niin se on, että lehtien ilmoituspalstatkin ovat täynnä näkijöiden puhelinnumeroita. täällä sveitsissä, missä minä asun, maksaa puhelinennustus 3-4 euroa minuutti, ne ovat kamalan kalliita.

itse en tee sellaista, minun on saatava kosketus ihmiseen joko kirjoittamalla, tai sitten pitämällä häntä kädestä kiinni. enkä todellakaan rikastu tästä hommasta.
      totta on sekin, että autan aivan kamalan mielelläni ihmisiä. se aika on tietysti jostakin muusta pois. siitä syystä kirjoitankin maksullisia laajoja katsantoja, koska muuten en voisi enää tehdä pelkästään ilmaistyötä.

sain tämän lahjan sillä ehdolla, että käytän sitä. ja toinen ehto on, etten puhu pahaa. vaikka näen sairauksia, eroja ja kuolemaa, kerron vain kaikesta hyvästä näkemästäni. muista vaikenen. ja itken itsekseni ja rukoilen parannusta ihmisille. välillä en pysty nukkumaan, kun mietin ihmiskohtaloita. kun kirjoitan laajoja katsantoja, laitan aina kirkosta ostamani kynttilän palamaan.
      ihminen toimii kuitenkin loppujenlopuksi omalla tahdollaan ja minun tehtäväni on ohjata häntä hyvään suuntaan, siihen minkä näen parhaaksi. ja jokaisella on paljon hyvää elämän polullaan, muuten ihminen ei pysyisi tasapainossa.
      kannan siis vastuuni ja voin ajoittain pahoin, koska en pysty auttamaan aivan kaikkia.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9534
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3020
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2789
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2028
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      103
      1929
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1873
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1433
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1266
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe